2.Kaç Kaplancık Kaç

4.3K 303 52
                                    

Merabaa

iyi okumalar lutfen oy vermeyi unutmayin


(Geçmiş)

Yazardan

"Dur! ,Hemen uzaklaş ondan!"
Gibi bağırışlar duyunca küçük beden korkudan titremişti. Kaplan bunu anlamış olucak ki hemen çocuğun sırtından inmesi için yere eğildi.

Çocuk kaplanın sırtından indiği gibi kaplan küçük bedeni arkasına almıştı.

Karşısındaki iki adam bu duruma çok şaşırdı.

"Küçük çocuk uzaklaş o kaplandan o kaplan tehlikeli!" Diye bağıran adamı duymamazlıktan gelip omuz silkmişti küçük beden.

Ta ki adamların silahlarını çıkarıp kaplana doğrulttuğunda küçük beden hızla kaplanın önüne geçip"kaplan beyimi vuramassınız pis adamlar" diye bağırıca bu sefer kaplan ve adamlar şaşırmıştı.

Bu adamların hiç şakası yoktu.

O boş parkta bir silah sesi yankılandı ancak bunu havaya sıkmışlardı. Göz korkutmak için.

Kaplan kücük bedenin önüne geçip kendisini bir kez daha siper etti. O an kaplanın kükremesi tüm parkta az önceki silah sesinden daha fazla yankılanmıştı.

Küçük kaplanının bacağında olan iğneyi gördü her şey o kadar kısa sürede olmuştu ki küçük kaplanın bacağındaki iğneye baktı ve " kaplancık sakin ol tamam mı ben seni kurtarıcam ama biraz acıyabilir acırsa çok özür dilerim" dedikten sonra kaplanın bacağındaki iğneyi çekip çıkarttı.

Arkasına baktığında iki adamın kaplanına ve kendisine geldiğini görünce hızla hırkasını çıkarttı ve kaplanın bacağın bağladı. "Kaplancık kaç" diye bağırdı küçük ama kaplan bunu yapmadı bunu şimdi yapamazdı kendilerine doğru gelen iki adam vardı ve kaplan giderse küçük çocuk bu adamlarla tek kalıcaktı.

O an kendisine lanet etti o mine çiceğini yediğine. Şuan o mine çiceği yüzünden insan formuna geçemiyordu çiçek kanında bunu yapmasına engel oluyordu.

Belki o çiçeği yiyip hayvanat bahçesinden kaçmasaydı karşısındaki çoçuğun bu kadar kormasına şahit olmayacaktı yada ona zarar gelir diye düşünmeyecekti.

Karşısındaki küçük benden kaplanın kulağına yaklaşıp "senin kaçmana yardım edicem ben onları oyalarım sen kaç" küçük, kaplanın kulağından uzaklaşıp bilekliğini kaplanın patisine bağladı

"Ama ilk öncelikle bu bilekliği al ilerde seni ziyarete gelicem söz" diyen küçük bedene baktı kaplan. Onun bu kadar cesaretli oluşunu beklemiyordu o da içinden söz verdi.

Küçük en son kaplanın eğilmesini sağlayıp kaplancığın kafanına öpücük kondurdu. "Yolun açık olsun kaplancık. Görüşürüz seni seviyorum" bende demek istedi kaplan bende seni sevdim ama diyemedi kaplan formundayken bunu yapamıyordu.

Kaplan yavaş adımlarla uzaklaşmaya başladı.. bunu yapması gerikiyordu yoksa iğnenin etkisi yüzünden olduğu yerde bayılabilirdi ve küçüğün kaplanın kaçması için yaptığı plan boşa çıkabilirdi.

küçüğün yapması gereken son bir şey kalmıştı. Kaplanın gidiyor olduğunu gören adamlar hızlanmış olsada küçük adamlara doğru koşup bağırıyordu. Küçük en sonunda adamların yanına ulaştı.

"Bi bakabilir misiniz" dedi küçük olanildiğince tatlı bir şekilde çıkartmıştü sesini. Adamlardan bir eğildi.

Küçük daha fazla dayanamadan adamın burnuna küçük yumruğunu geçirdi adam ne olduğunu anlayamamıştı. Burnunu tutan adam "sen bittin küçük fare" diyen adamdan hızla koşmaya başladı arkasına baktığında kaplanın kehribar gözleriyle göz göze geldi küçük.

Kaplana doğru el sallayıp öpücük yolladıktan sonra aynı hızla koşmayaya başladı.

Tekrar arkasına baktığında kaplan gitmişti.

Ancak arkasında adamlar koşuyordu küçük bunu görünce biraz korktu ama pişman değildi çünkü kaplanı kurtarmıştı.

.
.
.

Küçük en sonunda arkasındaki adamları atlatmıştı.

Karşısında şuan o içeceklerin satıldığı yer vardı. Elini cebine atmıştı ki paranın olmadığını gördü ne yapacağını bilemeyen küçük. Yapılacak bi şeyin artık olmayacağını ve babasının ona çok kızacağını düşünüyordu

Hem eve geç gidecekti hem de babasının parasını kaybetmişti. Kapıyı açtığında karşısında ona sinirle bakan babasını görmeyi bekliyordu zaten.

"Nerde kaldın hah ne yaptın! Oruspu geç içeriye sen mi aldın parayı cebimden!" Diyip çocuğun yanağına olabildiğince sert bir tokat atmıştı.

"B-ba-baba n-ne olur ya-yapma di-din-dinle" babası daha da sinirlenmişti kemerini çıkartıp çocuğun boynuna ve sırtına vurmaya başladı. "Neyini dinleyim hah! Hırsızlığa mı başladın birde!"
"Daha fazlasını hakediyorsun" adam çocuğu dinlemiyordu.

O gece o evde küçük çocuğun çığlıkları yankılanmıştı bütün gece...


*Evveeet bu bölümünde sonuna geldik.

*Jeongguk'un babasına ne demek isterdiniz

*Bölüme 10 üzerinden puan verebilir misiniz

*Bölüme 10 üzerinden puan verebilir misiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunlara benzer bileklik düşünebilirsiniz(tavşan detayı önemli)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunlara benzer bileklik düşünebilirsiniz(tavşan detayı önemli)

Taekookla mutlu kalın öptüm💕

-Okw

Kaplancık Bey •TkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin