Diggy a disparut, ce sa ma fac? Trebuie sa ii spun bunicii neaparat. Cobor tropaind foarte tare pe scarile vechi care scartaiau.
- Bunico, bunico , o mana urata si batrana l-a tras pe Diggy din oglinda!
- Tu auzi ce spui , Diggy si-a luat ramas bun de la mine acum 10 min.
- Nu e adevarat , bunico, nu mint, nu are cum ,am vazut cu ochii mei, stai umpic tu cand te-ai intors acasa? Erai plecata toata ziua ? Nu?
- Da, scumpa mea , dar bunicul s-a dus pana in oras.
- De ce?
- Avea o treaba.
- Bunico, eu stiu ce spun , nu sunt nebuna si daca tu vrei sa-mi spui ca Diggy a iesit pe usa aia , acum 10 minute, nu esti bunica mea. Pa.Ma duc sus si trantesc usa dupa mine suparata . Acea oglinda ma privea, era din ce in ce mai evident. Vroiam sa cobor sa imi i-au un pahar cu apa si o aud pe bunica soptind:
Of , Sara, stai acolo si numai speria fata!
Ce vroia sa zica prin asta? Nu inteleg! Poate e doar batrana , saraca!
Dupa jumatate de ora, aveam nevoie sa vorbesc cu mama mea , asa ca o sun.
- Buna mama, ce faci?
- Bine iubita mea, treaba , ce pot face !?!
- Mama este ceva ciudat in camera mea! ii zic eu , simteam nevoia sa ii spun.
- Ce este ciudat?
- Oglinda , ii spun eu.
-Care oglinda? Vechea si frumoasa oglinda a bunicii?
- Frumoasa? In nici un caz! E oribila si e malefica , a iesit o mana din ea si l-a tras pe un prieten de al meu. Si stiu ca imi vei spune , ca inventez, dar e adevarat! Te rog mama , crede-ma !
- Iubita mea , eu te cred si stiu ca aceasta casa este una ciudata , pot zice chiar paranormala. Incearca sa supravietuiesti si nu o enerva pe bunica ta, nu stii cum face , tu nu o stii asa cum o stiu si eu.
- Stai mama ce?
- Pai vreau sa zic ca....
Se aude vocea tatei in fundal care o cheama sa-l ajute la o treaba.
- Scuze, draga mea trebuie sa inchid.
- Of dar mama.
______________________________________Da boss, o sa continui aceasta carte si sper ca va place cum m-am intors, va astept cu voturi si COMM-uri sincere, va pup!😘