Bölüm 2

981 61 50
                                    

Ferit'in söyledikleri biraz olsun beni rahatlamıştı.

"Çok çok teşekkür ederim Ferit ama inşallah sana hemen güvenmemi beklemiyorsundur" Ferit şaşkın şaşkın yüzüme baktı,bir şey daha farkettim bu çocuk şaşırınca çok tatlı oluyordu;)"Neden ki"diye sordu. "Magazin haberlerini biliyorum Ferit"dedim.

Şuan Google'a Ferit Korhan yazsam binlerce bar fotoğraflarıyla karşı karşıya kalırdım. Ferit anlamış gibi bir surat ifadesi takındı ve pis pis sırıtmaya başladı. "Sen kocanı mı kıskandın bakim"dedi yanıma yanaşarak.

Uzaklaştım ve güldüm " Hahaha ne kadar komik,birincisi kocam değilsin,ikincisi-"

"Kocan olacağım ama". Göz devirdim ve devam ettim" ikincisi seni kıskanmadım, kıskanmayacağım da, üçüncüsü böyle gevşek gevşek gülüyorsun ama evlendiğimizde de böyle şeyler yapmayı, aklının ucundan bile geçirirsen seni öldürürüm."

Ferit sadece yüzüme bakıyordu."Duydun mu!". "Tamam karıcığım tamam duydum," ellerini kaldırarak devam etti"teslim oldum komutanım." Yanıma yaklaştı,ben ise yüzüne bakıyordum bunun onay olduğunu düşünmüş olmalı ki daha çok yaklaştı yüzümüzün arasında 3-4 cm vardı " Evlendikten sonra senden başka birine bakabilir miyim ben,sence? Bakamam."

Hemen uzaklaştım ve"Aynen öyle Ferit'cim bakmazsın,bakamazsın. Ama biraz daha burda beraber durursak bana bile bakabilecek,gözlerin kalmayacak. O yüzden hadi yürü yallah hadi"dedim.

Geçmem için elini uzattı"Tabii hanımım, buyrun."dedi. Kıkırdadım,bazen çok tatlı olabiliyordu.

Masaya geldiğimizde bir adamın ablamın karşısında oturup,ablamla konuştuğunu gördüm. Ferit adamı görünce "Abiim" diye sarıldı. Ayrıldıktan sonra 'abi' yanıma geldi ve "Merhaba Seyran ben Abidin Korhan Ferit'in abisiyim"dedi tebessüm ederek. Güldüm ve elini sıktım "Memmnun oldum". Bu züppenin abisi varmış demek ki??

Yeniden ablamın yanına geçtim. Ferit karşımda oturuyordu. Ben manzarayı izlerken Ferit'te...Ferit'te beni izliyordu? Annemle,Gülgün anne gülerek konuşuyorlardı. İfakat hanım ve halam Antep'ten ve Halis Ağa'dan bahsediyorlardı. Babam da Orhan babaya bizim şunlarımız yok bunlarımız yok diye ağlıyordu.

Asıl garip olan bir şey daha vardı. Ablam haberi öğrendikten beri yani bu sabahtan beri sadece benim yanımda 1-2 kere gülmüştü. Şimdi Abidin abiyle konuşurken gözleri, gözleri bile gülüyordu. Aynı şekilde Abidin abide çok mutlu gözüküyordu.

Ferit'in kıkırdamasıyla ona döndüm"E nasıl gidiyor insanları dikizleme işi köstebek" köstebek mi? Ben,ben mi köstebeğim. KÖSTEBEK DEDİ BANA!
"Ne köstebeği be aptal". "Ne var seyroş ya hem köstebekler bence çok tatlı, güzel hayvanlar.ben küçükken köstebekgilleri çok izlerdim mesela."

Göz devirdim." Ferit sen kaç yaşındasın?". "24,niye ki?"
"Sen 14 yaşında köstebekgiller mi izliyordun?" Yutkundu. Bir şey söylemek için ağzını açtı,sonra tekrar kapattı. O kadar komik gözüküyordu ki, küçük bir kahkaha patlattım. Herkes bana bakıyordu." Özür dilerim Ferit komik bir şey söyledi de"dedim.

Önlerine döndükten sonra Ferit "Noldu kıpkırmızı oldun Antep fıstığı(🥺)"dedi."Antep fıstığı mı haha."
Hı hı Antep fıstığı gözlerin gibi yeşil yeşil" dedi. Güldüm,bazen değil hep çok tatlıydı.

Ferit'le Konuşmadan sadece manzarayı izlediğimiz bir 15 dakikadan sonra babamın "Hadi kalkalım yav geç oldu ha" lafını duyduğum gibi yerimden fırladım. Biraz daha burda kalırsam uykusuzluktan yere yığılacaktım.

Herkesle vedalaştıktan sonra sıra Ferit'e geldi,ben sadece görüşürüz diyeceğimi sanarken beni kendine çekti ve sarıldı. SARILDI! Babamlar yanımızda olduğu için bir şey yapamadım ve küçük bir karşılık verdim. Kulağıma "Yarın saat 2 gibi almaya geleceğim seni gezeriz biraz" dedi ve ayrıldı.(20. Bölümde hastanede olan sarılma gibi düşünün)

Ferit'ten hemen ayrıldım ve ablama baktım,ama o hiç ummadığım bir şey yapıyordu. Abidin abiye bakıyordu?? Neler oluyor gerçekten. Hemen ablamın yanına gittim kolundan tutup arabaya tabiri caizse fırlattım. Ama ablam başka bir dünyadaymış gibi aptal aptal sırıtıyordı.

Babamlar da arabaya binince eve gitmeye başladık. Evde ablama her şeyi soracaktım.

        ~Yarım saat sonra~

Eve gelmiştik gerçekten bıraksalardı avluda uyuyacaktım,tabii babam kazımken bu mümkün mü. Beni yanına çağırdı " Kız bak Orhan söyledi yarın damat seni almaya gelicimiş hele yanlış birşey yap senin bacaklarını kırarım duydun!"."Duydum baba" dedim ve salondan çıktım.

Odaya girip pijamalarımı giydim ve ablamın yanına uzandım. "Ablaa, hayırdır sen Abidin abi falan noluyo"
"Noluyo seyran birşey olduğu yok öyle yakışıklı,komik,çekici,tatlı bir adam o kadar". "HAHAHAHA O KADAR MI"derken kendimi yerden yere atıyordum. Ablam bir anda beni itti ve yere düştüm.

"Vicdansız kötü anne(mxiolightt🤫)"dedim ve uyudum.

       ~Ferit'ten~

Seyran'larla buluşmaya gittikten sonra otele geldim ve kendimi direk yatağa attım. Seyran'nın gözleri, dudakları aklımdan çıkmıyordu. Bir kıza,hele ki zorla evlendirildiğin bir kıza 2 saate aşık olamazsın Ferit dedim,kendi kendime. Olmazdım da zaten.

Duşa girdim,üstümü giydim ve yatağıma uzandım tekrardan. O sırada telefonuma kayıtlı olmayan bir numaradan,mesaj geldi.

       05*********

Ferit aşkım çok özledim seni,nasılsın?

       Ben:

Pardon kimsiniz?

       05*********

Sevgilim benim Pelin.

       Ben:
 
Pelin sen mal mısın. Kızım istemiyorum seni engelledim her yerden yeni hat alıp yazmak ne demek ya!

       05*********:

Ya Ferit üzüyorsun beni ama😔

       Ben:

Oy canım benim üzüldün mü senn kıyamam ben sana. Üzülme pelom,ağla geber! Banane ya banane,yazma bana, lan biz 1 sene önce ayrıldık. Dolanma artık kuyruğumda,illa annenleri mi arayayım kızım siktir git hayatımdan.

       05*********:

Ya Ferit neden böyle yapıyorsun. Seni ne kadar sevdiğimi biliyorsun hem her gece gelirdin sen bana.

       Ben:

Ne malsın lan,kızım kendin söylüyorsun,sadece geceleri gelirdim sana. Seni ne için kullanıyordum sence, az beynini çalıştır. Bak Pelin bana bir daha yazarsan,etrafımda dolanırsan yemin ederim ki acımam direk ararım aileni. Ben evleniyorum,2 gün sonra evli, mutlu Allah izin verirse çocuklu olacağım;karımı da çok seviyorum. Yanaşma bana.

Yazdım ve engelledim. Pelinle 1,5 sene boyunca sevgiliydik,ama onu defalarca aldattım o da biliyordu,beni takıntı haline getirmişti ben de ayrıldım. Ve ayrıldığımızdan beri yani 1 yıldır peşimi bırakmıyor.

Pelini kafamdan atıp Seyran'ı düşünmeye başladım. O kızda beni çeken bir şey vardı. Hem çok güzeldi hem de diğer kizlar gibi 'Ferit Korhan' etkisine girmemişti? Neyse evleneceğiz zaten illa sevicez birbirimizi illa aşık olacağız derken kendimi uykuya teslim ettim.
.
.
.
.
.
.
.
.
.                                                                           
Helllooooiioi🤍✨
Bu bolum digerine gore birazcik kisa olduuu ama olsunn. kirvosumun tehditleri uzerine bolumu attimmm.Sizi seviyorum🤍

23:17. 22/06/23

10 vote 10 yorumm

Serendipçe🤍ʏᴀʟı çᴀᴘᴋıɴı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin