Sabahın erken saatlerinde ablamın odaya gülerek girmesiyle uyandım. "Seyraaan,hadi kalk Ferit'ler gelcekk."
Kafamı yastıktan kaldırıp ablama baktım ve tekrar yastığa gömüldüm."Abla istiyorsan benim yerime geçebilirsin,hem sen evlenirsin Ferit'le ne güzel."dedim. Dediğim gibi de kafamı kaldırıp ablamı kırdım mı acaba diye baktım. Ama ablam hazırlanmış şimdi de makyajını tazeliyordu.
"Huhuu hanımefendi kardeşiniz sesleniyor."dedim ve devam etmedim. Sonra ablamın 'Ferit'ler' diyerek çoğul eki kullandığını yani Abidin abinin de geleceğini anladım. Ablamın ağzı kulaklarındayken konuştu."Hadi kalk yaa hazırlan geç kalacağız."dedi ve odadan uçarak çıktı.
Ablam çıktıktan sonra bende günlük rutinimi halledip hazırlanmaya başladım. Gardroba bakarken ablam geldi "E daha üstünü giymemişsin, birazcık esiyor elbise giyme bugün."dedi ve halamın seslenmesiyle aşağı indi. Ben de altıma bol siyah bir pantolon,siyah crop ve deri ceket giydim ve aşağıya indim.
Halam bizi yine arabanın beklediğini söyledi. Ablama baktım gerçekten güzel olmuştu. O da bej bir kumaş pantolon ve krem renginde bir gömlek giymişti. Biz yine dün ki arabanın geleceğini zannederken bir Mercedes'de Ferit ve Abidin abiyi gördük ve arabaya bindik.
Tabii Abidin abi centilmenlik yapıp bize kapımızı açmıştı,ama arkadaki hödük yerinden kıpırdamıyordu.
Abidin abi ile ablam önde,benle Ferit'te arkada oturuyorduk. "Ferit, iyi misin?"
"İyiyim,iyiyim başım dönüyor birazcık o kadar". "Eminsin dimi". " Eminim" dedi tebessüm ederek. İçim rahatlamamıştı, o yüzden sürekli Ferit'e bakıyordum.Ferit'in bir ara gözleri kapanır gibi oldu."Uykun mu var?"dedim. Kafasını salladı."İstersen kafanı omzuma yatırabilirsin"dedim. Bana baktı ve yaklaştı sonra da kafasını omzuma yasladı.1 saatlik yoldan sonra çok güzel bir mekana gelmiştik.
Ferit'i uyandırdım. İçeri girip yemek söyledik,gelene kadar ablamla Abidin abi İstanbul hakkında konuşuyordu. Ferit'e döndüm yine bana bakıyordu. Bu iki olmuştu,dert etmedim ve ne var anlamında kafamı salladım.
"Ben hiç sormadım,hangi bölümü okuyorsun?" Yutkundum,ya benimle dalga geçerse."Şey ben okumuyorum aslında.." "A-a niye ki,yani sen mi istemedin?" "Gibi gibi" dedim, bakışlarımı kaçırarak. Yemeklerimiz geldi ve yemeye başladık.
~Ferit'ten~
Seyran'ın söylediği şeye şüphe duymuştum. Hiç okumak istemeyen bir kıza benzemiyordu. Üstelemedim,ama tabiki bu durumu onunla konuşacaktım. Bu işte bir terslik vardı,altında kesin bişey var dedim,kendi kendime.
Öyleyse benim için daha iyi olurdu. Seyrana sürpriz yapacak bir şey bulmuş olurdum. Baya heyecanlandım ben bu konu için. Yemekleri yerken Suna "Şey işiniz yoksa, dondurma yemeye gidelim mi?"dedi,tatlı tatlı. Seyran masanın altından Suna'nın ayağına vurdu. Ve kulağına bir şeyler söyledi,kesin abla ne diyorsun falan demiştir gıcık.
"Sey-raan,çok ayıp ablanı niye tehdit ediyorsun gideriz tabi baldız."dedim. Seyran bana göz devirdi,göz devirirken bile güzel olmayı başarıyordu bu kız. Yemekleri yedikten sonra kalktık,kapıda basın olduğunu görünce suna tedirgin oldu.
"Sakin olun Seyran elimi tut sadece gülümseyin,abi sen de sunayı çok göstermeden arabaya bindir okey?"
"Tamam" dedikten,sonra müstakbel karımın elini ilk defa tutmanın heyecanıyla,Seyran'ı içeride unutuyordum.Son anda elini tuttum. Ve dışarı çıktık.
~Seyran'dan~
Yemeklerimizi yedikten sonra dondurmacıya gitmek için kalktık,ama kapıda basın vardı. Antep'te ki basın böyle her restorana geliyor mu diyecekken,Korhan'larla beraber olduğumuzu hatırladım.
Ferit elimi tuttu. Elleri çok sıcak ve yumuşacıktı.
Ellerimizin arasındaki fark çok fazlaydı.
Ferit tüm sorulara kısa kısa cevaplar verdi. Elimi bırakınca üşüdüğümü hisettim.Arabaya bindik ve basından kurtulduktan sonra,Ferit gülmeye başladı."Suna korkudan kıpkırmızı olmuştu"dedi. Abidin abide güldü, ablamla ben ablamın neden korktuğunu bildiğimiz için tebessüm ettik. Ablam babamdan korkuyordu,ya görürse eve gittiğimizde bizi döver mi düşüncesinden kurtulamadığı için korkuyordu.
Bacağımda hissettiğim el ile irkildim. Ferit?elini bacağımı atmıştı. Ona baktıktan 1-2 saniye sonra elini çekti.
"Seyran daldın gittin noldu?"dedi. Artık çok emindim bu çocuk beni fena izliyordu. "Hiç öyle aklıma birşey geldi de"dedim. O da üzerime gelmedi.20 dakika sonra bir dondurmacıya geldik. Bir masaya oturduk,ablamla Abidin abi dondurma istedi. Ferit waffle,ben de içecek bişey istedim. Abidin abi ablama arada sorular soruyordu,ama Ferit hiç konuşmuyordu. İlginç,bu züppenin bu kadar sustuğunu görmemiştim.
Ablamın da Ferit'i bu kadar çabuk unutmasından Ferit'e duyduğu şeyin aşk olmadığını anladım. Çekici,yakışıklı bir adamdı, ablamın dış görünüşünü beğenmesi çok olası bir şeydi.
Ben tuvalete gideceğimi söyleyip kalkarken,Abidin abi de bana eşlik edeceğini söyledi. Yan yana giderken "Seyran Ferit'le bir konuşmak ister misin? Fark etmişsindir,bugün biraz suskun." "Evet Abidin abi bende sana soracaktım,neyi var,birşey mi oldu?"
"Kendin konuşsan çok daha iyi olur abicim."dedi.Ben de kafamı salladım,tuvalete girip elimi yüzümü yıkadım ve çıktım. Abidin abiyle tekrar masaya döndük." Ferit oğlum ben Suna hanımı eve bırakacağım,bende konakta kalacağım Kazım babayla konuşuruz biraz."
"E biz nolcaz abi"dedi,Ferit. "Lan oğlum siz evleniyorsunuz,biraz tanıyın birbirinizi. Hem sağlık ocağına gitmeniz gerek biliyorsun dimi"dedi,Abidin abi.
Ferit'te Feritliğini yapıp"A unuttum ben onu"dedi."Oğlum hatırladın işte,hadi alın arabayı ben bizim çocuklardan istedim bir araba getirecekler bize" dedi. Ferit abisinden anahtarı alıp arabaya yürüdü ben de peşinden gidiyordum.
Arabaya bindik,Ferit hiç konuşmadan yola bakıyordu."Ferit" seslendim ama duymadı."Ferit!" Bana baktı "Efendim."
"Ya Ferit noluyor?neden hiç konuşmuyorsun birşey mi oldu?"
"Seyran şimdi konuşmanın sırası değil. Sağlık ocağına gidelim,nikah tarihini alalım sonra bir yerde oturur konuşuruz olur mu?" "Tamam"dedim.Acaba ben mi birşey yaptım diye düşünürken Ferit, kucağımdaki elimi aldı ve tuttu."Merak etme senden dolayı değil,sen birşey yapmadın."dedi. Sonra elimi bıraktı ve trafiğe geri döndü.
Önce sağlık ocağına gittik. Fotoğraf çektik sonra Ferit bir yere gidip geleceğini söyledi. Geldiğinde beti benzi atmıştı. Hemen ayağa kalktım ve kolundan tutup koltuğa oturttum." Ferit iyi misin? Noldu? Betin benzin atmış. Birisini mi gördün? Biri birşey mi söyledi?"dedim, bir andan. Ferit yüzüme baktı ve bir kahkaha patlattı."Seyro ya o kadar soru aynı anda sorulur mu?"
"O zaman bir soru daha sorayım. Ruh halin nasıl bu kadar hızlı değişiyor?"
Yüzüme yaklaştı,çok yaklaştı,baya yaklaştı, çok çok yaklaştı. Beni öpeceğini falan zanettim,o kadar fazla yakındık yani birbirmize. Aramızda 1 cm'den az varken konuştu. Nefesi dudaklarıma çarpıyordu." Senin yanındayken ben,ben olamıyorum. Duygularımın değişmesi çok normal. Asıl anormal olan senin güzelliğin"dedi,ve uzaklaştı.(fena dustum)Ben hala yerimde domates gibi olan suratımla otururken. Ferit bana gülüyordu. Gerçekten iltifatları çok güzeldi. Ama güzel olmayan birşey söylediğinde de beni kendine çekiyordu.
Saçmalama Seyran dedim,kendi kendime. Ben Seyran Şanlı bir adam hakkında böyle şeyler düşüneceğim, üstüne üstlük bu adam zorla evlendirildiğim bir adam. Rüyamda bile görmem,göremem...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Helloooooii🤙🏻
Lukaniz geldii.Normalde yarin aticaktim ama kirvosumla pazarlik yaptik o bolum atti ben bolum attimm😋.daha duzenim olmadigi icin,her gun bolum atmaya calisiyorum ama bu bolumden sonra vote sayisina gore aticamm.ilerleyen bolumlerde guzel seyler varrrr✨.bu arada kelime rekorumu kirmisim 1090 kelimee💪🏻.Sizi seviyorum🤍18:05. 23/06/23
15 vote🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serendipçe🤍ʏᴀʟı çᴀᴘᴋıɴı
RomanceSerendipçe;Aramazken bulunan,mutlu tesadüf. Mutlu kaza. Serinledikce her bilinmeyen gunlerde lukatvde🥳🛐💍💗🤩🐄💨