Ma van az utolsó ilyen sulis edzés, ezért igazán boldogan ültem be reggel a kocsiba tudva, hogy már csak ezt kell kibírni.
- Minek örülsz ennyire ? - kérdezte Rajmund
- Ma van az utolsó ilyen nap és utána pihi - mondtam, tényleg szóhajtottam
- Lenne ha nem lenne szombaton verseny - mondta, és már mosolygott rajtam
- Miiiii??? Ú tényleg az szombaton lesz - mondtam csalódottan
- Jaja, de addig már nem lesz kemény a szkanderedzés, de a funkcionális lehet - mondta sunyi mosollyal
- Ne legyél szemét Rajmund - mondtam tettetett haraggal. Mikor a sulihoz értünk jutott eszembe, hogy ma a kilencedikesek vannak soron. Ezzel nem is lenne baj ha a kilencedikes fiúk nem imádnának. Itt csak reménykedtem, hogy nem hoz nekem senki csokit vagy virágot mert azt tuti kinyírom.
Rajmund éppen a telefonját bújta keresve egy megfelelő edzéstervet ( sok edzéstervét lefotózza és ilyenkor onnan válogat) a 9/c- nek. Ekkor odaléptem hozzá.
- Választhatok ? - kérdeztem ártatlan mosollyal a fejemen
- Tessék - adta oda, majd választom egy jó kardió edzést nekik amit utána gyorsan felírtam a táblára.
- Mi bajod van a 9/c-vel ? kérdezte Rajmund gyanakvóan
- Az összes pasi bukik rám tőlük, most megszívatom őket - feleltem elégedett vigyorral a képen.
- Ja így már mindent értek, jót választottál - mondta ő is mosolyogva
Rajmund komolyan vette, hogy buknak rám a pasik mert a derekamon pihentetve a kezét várta a 9/ct. Az osztályból a legjobb fiúk iratkoztak fel az én legnagyobb bánatomra. Mondjuk az sokat a helyzeten, hogy Rajmund kezei a derekamon voltak, mert mikor ezt a fiúk meglátták egy kicsit alább hagyott a jókedv és észre lehetett venni pár csalódott tekintetet. Az osztályban a jókedv akkor tűnt el, mikor Rajmund elmondta a feladatokat amivel nem is volt gond csak hogy én azokat be is mutattam és így már tudták mire válalkoztak. Mondjuk amíg a feladatokat mutattam be kaptam pár vágyakozó tekintetet még Rajmund tette ellenére is.
Az edzés jól telt, nem volt semmi gond, viszont ami utána történt na az. Áh, hagyjuk is.
Az edzés végén én éppen az ugrálóköteleket tettem a helyére a szertárba amikor hallottam, hogy nyitódik az ajtó. Nem foglalkoztam vele mert azt hittem Rajmund az. Én még mindig háttal álltam (mert azokat a rohadt köteleket csak egyesével lehet felrakni úgy meg ezer év) és mellettem a földön hevertek a még felrakásra váró kötelek. Hirtelen két kart éreztem a derekamon, majd a két kar szorosan magához húzott. Lenéztem és rögtön tudtam, hogy nem Rajmund az mert nem volt rajta okosóra. Vagyis volt, de kék Rajmundnak meg fekete. Kibújtam a srác karjai közül aki képes, hogy csak kilencedikes jó magas volt. A srác hirtelen nekinyomott a falnak és ajkait már tapasztotta volna az enyémre, de én megállítottam és a vállánál fogva ellöktem magamtól, majd kirohantam. A szertár ajtaján kirohanva a tekintetemmel Rajmundot kerestem és egyből hozzá futottam.
- Benn egy srác meg akart csókolni - mondtam lihegve Rajmund pedig átölelt és egy puszit nyomott a hajamba pont a legjobbkor mert a srác akkor lépett ki a szertár ajtaján és meglátta, hogy Rajmund gyilkos tekintettel méregeti gyorsan elhúzta a csíkot.
- Jól vagy ? - kérdezte Rajmund eltolva magától
- Persze, csak gyűlölöm ha rám másznak - mondtam
- Azt én is - mondta halálosan komolyan
- Ki mászik rád ? - kérdeztem csak mert én nem tudtam, hogy Rajmundnak van hódolója
YOU ARE READING
Az Edzőm és Én
RandomA történet egy Sára nevű lányról és az edzőjéről fog szólni akik remélhetőleg egymásra találnak.