bir dakika biz aynı odadamı kalıcaktık?!
Kahretsin.Odaya girdiğimde draconun çoktan eşyalarını yerleştirmeye başladığını gördüm. Draco'nun beni fark etmesi için yatak odasının kapısına hafifçe vurdum Draco beni gördüğüne yüzünde hafif bir tebessüm oluştu. Neden sırıtıyordu o benden nefret etmiyormuydu?
Draco:vay demek bir bulanıkla aynı odada kalıcam,kaderde bu da varmış. Bana yaklaşmassan iyi edersin bayan Potter.
Lora:size yaklaşmaya meraklı değilim bay malfoy!Neden böyle bir şey demiştiki. Ondan soğumya başlamıştım benden nefret ediyor olması bir Potter olmamdı yani bence öyleydi.
Bir kaç saat sonra odaya bir öğrenci akşam balo olduğunu ve herkesin davetli olduğunu söyledi.
Draco:ee gidicekmisin baloya
Lora:hiç bir fikrim yok hayır yani gitsem bile kiminle gidicem?
Draco:benimle gidebilirsin
Lora:s-sen ciddimisin benden nefret ettiğini düşünüyordum?
Draco:senden nefret etmek için geçerli bir sebep varmı?
Lora:bir Potter olmam senin için yeterli bir sebep değilmi?
Draco:hayır senden bir Potter olduğun için nefret etmiyorum senden bir aptal olduğun için nefret ediyorum POTTAH!Draco koskoca bir kahkaha pattlattığında bende gülmeye başladım.
Lora:eee malfoy benimle baloya gelmeye ne dersin?
Draco:bunu genelde erkeklerin yapması gerekmiyor muydu BAY Potter?
Lora:belki de erkeğimdir?
Draco:nE!?
Lora:hahahsjjsjsjshah şaka lan şaka gül diye
Draco:ne kadar komik ha-ha-haa
Lora:ya neyse hadi karar ver gelicenmi gelmiycenmi
Draco:geliyim maddem.Birkaç dakika sonra hazırlanmaya başladık.
(Lora bunları)
(Draco bunları giyer)
draco ayağı kalkıp dolabından mavi çizgili bir gçmlek ve bol bir eşortman altı alıp yatağa fırlattıktan sonra bir anda tişörtünü çıkardı.şok oluş bir şekilde gözlerimi kapattığımda bağarmaya başlamıştım bile.
Lora:NE YAPIYON LAN!
Draco:NE YAPTIM BE!
Lora:ÇOCUĞUM DELİMİSİN TUVALET DİYE BİR ŞEY ÜRETMİŞLER GİT TEPE TEPE KULLAN AAAA NİYE BURDA GİYİNİYON CIK CIK CIK!
Draco:PIFGOERHGEAGIUEWHFPIARRGUI
Lora:draco gidermisin!?
Draco:ha sen ciddisin...Peki.
Draco tuvalate gittiğinde altını burda unutmuş olduğunu farkettim kş onunda fark etmesi çok uzun sürmedi:
Draco:LORA EŞORTMANIMI GETİRİRMİSİN?
Lora:TAMAMDIR.
draconun eşortmanını alıp tuvaletin kapısını tklattığımda eliyle eşortmanını almak yerine beni aldı.eevet saçma bir cümle ama gerçek.
beni eşortman alma niyetiyle inşallah öyledir kendine çeektiğinde hayla yarı çıplak olduğunu gördüm ve anında gözlerimi kapattım birbirimize o kadar yakındıkki nefesini hissedebiliyordum tam ağızımı açıcaktımki konuşmaya başladı.
Draco:şimdi 1 gözlerini açmanın bir sakıncası olduğunu düşünmüyorum 2 şu an bana sarılıyosunuz bayan potter.
gözlerimş şaşkınlıkla açıp ona baktığımda ellerimş göğüsünde birleştirmiş bşir şekide gördüm ve kendimi geri çekmeye çalıştım ki başarısız oldum.hayır yani bırakmıyoda.
Lora:b-bırakırmısını üstümü giyinmem gerek saat geliyo.
Draco:ııı düşünmem lazım......cevap veriyorum HAYIR SENİ BIRAKMIYCAM
draconun yüzen oflayark baktığımda burnuma küçük bir öpücük kondurdu.neden böyle davrandığı hakkında hiçbir fikrim yoktu ortak salonda benden iğreniyormuş gibi hissediyordum ama şimdi ona karşı içimde çok garip duygular var...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski dostluk [Draco Malfoy İle Hayal Et]
Romanceherkesin kendine göre bir sınırı vardır benim sınırımıda DRACO MALFOY denen bu dünya harikası doldurmuş oluyo.kusura bakmayın ama LORA POTTER şu dakikadan itibaren hayatını kaybetti.