9.

96 2 0
                                    

Ma van Július 25. Hétfő. Július 30-án szombaton lesz a világbajnokság. A világbajnokság előtti hétfő délután éppen az edzőterem felé tartok szkanderra. Már múlt héten is mindennap bejártam edzeni, ezen a héten pedig szintén be fogok. Bár az edzést csak óvatosan csináljuk próbáljuk nem terhelni az izmokat és a rajtokat, a technikákat gyakoroljuk. A bajnokságon a csapatból most csak ketten Rajmund és én indulunk, a többiek meg a felkészülésben segítenek. Az én felkészülésemet Hanna az egyik csapattársam és barátnőm segíti, Rajmundét pedig Isti aki szintén csapattársam. 

Hétfő lévén ma mindenki jön szkanderre úgy mint csütörtökön is,  de máskor csak négyen vagyunk mi akik megyünk és akik segítenek. Így a bajnokság előtt egy héttel kezdek rendesen izgulni és már nagyon várom. Pihenni is csak Rajmunddal együtt tudunk mert egymás nélkül szétizgulnánk az agyunkat, így volt kifogás arra, hogy miért vagyunk sokat együtt. A kapcsolatunkról még mindig csak Rajmund szülei és Virág tud. Apropó Virág. Virág egyébként összejött Ricsivel és mint kiderült Rajmund ismeri Ricsit és ők is - úgy mint mi Virággal - gyerekkori barátok. Szóval most minden jó. 

Az edzőteremben lepakoltam az öltözőben és mentem is ki.

- RAJMI - kiáltottam mikor megláttam Rajmundot és felé szaladva a lábammal átkulcsoltam a derekát és úgy öleltem meg. Rajmund egyébként nem annyira szereti ha Rajminak szólítom, de én pont ezért csinálom. 

- Szia Pöttöm - kapott el Rajmund majd megcsókolt. A figyelmünket egyedül még az tereli el ha edzést kell tartani amit szintén együtt csinálunk.

- Na mi a terv ma délutánra ? - kérdeztem Rajmundot aki időközben letett

- Ma szkanderen mi rajtokat meg technikát gyakorlunk a többiek Isti és Hanna kivételével ezt csinálják - mutatott a táblára ahol fel volt írva egy szkanderes köredzés. 

- Mond, hogy utána kell edzést tartani - néztem rá könyörgően mert most el kell terelni a figyelmem 

- Kettőt is - mondta Rajmund miközben kivette az egyik szkanderasztalt. Én gyorsan kivettem a másikat és elkezdtem bemelegíteni. 

- És a pénzen kívül mit nyer még az aki bajnok lesz ? - kérdeztem mert én csak a pénzről tudtam - Vagy nyer egyáltalán azon kívül valamit ? - mert ebben sem voltam biztos.

- Igen nyer. A pénzen kívül a férfi és a női bajnok is nyer egy vadi új szkanderasztalt és egy két személyre szóló wellnes hétvégét - mondta - Szóval ha nem nyerek te majd nyersz és elviszel engem - gondolkodott hangosan 

- Te úgyis nyersz, az én nyerésemre kisebb az esély, szóval majd te viszel Wellnesezni - mondtam Rajmundnak mosolyogva

- Hé, ezt ne is mond megnyered és nem érdekel senkit, hogy mennyi az esélyed, ha kicsi is onnan szép a győzelem - mondta mélyen a szemembe nézve miközben két keze közé fogta az arcomat. Erre én egy aprót bólintottam, majd megcsókoltam.

- Köszönöm - suttogtam ajkaira, mire csak megölelt. 

A szkanderedzés után jött a sima amit mi tartottunk Rajmunddal. 

- Pöttöm segítesz ? - kérdezte Rajmund már az edzés közben ami talán kicsit fura volt mert Melinda aki az edzésen volt a többiekkel furán nézett ránk. 

- Miért hívod Pöttömnek ? - kérdezte Melinda Rajmundtól

- Mert kicsi - fogta Rajmund a dolgot a magasságomra mire én elmosolyodtam 

Ezután még végig néztem a karatésok edzését ami szerencsére kellőképpen lekötötte a figyelmem. Rajmunddal ezután hozzá mentünk és nála edzésterveket kezdtünk kitalálni és ezzel tereltük el a figyelmünket a bajnokságról. Igazából ez úgy nézett ki, hogy Rajmund és én is  leírtuk egy lapra  az ötletet, majd megbeszéltük mindkettőt. Természetesen rengeteg helyesírási hiba is volt bennük amiken rendszerint rengeteget nevettünk. Pl.: Rajmund egy G-vel írta a guggolást ami így 20 évesen kicsit fura volt, meg az én négyütemű fekvőtámasz rövidítésem sem volt semmi ami ilyen volt : 4ÜFT ezt így még nem nagyon látta Rajmund se, de mondta, hogy a jövőben ezt mindig így rövidíti. Rajmund elrakta a terveket majd elkezdtük csinálni a vacsit.

 Natúr csirkemellet csináltunk rizzsel. A hús vágása közben Rajmund odajött mögém átkarolta a derekamat és adott egy puszit a nyakamra. Én azt hittem itt be is fejezi, de Rajmund hirtelen maga felé fordított és megcsókolt. Csók közben hallottam ahogy Rajmund a kezével arrébb tolta a kést és a vágódeszkát a pulton, majd a derekamnál fogva felültetett a pultra én pedig a lábaimat a dereka köré kulcsoltam.

- Így sosem lesz kész a vacsi - mondtam két csók között 

- Nem vagyok éhes - felelte Rajmund 

- Az előbb még majdnem éhen haltál - mondtam neki és az arcunk még mindig közel volt egymáshoz 

- De most már nem vagyok - mondta Rajmund mosolyogva, majd újra megcsókolt.

- Sejtettem - mondtam mikor elváltunk a levegőhiány miatt, mire mosolyogva újra heves csókcsatába kezdtünk. 

Az amúgy fél óra alatt elkészíthető vacsit nekünk másfél óra alatt sikerült megcsinálni mert mindig volt valami fontosabb dolgunk (khm). Vacsora után Rajmund hazadobott és a kocsiba ülve a házunk előtt búcsúztunk el. 

- Szeretlek Pöttöm - mondta miután megcsókolt 

- Én is - mondtam, majd egy utolsó csókot nyomtam a szájára és kiszálltam a kocsiból. Bementem és mivel már késő volt elmentem zuhanyozni. Zuhanyzás után ültem az ágyamon és nyitottam volna ki a könyvem amikor a húgom nyitott be a szobámba.

- Neked véletlenül nem Rajmund a barátod ? - kérdezte halkan Emma 

- Te ezt honnan tudod ? - kérdeztem én is halkan és teljesen meglepődtem mert ilyet és ehhez hasonlót sem említettem. Főleg nem neki.

- Láttalak titeket most a kocsiban az ablakomból - mondta 

- Jesszus ! Ugye anyáéknak nem mondtad ? - kérdeztem ilyedten  

- Nem, de szerintem nem haragudnának, anya még lehet örülne is - mondta Emma még mindig suttogva

- Tudom, szerintem is örülnének, de én ezt meglepetésnek szánom és a bajnokság után mondanám csak el - mondtam - Szóval ne lődd le a meglepit légyszi - könyörögtem 

- Jó akkor nem mondom nekik, de cserébe mondj el mindent. Hogy jöttetek össze és mindent ami utána történt - kérlelt a húgom

- Jó elmondom, ülj le mert hosszú lesz - mondtam neki mire Emma leült én meg elkezdtem mesélni. Elmondtam neki az Ákosos dolgot,hogy megáztam, hogy megcsókolt és minden mást is. Emma figyelmesen hallgatott én meg lelkesen meséltem. Hajnal fél kettőig beszéltünk így Emmának hála ma könnyen el tudtam aludni.     

Az Edzőm és ÉnWhere stories live. Discover now