1.BÖLÜM

1.5K 24 1
                                    


Dağhan kişisini Zeytin Gözlüm olarak kaydettiniz.

Siz: Geçmiş olsun Zeytin Gözlüm

Siz: Batmadınız diğmi hâlâ zenginsin

Zeytin Gözlüm: Kimsin lan sen? Zeytin göz ne?

Zeytin Gözlüm: Sen mi yaptın yoksa piç!

Siz: Şşş! Sakin ol ilk önce, ben yaptım evet, ama geri düzeltebilirim sorun yok tek bir şartla düzeltirim sadece

Siz: Söyle lan söyle ne istiyorsun ne kadar istiyorsun?

Siz: Para istemiyorum seni istiyorum :)

Zeytin Gözlüm: Ne diyorsun lan sen? Ya şu sistemi nasıl yaptıysan düzelt ya da ben seni bulurum ama kimse düzeltemez.

Siz: Bul beni lütfen, beni bulmanı çok istiyorum.

Zeytin Gözlüm: Dalga geçmeyi kes lan düzelt şu sistemi. (17:12)

🧸

Siz: Sorunu halettim, büyük geçmiş olsun (20:00)

Zeytin Gözlüm: Sana sorduğum her soruya cevap vereceksin. Ha yok vermem diyorsan gelirim o suratını mahfederim hiç bir cerrah toparlayamaz.

 Ha yok vermem diyorsan gelirim o suratını mahfederim hiç bir cerrah toparlayamaz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Siz: Bir daha düşün, suratımı dağıtmak ister misin gerçektende?

Yazıyor...

Çevrimiçi

Yazıyor...

Zeytin Gözlüm: Kimsin sen?

Siz: Zamanla öğreneceksin hiç merak etme

Zeytin Gözlüm: Bir daha sormayacağım kimsin?

Siz: Zaman gerekiyor Zeytin Gözlüm, bu kadar sabırsızlanma öğreneceksin.

Zeytin Gözlüm: Sikerim lan zamanını kimsin diyorum sana?

Siz: Lütfen sik beni! Gerçekten de yıllardır istediğim şey diyebilirim :)

Zeytin Gözlüm: Sen iyice saçmalamaya başladın. Fazla da konuşmaya gerek yok zaten.

Siz: Neden gerek yokmuş var. O sistemi bozmak için aylardır plan yapıyorum ben konuşacağız ✔️

Siz: Ya hayır ya, neden engelliyorsun ki anlamıyorum.

Siz: Sanki namusuna laf ettik

Sana yazmak ulaşmak çok basit Zeytin Gözlüm sen istediğin kadar engelle ben sana ulaşırım..



AHULUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin