Sabah uyandığımda gerçektende çok gergindim çünkü tam dönem ortasında hogwarst'a gidiyordum ve bu benim için hiçte iyi bir şey değildi ayrıca safkan bile değildim yani soyumun ne olduğunu tam olarak bilmiyorum ah keşke o kendini babam yerine- a pardon Harry'nin babası yerine koyucak adam beni karşısına alıp konuşsaydı keşke. Evet Sirius ve harry'le yaşıyordum ki Harry abim olduğu ve "seçilmiş kişi"olduğu için ona benden daha çok önem veriyolardı ben kimdimki aptal öylesine biri işte
Tam bunları düşünürken babam bir anda odama cisimlendi tabiki Sirius değil ondan gerçekten nefret ediyorum benim bana göre gerçek babam Thomas Grildwhard'dı ve onu çok seviyordum ne kadar gerçek babam olmasa bile onu gerçek babam yerine koyuyordum
Thomas:bakalım benim küçük kızım yeni okulu için hazırmıymış
Lora: bilmiyorum sade-
Thomas:bana korktuğunu söyleme lütfen ssen bir pottersın ama en önemlisi benim kızımsın emin ol seni aralarına alıcaklardır ki şayet öyle bir şey olmazsa yapabileceklerini biliyorsun ki bana gerek kalıcağını sanmıyorum ama neyseSon cümlesini alaycı bir tavırla söyleyince ikimizde güldük.ama sanırım buna hazır değildim
Lora:baba ben gerçekten buna hazır değilim yani ne biliyim Harry'nin umrunda bile değilim zaaten benden nefr-
Thomas:hey hey heyy orda dur bakalım.bence Harry seni gayet seviyo sadece belli edemiyo. E erkek milleti anla sende ya cık cık.
Lora:ay yerim sizin erkekliğinizi.
Thomas:eee hadi hemen bavulunu hazırlaaa-Tam cümlesini devam ettiricekken aşağıdan Sirius'un sesi geldi.
Sirius:Lora hadi geç kalıcaz
Thomas:geldi seninki ben kaçar.Babam cisimlendiğinde oraya Sirius girdi.
Sirius:evet hadi çabuk ol Lora sana yolu tarif edilen belki konum atarım.
Tabikide benimle gelmiycekti,çünkü ben onun gözünde değersizdim.ama bir gün onun gözünde en değerli ben olucaktım ve o zaman da çok geç olducaktı.
Bavulumu hazırladım,ve evden hiçbir şey demeden çıktım,zaaten pek umrunda değildi. Bir kaç dakika sonra babam yanıma cisimlendi ve beraber gara kadar gittik.
Thomas:hadi bakalım duvardan geçmeye hazırmıyız!
Lora:bir dakika ne du-duvardanmı geçicem?!
Thomas:evet başka türlü gidemmessin küçük hanım.
Lora:iii peki ama ömce senin geçmen gerekiyo çünkü nasıl yapıcağımı gerçekten bilmiyorum.Babam duvardan geçti ve duvarın arkasından bana elini uzaatı elini tutuğum an beni duvarın diğer tarafına çekti.
Thomas:nasılmış??
Lora:fena değilmiş.
Thomas:peki bunu söylerken sesinin tiremesine ne demeli?
Lora:yo ne alakası var,hem bak trende geldiiii.Yanağıma bir öpücük kondurdum ve trene binip boş bir vagon seçtikten sonra oraya yerleştim. Pek fazla kişi olmadığı için her vagonda bir yada iki kişi vardı.
Bir anda vagonun kapısı açıldı ve içeri sarı saçlı,uzun ve muhtemelen benim yaşlarımda biri girdi.
Lora:hey! Pardon ama burası benim vagonun ve trende çok fazla boş vagon var lütfen gidermisin!?
X:hayır küçük bulanık burası bana ait ve senin gitmen gerek.
Lora:ya öylemi? Pardon da burası senin tapulu malınmı!?!
X:evet ne yapıcaksın
Lora:bir şey yapmıyıcam ya sen gidiceksin yada oldukça hatta hiçbir şekilde muhattap olmak istemiyorum"bulanık"
X:sen az önce bana bulanıkmı dedin?
Lora:evet sorun mu var?
X:peki ama bir malfoya bunu dediğini bilmiyosundur.Bir dakika ne! Malfoymu? Şu Harry'nin nefret ettiği malfoymu?ve ben-ben şu an onunla aynı vagondamıyım?
Lora:vay be,peki şu an karşımda hangi malfoy oturuyo acaba?
Malfoy:Draco,Draco Lucas Malfoy. Peki ya sen kimsin?
Lora:ben Lora,Lora Potter.
Draco:vay demek potter'ın sürekli bahsehtiği o bulanık sensin.Ne,Harry okulda benden mi bahsediyordu bu gerçekten saçma Harry benden nefret eder.
Yol boyunca konuşmadık,vardığımızda bir şey diyicekken konuşmaktan vazgeçti.
Lora:bir şeymi diyicektin?
Draco:y-yo ne alaka
Lora:peki. Ama benim sana bir şey demem lazım.
Draco:söyle bakalım küçük bulanık
Lora:ben buraya ilk kez geliyorum yani hogwarst'a ve nasıl gidiceğimi bilmiyorum ki yüksek ihtimalle kaubolucam o yüzden bana okula gitmemde yardımcı olurmusun bay malfoy?
Draco:sadece okula gidene kadar.
Lora:p-pekiVe yine sessizlik hiç konuşmadık hogwarst'a gittiğimizde yanımdan ayrılır diye düşünüyordum ama ayrılmadı ortak salona kadar eşlik etti.
Draco:sen burda bekle ismini söylediklerinide gelirsin Potter.
Ve gitti.
Bir kaç dakika sonra Dumbledore ismimi söylediğinde içeri girdim ve seçmen şapka binmı seçmek için kafama konuldu.İçinden;
Sltheryn ve grifndore dışında hepsi olur lütfen ikisinden biri olmasın lütfen.
Seçmen şapka:sltheryn ve grifndore istemiyor gibi görünüyorsun fakat sende bir intikam,cesaret ve azim görüyorum. hmm SLTHERYN!Lora:hay sıçıyım ya
Sltheryn masanına doğru ilerlediğimde Harry'nin gözlerini üzerimde hissedebiliyordum ama Draco'da bana iğrenmiş gibi bakıyordu. Gerçekten ikisinde de nefret ediyordum.
Oturduğumda isminin pansy olduğunu öğrendiğim kız bana sorular yağdırmaya başladı.
Pansy:yani şimdi sen bir potter'sın ama sltheryn'e gelebiliyorsun nasıl oluyo şimdi ya bu benim kafam çok karıştı?
Ya blaise sende bir şey desene.
Blaise:pansy bence artık susmalısın kız bir nefes alsın.
Pansy:haklısın hi.Yemek bittikten sonra Dumbledore konuşmaya başladı.
Dumbledore:evet çocuklar uzun bir aradan sonra odalarınızı karma sisteme geçirmeye karar verdik,hangi odada kalıcağınızı öğrenmek için yatakhanelerin başındaki posta kutularından bakabilirsiniz.
Dumbledore konuşmasını bitirdikten sonra herkes odala dağalmaya başladı,bende kalktım ve oda numaramı öğrenmek için yatakhanenin kapısındaki kendi ismimi bulup içindeki kağıda baktım,355 numaralı odada kalıyordum odaya doğru ilerlediğimde Draconunda 355 numaralı odaya girdiğini gördüm,bir dakika biz aynı odadamı kalıcaktık?!
Kahretsin.Umarım ilk bölümü beğenmişsinizdir biliyorum biraz uzun oldu ama olsun bu benim ilk kitabım ve Thomas Grildwahrd dı da kafamdan uydurdum siz hayal edin bir sonraki bölümde görüşmeküzere💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski dostluk [Draco Malfoy İle Hayal Et]
Romanceherkesin kendine göre bir sınırı vardır benim sınırımıda DRACO MALFOY denen bu dünya harikası doldurmuş oluyo.kusura bakmayın ama LORA POTTER şu dakikadan itibaren hayatını kaybetti.