Bölüm 4

299 15 15
                                    

neredeyse bütün yıl kos koca bir yıl böyle geçti.

draco sabahları ya kulağımın dibine çalar saat koyuyo yada yataktan kalktığım gibi düzenlediğiğ mekanizma sağolsun yüzüme krem şanti yiyordum.tenefüslerde bana zorbalık yapıyo ve yanındakilerle kendini övüyodu ki bunlar artık benim günlük rutinimin bir parçası olmuştu.peli bunlar yaşanırken yanımda kim vardı. sizi çok şaşırtıcağım hazır mısınız KİMSE şahane demi tüm bunlar yaşanırken yanımda kimse yoktu.

sabah uyandığımda ilk kez dracodan erken uyandığımı fark ettim. ona bana yaptığınıın aynısını yapmıycaktım çünkü o kadar masum duruyordu ki. birdakika ne ben ne dedim az önce.ben d-dracoya masum dedim ben. merlin aşkına ne olyor bana tamam dönemin ilk günü dracoya karşı bir şeyler hissediyordum ama o duygulr yavaşça yok oldu ve geri gelmelerine izin veremem.

hazırlandıktan sonra draconun hemen yanına küçük bir not bırakım odadan çıktım.


NOT:günaydın MAL-FOY ben senin gibi bir ahmak olmadığım için kulağının dibine bir çalar saat koymadım yada yüzüne krem şanti fırlatmadım çünkü ben bir insanım senin gibi bir öküz değilim diyicemde öküzler bile senden daha kibar!.


draco ilk kez derse geç kalmıştı ki bu beni mutlu etmişti çünkü onunla alay  edebileceğim bir konu daha çıkmıştı ki bu onur vericiydi.

ilk ders  prof. snape in dersiydi ve o dersten nefret ediyordum yani neden seviyimki? gerçi neredeyse bütün derslerden nefret ediyordum özelliklede mcgongall ın dersinden pardon o aptal kalemi ve kendisinden nefret ediyorum.

2 ay önce

Lora:geç kaldığım için özür dilerim profesör.

mcgongall:bu aralar fazla geç kalmaya başladınız bayan potter ve bu cezasız kalmamalı.

Lora:ama profesör o kadar çok yoruluyorum ki sabahları uyanamayıorum lütfen.

mcgongall:öylemi küçük hanım peki madem çok yoruluyorsun al bakalım şu kalemi bir kağıda "özür dilerim" yaz.

Lora:peki profesör.

kalemi alıp yazmaya başladığım anda kolumda yazdığım yazının izi çıktı ve yazmaya devam ettiğiğmde iz yara dönmüştü. her yazdığımda daha da çok derinleşiyordu ve canım o kadar çok yanıyordu ki.

o sırada draconun bana baktığını gördüm. sanki onunda canı yanıyormuş gibi koluma kilitlenmiş gibi bakıyordu. artık daha fazla dayanamayıp kalemi acı içinde bıraktığımda ağlamaya başlamıştım ki tam o sırada draco yanıma geldi ve prof. mcgongall a bağırmaya başladı.

Draco:profesör bu yaptığınız çok saçma! kızın can ne kadar yanıyır görmüyormusunuz!?

mcgangall: bay malfoy lütfen yerinize otururmusunuz bu sizi ilgilendirmiyor!

Draco: ama profesör bu yaptığınız okul kurallarına aykırı!

mcgongall: kim size benim işlerime karışma yükmünü veriyor bay malfoy lütfen yerinize oturun yoksa profesör sanep i çağrmak zorunda kalıcam.

Draco: çağırabilirsiniz profesör eminimki profesör snape de bana hak vericektir!

mcgongall o kadar sinirlenmişti ki dracoya öldürücü bakışlar atıyordu.

Draco:hem kızın kolunu görmüyormusunuz kanlar içinde kaldı bari bırakında revire gidelim!?

mcgongall:peki bay malfoy gidebilirsiniz!

ben hayla ağlıyordum.draconun da dediği gibi kolum kanlar içinde kalmıştı.

revire gittiğiğmizde bayan profry (gram hatırlamıyorum bu arada revirdeki kadının adını umarım doğrudur)  ilk önce koluma pansuman yaptı sonrada sargı beziyele sardı. bunlar yapılırken canım çok yanmıştı,ne kadar beli etmemeye çalışsamda olmuyordu. draco da koluma kilitlenmiş bir şekilde bakıyordu. sanki onunda canı yanıyordu.

Günümüz

ya gerçekten o gün neden bana öyle davramıştı hayla anlam vereiyorum. heralde bana acıdığındandır. çünkü gerçekten umrunda bile değilim varsa yoksa zorbalık yapsın!.

draco derse gerçektende geç girmişti. ve o kadar tatlı duruyordu ki,saçları dağalmış, sanırım hayla uyku sersemi, mavileri ve kendisi daha kravatını bile doğru düzgün taakamamıştı. o kadar tatlıydı ki o sersem haliyle yamı oturdu e doğal olarak şok oluştum çünkü yani draco bu benden nefret eder. 

ona napıyorsun der gibi bir bakış attım ve anında elime ona yazdığım notu tutuşturdu ve bana öyle baktı ki mavilerinde kayboldum. bi dakika ya o-o ağlamışmıydı neden ağlamıştı ki. benim yazdığım not yüzündenmi? y-yoksa biriylemi kavgaetti? ya ne oluyor bana neden bunları düşünüyorum ben:!?

gözlerimi mavilerinde ayırdığımda iliklenememiş gömleğine ve bağalanamamış kravatına baktım ve gülümsedim. ilk önce gömleğini ilikledim sonra kravatını bağladım. tam yakasını düzelticektimki beni izlediğini fark ettim o kadar güzel  bakıyordu ki ondan gözlerimi ayırmak çk zordu ama yaptım işte. son olarak saçlarını karıştırdım ve gülümseyerek önüme dödüm ama draconun hayla beni izlediğinden emindim.

Eski dostluk [Draco Malfoy İle Hayal Et]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin