Ultima zi de școală

484 24 7
                                    

-Anna ,trezește-te! E 7:35 ! Trebuie să mergi la școală, răsună vocea tatei din sufragerie.

-Încă 5 minute, te rog.

Îl aud, e tata , urca scările , sper să nu vină la mine în camera.
---------------------------------------------
Îl văd pe tata , i-a vaza de flori plina cu apă , oare ce-o face cu ea?
Ah, a turnat-o pe mine ca să mă trezesc.

-Bine, bine tată mă duc să mă îmbrac.

Mă uit în dulap și îmi i-au o pereche de blugi strâmți și puțin rupți , o cămașă drăguță în carouri și bocanci mei drăguți și negri. (Anna în multimedia)
Trag un ochi și în calendar și văd că e ultima zi de școală. Nu sunt fericită ca ceilalți prieteni ai mei ca vine vacanța.In loc sa mi-o petrec cu prietenii și să mă distrez, eu trebuie să mă duc la bunici deoarece părinții mei au o treaba în străinătate și spun că sunt prea mică pentru a sta singură , dar pana la urma am 17 ani , sunt aproape majoră. Ah , 3 luni de tortura.

Mă duc la școală și ma pun in banca.
************************************

Mai sunt 2 minute și se termină școala. Aceste două minute au durat parcă o eternitate. Îmi repetam în continuu :

-Sună, nu acum! Off!

-Sună , nu acum! Off!

Și intr-un bun sfârșit am spus:

-S-a sunat!

M-am dus acasă și timp de 5 ore mi-am făcut bagajul pentru la țară. Am ocupat 5 valize deoarece aveam de stat 3 luni , iar casa bunicilor mei e la 9 ore de casa mea.
Două valize erau doar cu hainele mele, o valiza cu electronice și celelalte 2 valize erau ocupate de lucrurile mele.

**********************************

Hei , sunt autoarea cărții Misterul lui Woozie, sper ca o știți. Am început o carte nouă , va place? Dacă nu , o șterg . Va aștept cu COMM-uri sincere.

Anna și oglindaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum