7.Travma

2.8K 180 33
                                    

Bense sadece ağlıyordum.Lanet olsun aklımdan çıkmıyordu o adamın yaptığı...


Jeongguk'dan devam


Taehyungla geçirdiğim zaman boyunca o adamın bana yaptıklarını, dediklerini, yüzünü; yani kısacası tamamen unutmuştum.

Normalde bunu hiç yaşamamıştım.

Hayretler içinde bağırdığım günler, yalvarışlarım hep aklımda, beynimin içinde çınlanıyordu.

Ben bu hayatım boyunca sürecek sanmıştım ancak TaeHyung bana bunu yanında geçirdiğim süre boyunca unutturuyordu.

Sanırım onun etkisine kapılıyordum. Ah hayır yanlış anlaşılmasın ona âşık değilim. Ya da şuanlık kendimi kandırıyordum.

"Bebeğim cevap ver korkuyorum" kulaklarıma Tae hyungun sesi doluyordu. Ama ben cevap veremiyordum. Belki travmamı tetiklediği için böyledir bilmiyorum.

Yazardan

Tae daha fazla dayanamamış ve küçüğünü kucağına almıştı.

Küçüğüne baktığında ise gözlerini kapatmış ancak hâlâ kapalı olan gözlerinden yaşlar akıyordu.

Tae kucağındaki Jeongguk'u kuçağında bir kez sektirdi.

Küçüğü ile buraya gelirken olduğu pozisyondalardı ancak fark Jeongguk'un ağlıyor, Tae'nin ona sorduğu sorulara cevap veremiyor oluşuydu.

Tae küçüğünü hemencecik orada olan revire götürmüştü.

küçüğünü revire götürürken küçüğünün biraz da olsa sakinleşmesi için cümleler kurmayı ihmâl etmemişti.

Büyük olan küçüğünü sedyeye yatırırken ki endişesini hayatı boyunca ikinci kez hissetmişti.

Doktor Jeongguk için kontrolleri bitirmişti.

Şimdi Jeongguk güzel bir uyku çekiyordu. Ya da uzaktan öyle görünüyordu. Çünkü kimse bilemezdi Jeongguk'un rüyalarla başının dertte olduğunu.

Doktor ise karşısındaki patronuna döndü:

"Travması tetiklenicek bir şey olmuş"

"Travma mı?" Diye sormuştu

"Evet. Bu durum genellikle travmayı tetikleyecek şeyler olduktan sonra olan krizdir" Tae çok şaşkındı küçüğünün neye böyle tepki verdiğini bilmek istiyordu.

"Ben sizi yanlız bırakıyım" dedikten sonra beyaz önlüğünü çıkartıp bir yere astıktan sonra çıkmıştı dışarıya doktor.

Şimdi Taehyung ile jeongguk baş başa kalmıştı.

Tae sadece küçüğüne bakıyor ondan gözlerini bir saniye bile çekemiyordu bunu sürekli yapmaya başlamıştı.

Taehyung bu dünya da annesinden güzel biri olduğunu hiç düşünmezdi ancak Jeongguk'u görene kadardı.

Jeongguk buraya geldiğinden beri düşünmeye başlamıştı. Tekrar birbirlerini bulmaları kader miydi?

Kaplancık Bey •TkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin