– I onda se veliki snežni zmaj obrušio na hrabrog viteza.Vitez je uspeo da izbegne zmajev ledeni dah…
– Mama,zašto zmaj ima ledeni dah? Zar oni ne bljuju vatru? – devojčicine oči bile su širom otvorene.
– Zato dušo što je to zmaj koji donosi zimu i studen koja steže. – majka se stresla.
Trošna kućica na kraju sela jedva je mogla da ih zaštiti od hladnoće. Vlažno drvo doneto sa oboda šume više je dimilo nego što je davalo toplote.
– Mrzim zimu.– promrmljao je otac.
– Ali zašto tata? – devojčica se pridigla zažarenih obraza – Pogledaj pahulje! Zar nisu predivne?
– Beatrisa da nikada više nisi spomenula kako ti se zima sviđa! Čuje li to ledeni princ uzeće te i pretvoriti u statuu da krasiš njegov dvorac. – prekinula je majka devojčicin entuzijazam.
– Ja ne verujem da je on tako okrutan – nastavilo je dete tvrdoglavo – mislim da je samo usamljen.
– Bea – pokušao je otac pomirljivim tonom – hajde sada na spavanje. Sutra me čeka posao.
– U redu tata. Laku noć.
– Laku noć sunašce.
– Sanjaću ledenog princa.
– Oh,Bea spavaj za ime sveta! – pobunila se majka.
Devojčica se okrenula ka prozoru rešena da zaspi,ali joj je nešto privuklo pažnju. Velika srebrna pahulja lebdela je tačno ispred. Nije padala na zemlju. Malo se pridigla da je bolje vidi. Pahulja poče da se menja. Umesto nje ispred prozora je stajao mladić srebrno bele duge kose i ledeno plavih očiju. Odeća na njemu beše nežno plava i izvezena srebrnim nitima. Smešio se detetu. Bea pomisli kako je to najlepši osmeh kojeg je ikada videla. Njegove ruke vodile su sneg, koji kao da je oživeo. Ispred kuće se nanizaše figure. Bilo je tu zečeva, jelena, sanki i bajkovitih predela.
–Ovo je prelepo. – prošaputalo je dete tiho da ne probudi roditelje – Kada bih samo znala tvoje ime divni umetniče.
Mladić se osmehnu kao da ju je čuo. Lakim pokretom njegove ruke mraz poče po staklu ispisivati reč.
– Arijan – pročitala je Bea – zoveš se Arijan.
– Laku noć Bea.-nastavila su slova da se nižu.
– Laku noć Arijane.-pošaputala je tonući u san.
ESTÁS LEYENDO
Ledeni princ
FantasíaZima je nestala. Ljubav je nestala. Hoće li upornost jedne devojke otopiti srce ledenog princa i spasiti zimu i ledeno kraljevstvo....