BÖLÜM 4

16 1 0
                                    

Bir hafta geçti o olayların üzerinden . Unutup davranışlarının dozunu azaltacaklarını sanmıştım . Yanılmışım . Aksine daha da kötü davranıyorlar . Kendimi tutmaya çalışıyorum , güçlü durmaya çalışıyorum ama olmuyor .

Sınıftakilerin davranışlarına dayanamayıp ağlamak üzere olduğumun farkına vardım . Sınıftan çıktım . Ahh güçlü durmaya çalışıyorum ama gözümden süzülen damlaları hissetmeye başladım . Neden ben koşmak istediğim zamanlar bu aptal koridorlar bu kadar kalabalık oluyor ki sanki ?

Merdivenlerden inip tuvaletin bulunduğu kata geldiğimde bir çocukla göz göze geldik . Bu o çocuktu . Kaç gündür sürekli göz göze geldiğim çocuk . Çok yakışıklı olmasa da ilgimi çekiyor bu çocuk . Ahh neden gözlerim kızarmış , yüzüm renkten renge girerken ve ağlarken karşılaşmıştık ki ? Ya off aptal mısın Nur başka derdin yok mu senin ? Neden bu aptal çocuğu düşünüyorsun . Bunları düşünürken kızlar tuvaletinin yanındaki küçük oda gibi yere girmiştim . Odada sadece bir sıra vardı başka bir şey yoktu . Devlet okulu ne bekliyorsunuz ? Sıraya oturunca kendimi serbest bırakıp daha da ağlamaya başlamıştım bile .

Eda girip bana sarıldığında tamamen kendimi kaybetmiştim . Yüzümü avuçlarının arasına aldığında sakinleşmeye başlamıştım bile . Bu kız bana gerçekten iyi geliyor .

Kendime geldiğimde beden dersi olduğu için herkes aşağıdaydı . Bunu fırsat bilip gidip sınıfta kitap okudum . Bütün günümü kitap okuyarak geçirdim . Nihayet ders bitip okuldan çıktığımızda bütün gün telefonuma bakmadığımı farkettim . Otobüs durağına geldiğimizde telefonumu çıkarıp baktım . Sadece messengerdan gelen 1 mesaj ve birkaç saçma bildirim . Bu nasıl bir yalnızlık ya ? Mesaja baktığımda Ali isminde birinden olduğunu gördüm . Daha öncelerinde 2 mesaj daha atmıştı ama cevap vermemişim . Ne var ? Tanımadığım ve ömrüm boyunca 1 kere bile görmeyeceğim kişilerle konuşmayı sevmiyorum . Ama bu mesaj farklıydı . "Neden ağladın bugün? " yazan mesajı görünce bizim okuldan olduğunu anladım ama gene de pek önemsemeyip resmine baktığımda şok olmuştum . Evet evet bu oydu . Sürekli göz göze gelip dikkatli bakışlarıyla ilgimi çeken çocuktu . Eda kafama vurup "burda mısın" dediğinde şaşkınlıktan ekrana kilitlendiğimi farkettim . Ne yapayım ? Gözlerimin içine bakan insanlar dikkatimi çekiyor .

Cevap verdim ve bu gün 1 saate yakın konuştuktan sonra işinin olduğunu söyleyip çıktı .

Spora gittim, geldim . Ve saat geç olmuş uyusam iyi olacak .

ÇekirgeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin