LİA'NIN ANLATIMIYLA
seçmen şapkaya benim olduğumu söylememesi için ona yalvarırken sadece buraya daha önce geldiğimi söylemişti ve sonrada o kelime slytherin! tamda istediğim olmuştu slytherin'e seçilmiştim şimdi sıra bendeydi.
slytherin masasına doğru ilerlediğimde bir tek benim yerimin boş olduğunu gördüm yani loranın yerinin boş olduğunu gördüm ve oraya oturdum. burayı yani hogwast'ı o kadar özlemiştim ki.
herkes bana şok olmuş bir şekilde bakarken ne olduğuna anlam veremeyerk etrafıma bakmaya başladım. bir anda draco konuşmaya başladı.
Draco:ordan kalkmalısın.
Lia:neden?
Draco: orası eski bir dostumuzun yeri ve bizim için o çok değerli yani ona dair her şey dağil bu duruma.
Lia: ama başka boş yer yok?
Draco: başka bir yere boş bir sandalye çekebilirsin.
Lia: kusura bakma ama yapamam. ARKADAŞLA BENDEN NEFRET ETMİŞ OLABİLİRSİNİZ AMA BAŞKA BOŞ YER OLMADIĞI İÇİN BURAYA OTURMAK ZORUNDAYIM ARADAŞINIZ ADINA DA ÇOK ÜZGÜNÜM YAPMAK ZORUNDA OLDUĞUM ŞEYDE DAHİL.
sonra dracoya tekrar döndüm sanki yüzüme özlemle bakıyordu. umarım beni tanımamıştır.
Lia: oldumu bay malfoy?
Draco: b-bir dakika s-sen bana ne dedin?
kahretsin lora gibi konuştum off bu çok zor ama alışıcam sakin.
Lia: sana soy adınla hitap ettim bir sorunmuu var mal-foy.
YİNE YAPTIMMM!!!!!
Draco: y-yok sadece az önce bahsettiğim ölen arkadaşım da b-bana böyle seslenirdi de ondan boş ver.
o az önce bana arkadaşımmı demişti. b-ben yani lora potter draco lucas malfoyun arkadaşımydım ASLA!
profesör dumbledore la konuşup eski adamda kalmak istediğimi söyledim. ama draconun benim ölümümden sonra benim yerime kimseyi almak istemediğini öğrendim. neden böyle bir şey istemişti ki. o benden nefret etmiyormuydu?
kafam gerçektede çok karışmıştı ne yani şimdi draco benden nefret temiyormuydu e zaaten darmadağan gözükğyordu. benim bir şekilde pansyle arkadaş olup her şeyi öğrenmem gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski dostluk [Draco Malfoy İle Hayal Et]
Romantizmherkesin kendine göre bir sınırı vardır benim sınırımıda DRACO MALFOY denen bu dünya harikası doldurmuş oluyo.kusura bakmayın ama LORA POTTER şu dakikadan itibaren hayatını kaybetti.