-Оповідає т/і-
Раптом я прокинулася і сіла на ліжку.
-Що трапилося? - почула його голос і обернулася до нього. Виглядав він збентеженим.
-Нічого, вибач, - зітхнула, - просто відчула, що вже занадто довго спала, -я посміхнулася, - яка година?
-Залишилося 3 хвилини до 7, - погладив мені щоку, - відпочила? - я кивнула, - чудово. Пішли, нам треба йти до школи.
-Ти мені не даси поцілунок на добрий ранок? - запитала я з хвилюванням.
-О, маленька, я дам тобі два... - він засміявся і сів на мене, не навалившись повністю, звичайно, і відразу злив наші губи в повільний і палкий поцілунок, яким я радо відповіла.
Його поцілунки були найкращими.
Розірвав наші губи і посміхнувся вбік, погладжуючи мою щоку.
-Ти красуня, Колін, -я помітила, як мої щоки загорілися, - ми спізнимось, - він зліз з мене і пішов у ванну разом із своїм одягом, щоб там вдягнутися.
Я зітхнула і пішла розчісувати волосся.
-Ти впевнений, що він з цукром? - запитала я, закриваючи двері.
Коли я зачиняла двері, Ейдан приготував коктейль для нас. У нас кожен був з термосом з чудовим поєднанням полуниці, червоної смородини, бананів і яблук.
- Впевнений? - посміхнулась я. Поклавши ключ у кишеню штанів, він взяв мене за руку і ми почали йти. - О котрій годині я вчора прибула?
- Рано. Насправді, я здивувався, що Джеймс привіз тебе сплячу, - випивши зі свого коктейлю, він запитав:
- Можна тобе щось спитати? - Я кивнула - Що ви робили?
- Нічого, ми просто пішли в кав'ярню і поговорили, - він обняв мене з боку.
- Ви не пили? - я негайно заперечила- як дивно.
- Якого роду дивно?
- Ну, це просто, кожного разу, коли я бачу, як ти п'єш, ти завершуєш так - я обернулася, щоб подивитися на нього - спиш -я трохи подумала, але це було правдою.
- Але я не пила. Ми просто пішли з Джеймсом в кафе і... - він дивився на мене, чекаючи, що я продовжу - Добре, ми пішли до нашого спеціального місця, до поля - він збентежено скривив брови.
- "Спеціальне місце"? - я кивнула - Чому спеціальне місце?
- Тому що тільки там ми можемо бути собою, не привертаючи увагу нікого - призналася я.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Моя ботанка...|Ейдан Галлагер
FanfictionПерезапуск історії Редагування розділ за розділом - Ти єдиний, на кого я б проміняв. - ОРИГІНАЛЬНА ІДЕЯ: FIVEHARG БЕЗ КОПІЙ АБО АДАПТАЦІЇ. ЦЕЙ ФАНФІК МІСТИТЬ НЕКРАТКУ МОВУ ТА СЦЕНИ, ЯКЩО ВИ ПРОЧИТАЄТЕ ЦЕ НА ВАШ ВЛАСНИЙ РИЗИК, І Я ПРОШУ, ЯКЩО ВАМ ЦЕ...