M-am gândit sa aplic planul C :
-Sa aflu ce ascunde oglinda asta blestemata.
A trecut 3 zile de când stau la bunici și m-am împrietenit cu o fata drăguță Giulia și cu un băiat de treaba Diggy.
Ei stau la ieșirea din pădure , dar nu durează mult pana ajung acolo.
Astăzi m-am gândit sa merg la Diggy sa îl rog sa îmi spună dacă și el crede ca oglinda e ciudata ( defapt e blestemata și cel mai mare dușman al meu , dar am vrut sa sune mai puțin înfricoșător ).★★★
Bat la ușă la Diggy , dar nu răspunde nimeni ... mai bat odată ....tot nimic . Oare unde s-o fi dus ?
Deodată o respirație grea se aude în spatele meu , se aude din ce în ce mai tare, tot mai tare , tot mai tare , o mana mă cuprinde de umăr și mă trage spre ea . Țip și lovesc tare pe cel ce mă prins de umăr . Era Diggy.-Prostuleee !! Nici nu îți dai seama cât de tare m-am speriat ! i-am spus eu pe un ton nervos.
-Hahahaha ! Nu am crezut ca te vei speria atât de tare. Scuze !
În timp ce îmi spune aceste lucruri face fața de cățeluș . Ooooo , cum sa îi reziști ?
L-am îmbrățișat și i-am spus ca îl iert.
Mergem la mine acasă ( defapt la bunici , dar ei erau plecați la niște vecini care stau mult mai departe de pădure ).
I-am arătat oglinda și a țipat intr-un mod îngrozitor. A spus ca își vede fața desfigurată. Măcar nu sunt nebuna eu.
S-a aplecat mai tare de oglinda și s-a împiedicat de ghiozdanul meu . A căzut și o mana l-a tras din oglinda. A dispărut. Pur și simplu a dispărut. Ce mă fac acum ?♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Hei ! Ce mai faceți ? Ce credeți ca s-a întâmplat cu Diggy ? În capitolele următoare voi posta prezentarea lui Diggy și a Giuliei.
Va aștept cu COMM-URI și VOTURI.
Va pup pe toți. !!! :D