Yalnız bir insan aşkla karşılaşınca naparlar hiç düşündünüz mü? Bir doğuşundan belli yalnız olan bir çocuk var. Bildiğiniz gibi bu çocuk öbür çocuklardan değişik yalnızlığı ona birşeyler kazandırıyor. Ama bu da normal insan gibi yaşamasından birşey değiştirmiyor. Onun tek farkı yalnız kalınca mutluluk enerjisini artırıyor. Bunlar normal olmaya devam ederken birgün gördüğü bir kıza aşık oluyor. Ve işte tüm herşeyin cevabı burda başlıyor. Kendisi ömrünün başından sarılma flört öpülme yada bunun gibi şeyleri bilmeyen yada yaşamayan ailesi bile ona sarılmamıştı. Böyle şeyleri yaşamadan 18 yaşına gelmiş. Bir çocuktu, Furkan. Napacagını bilmiyordu. Herkese iyi davranıp hep kaybediyordu. Ama akıllanmak bilmeyip hep iyi davran eden birisiydi. Ve tekrar dedi ki. Belki bunlar farklı insandır. Kitaplarda yada filmlerde gördükleri hep öyleydi. Bize göre yalnız olabilir ama onun hayal evreni vardı. Ve orda yalnız değildi. Ve bir film sahnesinde bir erkek 9 sene bekleyip sonra bir kitap ve birşeyler dinlemeye başlayıp kızla birlikte olmayı başarıyordu. O da farklı bir şey olarak bir mektup yazıp kıza verdi. Kız da cevap vermedi. Furkan günler sonra dayanamayıp bı daha yazdı. Bu sefer mektupla bir cevap aldı. Mektubu alamadan önce beyninde bir senaryo güncelledi. Senaryoların red yemekti. Ve öylede oldu. Ama red tam red değildi. Bide hayal dünyasında yaşayan bir çocuktu. Furkan ondan kitap olan olaylar gibi kafasında kurdu. Sonra okul sonunda yanında birisini görünce unutmaya başladı ve tam unuttum derken bir mesaj ve gelen mesaj o kızdan furkan'ın içine bir umut girer. Sanki tekrardan aşık olma hissi alevlenmiş gibi. Ve öyle oldu. Furkan delice kıza aşık olmuştu. Artık kendisini yalnız kurtulmaya çalışmaya başlamıştı. Çünkü o öyle bir kızdı. Ben yanında yalnız birisi olarak duramazdı. Öyle durursa kızla olsa bile iki güne biterdi. Bunu yapmaya çalıştı. Ama uygun olmadığını anladı. Çünkü bir yerde uzun süre sonra herkesi kaybediyordu. Yalnızlık onun kaderine işlemişti. Onun kaderi böyle yazılmıştı. Bunu başaramayınca yazarlık kartını devreye soktu. Çünkü tüm okuduğu kitaplarda bu taktık vardı. O da hemen denedi. Biraz daha yakınlaşmış gibi oldular. Ondan sonra furkan tekrar umutlarını toplayıp tekrar bir teklif etti. Filmlerde falan flört diye birşey yoktu. O da içinde oluşunca teklif ediyordu. Ama olmadı. Sadece istediği mutluluğu almak için iyi yaklaşmış. Ve furkan bunları daha farketmemişti. Zaten farketse direk unuturdu. Çünkü furkan kullanıldığını anladığında onlardan uzaklaşabilidigi kadar uzaklaşır. Küçük dalga geçilmelere bile katlanamadıgı için yalnız birisiydi. Ama anlamadığı sadece ona aşık çalışan bir beyni olduğu için o kız da bunu fark edip onu iyice kullandı. Her kötü zamanında furkan ona yazarsa olayı anlatırdı. Furkan tabikide o iyi olsun. Diye her türlü şekilde onu mutlu etmeye çalışırdı. Ama bir yerden sonra furkan birazda olsa akıllanmaya başladı. Bu da Martin Eden kitabı sayesinde oldu. Ve buna benzer kitaplar sayesinde bir olgunlaşma ve insanları tanıma yoluna girdi. Ve bu şeyler olurken hayatı çok fazla değişti. Her türlü durumu yaşamayı hissetti. Ama kendini hiç önemsememeye başladı. Zaten kendisinden çok arkadaş grubu olursa onları önemseyen biriydi. Aslında böyle kişilerin sevilmesi yada grupta olması lazımdır. Ama furkan için böyle birşey geçerli değildi. Furkan zamanla herşeyi teker teker fark etti. Ama kötü yanı sınav senesinde bunları yaşamaya başlamıştı. Ve hiç düzgün sınava çalışamadı. Yaşadığı depresyon çok düşünmeler baygınlık yorgunlukları onu çok kötü etkiledi. Bu zaman da yandakiler çok değişti. Ama görüşleri de değişen bir furkan vardı. Tüm düşüncelerine yeni bakış açısı gelmiş. Gün içinde nasıl mutlu olabileceğini anladı. Ve artık yaşamaya karar verdi. Ve o kız olmadan da mutlu olabileceğini anladı. Ve artık onun umutlarının anlayıp bunu kızının yüzüne vurmak istiyordu. Ama o kimseye kötü birşey yapmadı. Ondan bunu da yapmadı. Sadece kızı engelledi. Ve uzaklaştırdı. Bunu yaptığında bile furkan suçlu oldu. Sonra söylemek zorunda kaldı. Umut olaylarını o da özür diledi. Ama hiç özür niyetinde olmayan bir özürdü. Artık herşeyi anlayan son hareketini yapmak için. Bir yazar lazımdı. Ünlü bir yazar olup kendi kitaplarını ona gösterip. Furkan kendindeki değerini hep anlamasını istedi. Belki kitabı okuyunca anlar. Furkana sorduğu bir soru vardı. Beni nasıl seviyorsun kendimi sevilecek biri sanmıyorum derdi. Ve bu sorunun cevabı tam olarak gerçek hislerle çevaplanamazdı. Çünkü ona olan aşkı anlatılacak seviyede kelime yoktu. Ve hiçbir zaman da olmayacaktı. Furkan aşıktı. Ve hayatında ilk defa aşık olduğu kişiye açılmıştı. Herkes gibi değildin. Senden ne kadar zarar alırsa alsın. Senden kopamazdı. Ne kadar seni unuttum yada kötü şeyler söylerse inanmayın bu konuda ona. Çünkü bunlar gerçek değildir. Furkanın yaşamına devam etmesinin bir sebebi de sensin. Evet burada şey diyenler olabilir. Kız furkana karşı iyi davranmamış ki diyeceksiniz. Furkanın hayatına ona en iyi davranan 3 kişiden biriydi. Ve furkan onun herşeyine aşıktı. Furkanın ona olan aşkını daha fazla nasıl anlatılır. Bilmiyorum ama devam edecek...