-12-

44 3 0
                                    

-Оповідає Ейдан-

Пройшло два тижні з того моменту, як я сказав Данте, що вона моя дівчина. З того часу ми не згадували про це, але якимось дивним чином він почав віддалятися від мене. Це було дивно, але, якщо бути відвертим, мені було байдуже, оскільки поки він віддалявся, я проводив більше часу з моєю гарною подругою.

Здавалося, ніби це лише казковий сон, те, про що я завжди мріяв.

Її друзі, звичайно ж, не були надто приязними. Джеймс не міг переносити нас, коли ми були разом. Навіть коли вона його не чула, він загрожував мені. Нічого незвичайного.

Я казав їм, що ми починаємо краще ладити, але вони продовжували ненавидіти мене. Я розумію їх.

Вечір п'ятниці. Уроки нарешті закінчились, учні кинулись зі школи, деякі навіть закидували вверх рюкзаки, як на останній день навчання. За декілька секунд, ми бачили, як вони знову піднімають свої речі і йдуть додому або на якусь вечірку, як це звичайно серед підлітків. Я теж міг би піти на одну з них, якби не мав кращих планів.

- Ти хочеш, щоб я тебе провів? - запитав я, опираючись на шафку поряд з нею. Вона подивилася на мене і трохи посміхнулася.

- Звичайно. Я просто попрощаюся з друзями, - вона взяла свій рюкзак і пішла до них, які, здається, обговорювали щось поза її присутністю.

Я уважно подивилася на них. Аліса та Джеймс ворожіли. Мені здавалося, що вони як пара, я мало не поставив ставку на це.

-Зробимо ставку?

-20.

Вона підійшла, і вони почали заплутувати її в це, Аліса показувала на Джеймса, а Джеймс на Алісу, очевидно, викладаючи свої точки зору. Фінн підійшов до мене.

- Ти чекаєш когось? - запитав, протягуючи мені руку. Ми потиснули руки і я кивнув. - А...?

-Т/і, - посміхнувся, і він підивився на мене шкодно. - Не роби таке обличчя. Фінн ти виглядаєш помітно.

- Ти закоханий, тому ти виглядаєш ще більш помітно, - засміявся він. - Хто б міг подумати, - він поглянув на неї. - Популярний і безхребетний Ейдан закоханий у чарівну і невинну т/і - він поглянув на мене. - твою головну ворогиню. Класно зроблено.

- Класно зроблено? - я скривив брови.

- Заставив нас вірити, що ви ненавидите один одного, трималися у тіні, а в кінці визнали, що ви подобаєтеся одне одному, - я скривився. - Я радий, що про це дізнався.

Моя ботанка...|Ейдан ГаллагерWhere stories live. Discover now