6.Kahramanım

3.4K 212 44
                                    

Adam sonunda ağır ağır konuştu" Sözümü dinlemeliydin Küçüğüm"

Jeongguk'dan

Aish adam konuştuktan sonra gerçekten keşke onu dinleseydim diye geçirdim içimden.

Ama şimdi bu durumu açıklamalıydım

"Şey ben susamıştım" bu dediğime kafasını salladı

"Aşağıda ne oldu" sesi biraz sinirli ve kırgın çıkmıştı.

"Imm ben susadığım için aşağıda baristanın yanına gittim su istedim ama param düşmüş, sonra bi adam geldi ben öderim dedi ben bu teklifi reddettim. Sonra" bu kısmı konuşmak istemiyordum. Bir daha hatırlamak istemiyordum.

"Sonra?" dedi

"Önemsiz" dedim

"Senin ağzından çıkan her bir kelime benim için çok önemli, konuş" dedi. Bu dediği beni söylemek zorunda hissediyordum

"Sonra şey o bana y-yaklaşmaya çalıştı kolumu tuttmaya çalıştı ben ise izin verdim yaklaşmasına" bu dediğimle siniri gözlerinden belli oluyordu.

"Evet?

"Sonra ben buna tekme attım işt-"

"Neresine"

"Ne"

"Neresine tekme attın"

"Orasına" dedim. İstediği cevabı alamamıştı.

"Küçüğüm sır gibi konuşma orası neresi"

"Bacak arasına" sondaki kelimeyi ben bile zor duymuşmtum. Ama bu cevabımla biraz da olsa sevinmişti, sanırım istediği cevap buydu.

"Hmm sonra?"

"Bu işte böyle orasını tutmaya başladı o an bende kaçtım ki arkamdan camla geliyordu."

"Sonra sizin burası nasıl bir yerse labirent gibi, en son çıkmaz koridora girdim o da geldi devamını biliyorsun zaten"

"Sana o camla zarar verdi mi"

"Hayır sen geldin ve beni kurtardın kahramanım gibi"

"Şey bir şey sorabilirmiyim"

"İstediğin zaman istediğin şeyi sorabilirsin izin isteme "

"Sen dün bana 'kaplancık beyini hatırlamadın mı' demiştin ben bu cümleyi anlayamıyorum"

Biraz durdu ve sonra konuştu "aslında bir şey değil, seni eskiden bir parkta görmüştüm o yüzden beni hatırlamadın mı dedim."

"Ben şimdi sizin gibi birini görüp hatırlamıycam tck tck"

"Benim gibi biri mi?"

"Yani şey yakışıklı" utanmıştım bu yüzden kesin yine yanaklarım kızarmıştır

"Kaplancık bey ne öyleyse"

Kaplancık Bey •TkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin