Adam cam olan elini kaldırdı hedefi küçük çocuğun boynuna saplayıp çocuğun işini bitirmekti ancak adam hedefine ulaşamadı...
Çocuk kapatmış olduğu gözlerini yavaşça açtı.
Karşısında asla ama asla kendisine 'sakın odadan çıkma diyen' adamın kendisine cam ile öldürmek isteyinin kolunu sımsıkı tutan adamı görmeyi beklemiyordu.
Kimse
Taehyung küçüğünü o odada bırakıp çıktıktan sonra evin bodrum katına indi. Burada kötü işlerini yapardı ancak bunu kendisi ve adamları dışında kimse bilmezdi kimse bilemezdi.
Zaten Taehyung bunu fark ederse adamın işi biterdi.
Bu yaşına kadar bir sürü insan görüp tanımıştı.
Şaşırtmamıştı çünkü bu zamana kadar herkes cidden herkes ona ihanet ettmişti.
Onu hiçe saymışlardı.
Arkasından iş çevirmeye çalışmışlardı.
Ancak bunu deneyenlerin Hepsi ya mezarda ya da Taehyung'un midesinde yemek olarak sindirilmişti.
Taehyung bu zamana kadar tanımadığı ve hiç hissetmediği duyguları tam 14 yıl önce bir çocuğa hissetmişti. O zaman anlamamıştı gerçekten böyle bir şey olabilir miydi.
______________
Geçmiş
Taehyung'danO gün yine hayvanat bahçesinden kaçmıştı.
Bunun sebibi yanlışlıkla olmamıştı. Kurdu uzun süredir insan formunda olduğu için kurdu sıkılmıştı. Uzun süre dönüşmek istiyordu ancak işler istediği gibi olmadı.
Taehyung'un yemesi gereken şey başka bir çiçekken kendisi bunu karıştırıp mine çiçeği yemişti.
Mine çiçeğini yiyen bir melez uzun bir süre istesede insan formuna geçemezdi. Ve kendi melez güçlerinin yarısından fazlasını kaybederdi.
Taehyung bunu bildiği için hızlı olmaya çalışarak ormana doğru koşar adımlarla gidiyordu. Ancak koluna bir iğne yemişti iğneyi kolundan çekebilmişti ancak.
.Bu iğne Taehyung'un enerjisinin neredeyse hepsinin gitmesini sağlamıştı.
Tek bildiği bir şey vardı oda ' bu adamlardan ne olursa olsun kaçıp kurtulmaktı. Bu zor olmayacaktı. Biliyordu.
Hızla adamlardan uzakta parka doğru son enerjisini kullanarak o adamlardan ve oradan kaçtı.
Kaçtı kaçmasına ancak salıncakta sallanan bir çocuk gördü.
Bunu beklemiyordu. Neredeyse bir yıldır bütün haberlerde ismi vardı. 'kaçan kaplan' vb. Peki bu çocuk neden çıkmıştı.
Çocuk ona adımlamıştı.
Normalde herkesi gram acıması olmadan öldüren o değilmiş gibi hissediyordu.
Neden bu garip duyguyu hissetmişti ki.
Bu duyguda neydi diye düşündü.
Karşısındaki çocuk çok güzel bir çocuktu. Cildi tamamen bem beyazdı.
Kendisine gülerek geliyordu. Gülerken tavşan dişleri çıkıyordu.
Ardından gözlerini baktı çocuğun gözleri çok iri kahverengi gözlerdi hayatı boyunca unutmak istemeyeceği gözlerdi bunlar.
Sonra çocuğun yanağındaki yara gibi kesin izine baktı. Bu yara çocukta sırf o tavşan dişli çocukta olduğu için kusursuz görünüyordu.
En son baktı çocuğun tam yüzüne, çocuk tam bir şaheser gibiydi belki paha biçilemez bir tablo gibiydi suratı. Ve en önemli çocuk tam bir tavşana benziyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaplancık Bey •Tk
FantasyHer şey parktaki salıncakta sallanmak isteyen küçük çocuğun kaplan görmesi ile başlamıştı... . . . Semetae Ukekook