Bölüm 6

240 13 0
                                    

babam bana hayal kırıklığı içinde bakıyordu,gözleri dolmuştu ağlamamak için kendini zor tutuğu çok belliydi. titreyen sesiyle konuşmaya başladığında ağzından sadece tek bir kelime çıktı...

Thomas:neden?

cevap vermedim. babam kendini biraz olsun toparlayarak konuşmaya devam etti.

Thomas:peki.

sonra evimize cisimlendik. hayır harry ve sirius un yaşadığı eve değil babam ve benim yaşadığım eve.                                                                                                                                                                                               babam beni yere indirdiğinde yüzüne bakamıyordum bile, o kadar çok utanıyordum ki çünkü haklıydı onuda düşünmek zorundaydım onuda düşünerek haraket etmek zorundaydım çünkü bizim hayttaki tek yaşama sebebimiz birbirimiz eğer ben ölseydim babam buna dayanabilicekmiydi sanmıyorum.

Thomas:b-bana bunu yapmayı nasıl düşünebilirsin aklım almıyo. peki tamam beni geçelim sen nasıl kendi canına kıymayı düşünürsün nasıl lora nasıl!?

Lora:dayanamdım baba artık o kadar yoruldum ki. çok savaştım ayakta durmaya çalıştım ama artık yoruldum aklıma başka hiçbir şey gelmedi biliyorum ne desen haklısın seni nasıl düşünemedim bilmiyorum hamgi akla hizmet seni tek bırakmayı düşündüm bilmiyorum. bana istediğin kadar bağırabilirsin çünkü haklısın...

Thomas: hayır sana bağarmıyacağım bayan potter ama sana bir sorum var...                                           kim?

Lora:ne?

Thomas: sana kim bunu düşündürdü?

Lora: d-draco malfoy

Thomas: biliyordum.

babam tam cisimlenicekken onu durdurdum sanırım planını biliyordum.

Lora:BABA DUR!

Thomas: ne oldu?

Lora:ona zarar verme... lütfen.

Thomas:n-neden?

Lora:ç-çünkü onu seviyorum baba...                                                                                                                                                                       

Eski dostluk [Draco Malfoy İle Hayal Et]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin