-23-

26 4 0
                                    

-Оповідає Ейдан -

-Ти розмовляв з ним?!

-Так, звичайно -я подивився на неї уважно- Чи не треба було? -нервозно запитав я.

-Ну, я не знаю. Що ж ти йому сказав? -вона сіла переді мною і почесала рукою своє волосся.

-Я просто вибачився за те, як я з тобою та з ним поводився раніше, і також подякував йому за допомогу повернутися до життя -я посміхнувся. Вона здалася задумливою. - Я не розумію, що в цьому поганого?

-Насправді, в цьому немає нічого поганого. Що він тобі відповів?

-Він сказав, що дозволяє мені бути з тобою, але, якось він думає, що я тебе використовую -вона закотила очі- і сказав, що знайде правду.

-Який дурень -вона піднялася і взяла куртку, щоб надіти її.

-Не будь такою жорстокою до нього, кохана -я піднявся і обійняв її ззаду, обхопивши її талію - він просто хвилюється за тебе.

-Але йому не потрібно -вона стала скаржитися, і я сперся підборіддям на її плече.

-Звичайно, йому потрібно, він твій брат. Я розумію його, повір мені, він не робить нічого поганого. Крім того, він не знайде жодної "правди", окрім того, щоб зрозуміти, що я дійсно тебе люблю -я поцілував її  в щоку і відійшов. Вона повернулася до мене і тепло посміхнулася - Ти вже готова? -вона підтвердила- Пішли -я простягнув свою руку, вона поклала на неї свою руку, і ми разом спустилися і вийшли з будинку, щоб піти на шкільне свято.

(.....)

-Впевнений, що не хочеш прийти з нами? Обіцяю, Джеймс не турбуватиме тебе - Я посміхнувся і відмовився. - Будеш добре поводитися?

-Звичайно, не хвилюйся, розважайся з друзями. Можливо, я розберусь зі своїми - Я сказав, зачісуючи волосся. Вона підійшла до мене і взяла мене за краватку, я посміхнувся зневажливо, але це було марно.

-Вона крива - сказала вона, розв'язала і знову зв'язала вузол - будь ласка, не сварися з ніким, Ейдане.

-Нічого не обіцяю - вона трохи потягла за вузол краватки, і я раптом розізлився від тиску, який відчував - добре, добре, і ні з ким не сваритимусь - вона засміялася - яка агресивна.

-Готово - вона відійшла.

-Але ти все одно не втекла - я проковтнув, обнявши її за талію й утримуючи її міцно біля себе, а іншою рукою взяв за щоку, з'єднавши наші губи в жвавому поцілунку.

Моя ботанка...|Ейдан ГаллагерWhere stories live. Discover now