- Hali - köszöntem Rajmundnak mikor beszálltam mellé a kocsiba
- Jó reggelt Pöttöm - köszönt - Mizu ?
- Nem sok - mondtam, majd Rajmund felhangosította a rádiót mert jó zene szólt amit a suliig végig énekeltünk. A suliba beérve köszöntünk a portásnak, és a tornacsarnok felé vettük az irányt.
- A kilencedikeseknek nem lesz ilyen edzés tartva ? kérdeztem mert furcsáltam, hogy tegnap nem velük kezdtük, ma pedig a volt tizenegyedik vannak soron.
- De, csak nekik holnap lesz mert addig valami tábor van nekik - mondta
- Ja, értem - válaszoltam és elvettem Rajmundtól a felém tartott telefont amin az edzésterv volt. Miután felírtam az edzést a táblára segítettem Rajmundnak előkészülni. Hirtelen kaptuk a fejünket az ajtó irányába, mert hangokat hallottunk és a hangoknak hamar meglett a gazdája ugyanis az ajtóban megjelent a volt 11/c és a majdnem 12/c. Nekik ma egy eléggé undorító pulzusos edzés volt soron. A tíz emberből kettő lány volt a többi fiú. A lányoktól pár kérdő tekintetet, a fiúktól pedig ezernyi perverz mosolyt kaptam. Rajmund ezt észrevéve gyorsan odapattant mellém, átkarolta a derekamat és így kért egy kis figyelmet.
- Sziasztok ! - kezdte - Remélem mindenki felkészült mert ma egy pulzusos edzés lesz - mondta mosolyogva - Szeretném nektek bemutatni a segédemet Sárát akit lehet hogy ismertek mert ide jár a suliba. - mondta, majd ezzel átadta a szót nekem.
- Sziasztok ! Az edzést bemelegítéssel kezdjük, utána jöhet maga az edzés, majd egy nyújtás lesz a végén - ismertetem az edzés menetét.
Bemelegítés után Rajmund elmondta a gyakorlatokat, majd én bemutattam azokat. Az edzés nyugisan telt leszámítva azt, hogy egy Dorián nevű srác egész edzés alatt engem méregetett. Ezt egyébként már ment Rajmund is látta és volna, de intettem neki, hogy hagyja, megoldom.
Az edzés végén a falnál álltam éppen itt, mikor Dorián (asszem ez a neve) odajött egy undorító nőcsábász mosollyal az arcán és megállt előttem.
- Szia cica ! Van gazdád ? - kérdezte. Ezt egyébként Rajmund is hallotta, de meg se szólalt mert ő tudja hogy gyűlölöm ezt a szöveget. Ekkor nekem a másodperc töredéke alatt futott végig az agyamon, hogy hogy meri ezt használni, ez a duma kinél működik. Pontosan ez idő alatt ment fel bennem a pumpa annyira hogy felpofoztam a srácot.
- ELŐSZÖR IS NEM VAGYOK CICA, NE SZÓLÍTS ANNAK!!! MÁSODSZOR NEM TUDOM, HOGY EZ A DUMA KINÉL MŰKÖDIK, DE NÁLAM BIZTOS NEM ÚGYHOGY HÚZZÁL INNEN DE NAGYON GYORSAN KÜLÖNBEN KAPSZ MÉG EGYET !!! - ordítottam az arcába mire a srác nagyokat pislogva elkullogott onnan.
Rajmund mosolyogva odajött mellém és úgy nézett a srác után, majd hirtelen felém fordult.
- Jól vagy ? - kérdezte
- Persze - feleltem halvány mosollyal az arcomon, majd Rajmund megölelt. Mikor elengedett a szemembe nézett.
- Amúgy ügyes volt, ott maradt a tenyered nyoma az arcán - mondtave mire én is kezdtem nevetni.
A 11/b edzése jó volt, ők normálisan viselkedtek és nem értetlenkedtek annyit, hiba sem volt sok annyira.
Jött a 11/a akik közül fiúk voltak az edzésen és még bármi történt volna szúrós szemmel néztem végig rajtuk.
- Csak mellékes információként mondom, hogy VAN BARÁTOM - hazudtam mire több csalódott tekintetet kaptam.
- Pontosan - jött mellém Rajmund és átkarolta a derekamat ezzel közelebb húzva magához. Ő erre gyilkos pillantásokat kapott amit figyelmen kívül hagyva kezdte az edzést.
Az edzés után Rajmunddal elmentünk apuhoz a barkácsüzletbe mert oda rendeltem meg az ebédünket. Apunál megebédeltünk, majd Rajmundnak volt pár elintézni valója a városba így ő elment azt intézni én pedig maradtam apunak segíteni. Segítettem pakolni, árazni és még a leltározásban is egy kicsit.
Rajmund fél négyre jött értem és már mentünk is az edzőterembe mert négytől Rajmundnak edzést kellett tartani. Kedd lévén Virág jött az este hatos edzésre (mert ár hazaértek Spanyolból) amin már én is részt vettem és nem töltöttem be segédedzői posztot.
A négyórás edzésen heten, az ötóráson kilencen voltak úgyhogy sok gyakorlatot kellett bemutatnom, sok hibát javítottunk.
Az este hatos edzésen velem együtt voltunk öten, szóval kis létszámú volt az edzés. Legnagyobb meglepetésemre Virággal és az unokanővéremel együtt jött az unokabátyám is aki ilyen edzésre félévente egyszer ha eljön úgy hogy nagyon örültem neki. Meg még jött Andi is aki szintén a csoportba tartozik. Tehát így voltunk öten és szerencsémre súlyzós edzés volt aminek azért örültem, mert azt szeretem, de azért is mert egész nap SZÓ SZERINT EGÉSZ NAP győzködtem Rajmundot, hogy az legyen és hát és győztem, az lett.
Edzés végén természetesen szkanderoztam az unokabátyámmal miután Rajmund a lelkemre kötötte, hogy óvatosan szombaton lesz a strandfürdős szkanderverseny (igen strandon lesz a verseny) és meg ne sérüljek. Amúgy az unokabátyámat könnyűszerrel lenyomtam természetesen.
Edzés után Virágot és engem hazadobott az unokanővérem (mindig egy kocsival megyünk). Mikor hazaértem fáradtan mentem zuhanyozni majd vacsira megettem az ebédről megmaradt gyrosomat és már zuhantam is az ágyba. Nyitottam volna ki a Bexit, hogy olvassak amikor üzenetem jött. Rajmund írt, hogy holnap ugyan így én meg válaszoltam neki, hogy oké. Utána már tényleg olvastam addig amíg leragadt a szemem.
YOU ARE READING
Az Edzőm és Én
AcakA történet egy Sára nevű lányról és az edzőjéről fog szólni akik remélhetőleg egymásra találnak.