Draco: seni çok özledim sevgilim
Lia: bende seni çok özledim.
öylece kafalarımız birbirimize yaslı duruyorduk. bir süre sonra draco aramızdaki sesizliği bozdu.
Draco: yatalımmı.
evet anlamında kafamı salladığımda kendi yatağına geçmek yerine bim yanıma yatmıştı ve bu o kadar güzle bir histi ki.
o gece sarılarak,özlem giderek uyuduk..
.
.
.
sabah uyandığımda draco nun çoktan uyanmış olduğunu ve beni izlediğini gördüm. ona sırıtarak baktığımda saatin kaç olduğunu sordum ve aldığım cevap hiç iç açıcı değildi. SAAT 12:00 YADİ VE DERS 5 DAKİKA SONRA BİTİYORDU.!
Lia: DRACO NEDEN DAHA ÖNCE UYANDIRMADIN KALKSANA NE BAKIYORSUN ÖYLE!
Draco: öncelikle sakin olurmusun?
Lia: NASIL SAKİN OLMAMI BEKLİYORSUN DERS SNAPE İN DERSİ BENİ ÖLDÜRÜCEKK!
Draco: profesör dumbledore la konuşup izin aldım bu gün ikimizde derslere girmiycez sakin ol.
bunu dyduğumda çok geçti çünkü tam da pantolnumun fermuaraını kaptmaya çalışıyordum. ahh gerçektende gülünç durumdaydım.
Lia: oww peki. eeee bunu görmedin.
Draco: peki..
yatakta geriye doğru kayarak elleriyle gözlerini kapatmıştı bu çocuk nasıl hem bu kadar tatlı hemde sinir bozucu olabiliyor?
üstüümü değiştirppijamalarımı geri giyinirken draconun beni izlediğini fark ettim. bu utanç vericiydi çünkü önunde sütyenle duruyordum. hem ben hangi akla hizmet burda giyinmeye karar vermiştim ki.
Lia:bana bakayı kesermisin.
Draco:neden?
Lia:çünkü utanıyorum.
Draco:neden?
Lia: çünkü sütyenimleyim.
bunu dediğim gibi yataktan kalkıp beni belimden kendine doğru çekmişti.
Draco: benim için sorum yok.
diyip beni öpmeye başlamıştı bende karşılık verdim. sonra öpüşleri yavaş yavaş boynuma doğru inmeye başladı.
Lia:d-draco...
nefes nefese kalmştım.
Lia: b-ben hazır hissetmiyorum.
Draco: sorun değil.
sorun değil demesine rağmen öpmeye devam ediyordu NE İSTİYORDU BU?
Lia:draco gerçekten istemiyorum.
Draco: hey sakin ol. sevişmiycez merak etme sadece öpüyorum ama eğer istemezsen...
Lia: e-e s-sorun değil üzgünüm bir an şey sandımda.
draco sırıtıp dudaklarıma yapıştığında kendimi gerçejtende güvende hissediyordum. çünkğ biliyordumki bana istemediğim bir şeyi zorla yaptırmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski dostluk [Draco Malfoy İle Hayal Et]
Romanceherkesin kendine göre bir sınırı vardır benim sınırımıda DRACO MALFOY denen bu dünya harikası doldurmuş oluyo.kusura bakmayın ama LORA POTTER şu dakikadan itibaren hayatını kaybetti.