Un cadavru\ O alta dimensiune

114 11 2
                                    

Am ajuns la cabana si am bocanit la usa. Imi era o frica de nedescris. Usa a inceput sa scartâie si incetul cu incetul se deschide.

-Ce vrei? zice ea, cu o față care mai aveam putin si exploda.

-Bunico imi pare atat de rau, pentru ce am spus ,ma ierti?

-Iti ceri scuze doar ca sa intri in casa , nesimtit-o . Si ea cine e?

-Giu-Giu-lliiaa....zic eu cu o voce tremurata.

- Hai ce te uiti du-te acasa, hai,hai ,fuguta...ii zice bunica lui Giul.

-Dar bunico, nu poate veni si ea cu mine ?

-Treci in camera ta nesimtito! Si tu ce mai cauti aici , hai pleaca!

M-am dus plangand in camera mea, imi era atat de frica de SP ( sper ca v-ati prins ca SP inseamna stapana raului si ca nu trebuie sa mai explic in fiecare capitol) , imi era frica sa nu patesc la fel ca bunicul. Daca vreau sa evadez trebuie sa merg in oglinda.

Am facut exact ce a facut si Diggi m-am impiedicat si o mana m-a tras. Stiam ca e singura scapare. Am ajuns acolo , o lume neagra plina de fantome . Parca eram intr-un film horror. Calcasem pe ceva moale , dar nu stiam ce . M-am uitat in jos si mi-am dat seama ca am calcat de fapt pe trupul bunicului meu.

-Aaaa, bunicule , ce ti-a facut? spun eu pana cand siroaie de lacrimi isi fac aparitia pe fața mea.

Totul era gri si intunecat. Si dintr-o data am vazut o femeie care venea spre mine . Era urata si era imbracata intr-o rochie alba cu pete de sange pe ea.

-Ajuta-ma!

-Ajuta-ma!

-Ajuta-ma! striga ea.

Anna și oglindaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum