Bölüm 7

253 14 14
                                    

sabah hogwarst'ta 

yazarın anlatımıyla:

snape: profesör görmeniz gereken bir durum var.

dumbledore:gördüğünüz üzere meşgulum profesör snape.

snape: lora potter...

dumbledore:ne olmuş bayan potter a

snape:ö-ölmüş efendim.

dumbledore:NE!!

draco'nun anltımıyla

sabah uyandığımda lora yatağında yoktu sanırım erken uyanmıştı. bu kızın erken uyamasından nefret ediyordum çünkü onu bir tek uyurken görebiliyordum. onu o kadar çok seviyorum ki ama babam olucak o adam yüzünden ona duygularımı söyleyemiyordum çünkü o pisliğin loraya zarar vermesini istemiyorum. birinin daha benim yüzümden zarar görmesine izin veremem özelliikle sevdiğim kadına.

hazırlanıp kahvaltıya indiğimde loranın orda olmadığını fark etti neden kahvaltıya gelmemişti onun en çok sevdiği öğün kahvaltı dır hiç bir zaman kaçırmaz bu gün odada da yoktu başına bir şey mi gelmişti ben bunları düşünürken profesör dumbledore konuşmaya başlamıştı.

dumbledore: evet çocuklar bu gün maalesef hogwrsta bir kayıp daha verdik.

etrafta kim öldü gibi sözler dolaşırken benim aklımda tek bir şey vardı. lora u-umarım o değildir o olmaması için merline dua ederken dumbrdore un ağızından tek bir cümle çıktı.

dumbledore:maalesef kaybettiğimiz öğrencimiz. LORA POTTER.

draco:h-hayır y-yani y-y-yalandır d-demi yalan yalan yalan YALAN!!!

bağorarak ağlamaya başladığım an aklımda sadece tek bir kelime vardı. yalan 

lora kendine bunu yapmazdı o-o yaşamayı seviyor kendine bunu asla yapmaz yapamaz.

uyandığımda revirde olduğumu fark ettim başımda pansy i gördüm ağlamamak için kendini zor tutyordu kapıdan harry nin haykırışları geliyordu.

Harry: BENİM KARDEŞİM SENİN YÜZÜNDEN ÖLDÜ MALFOY SENİN YÜZÜNDEN SENİN APTAL ZORBALILARIN YÜZÜNDEN BENİ KARDEŞİM ÖLDÜ S-senin yüz...yüzünden.

haklıydı. lora benim yüzümden ölmüştü-ne hayır ya ne saçmalıyorum ben lora bunu asla yapmaz ki o ölmedi y-yani ölemez dimi.


Eski dostluk [Draco Malfoy İle Hayal Et]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin