Merabaaaa
Umarım beğenirsiniz
İyi okumalar...
••••••••••••••••••••••••••••••
Kim Taehyung kimsin sen?
Ben bunları düşünürken kapının gürültülü sesi kulaklarımı doldurdu.
"Kalk" bu ses Bogum'un sesiydi.
Kapının açılmasıyla kapıdan gelen gün ışığı gözümü acıtmıştı.
Bogum önüme gelip durdu.
Ellerimle kalkmaya çalıştım ama olmadı ayaklarım uyuşmuştu.
Belki yardım eder diyerek elimi Bogum'a uzattım. Ancak elimi tutmayı bırak bana bakmamıştı. Son kez denemiş bu sefer ayağa kalkmış ama kalktığım gibi yere kalçamın üzerine düşmüştüm.
Tekrar deneyip bu sefer kalkmıştım merdivenlerden indiğimde arkamı döndüğümde yüzüne daha dikkatli baktım.
Yüzü yara bere içerisindeydi.
Adım atarken kısık sesle inliyordu.
"Önüne bak" diyerek uyardı.
Son adımı da attığımda eliyle kapıyı gördüm. Kapıyı açtığımda önümde olan kişiye baktım.
Kim Taehyung
Gelmişti.
Benim için gelmişti
Ona kırgındım. Beni aldatmıştı. Yani belki ben öyle düşünüyordum sonuçta sevgili bile değildik.
Ellerini açarak bana bakıyordu. Sarılmamı istiyordu. Ama ilk önce bana açıklaması gerek onlarca şey vardı.
"Güzelim sarılmayacak mısın?" Sesi titremişti. O hâlâ ellerini açmış bakıyordu.
Ona boş bakıyordum. Yüzünü aşağıya eğmişti. Saçları yüzünü görmemi engelliyordu.
Ona bir adım atıp. Elimi çenesine uzatarak kafasını kaldırıp göz göze gelmemizi sağladım.
Ona baktığımda yanağından bir yaş süzülüyordu. Gözleri dolmuş bir şekilde bana bakıyordu.
Elimi yanağına koyup baş parmağımla akan göz yaşını sildim.
Boynuna kafamı koyup sıkıca ona sarıldım.
Onu özlemiştim
Bir eli saçlarımda bir eli belimde bulunduğu yeri okşuyordu.
"Taehyung seni çok özledim" itiraf etmiştim.
"Bende güzelim bende" ben ona sarılmayı bırakıp yanında durunca o da elini belime koydu
Birlikte arabaya gidip oturdum.
"Güzelim bakma öyle"
"Nasıl bakıyormuşum"
"Üzgün"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaplancık Bey •Tk
FantasyHer şey parktaki salıncakta sallanmak isteyen küçük çocuğun kaplan görmesi ile başlamıştı... . . . Semetae Ukekook