ÖZEL BÖLÜM

692 19 0
                                    

+18 Gelecekten alıntı

Siz: İyi misin?

Zeytin Gözlüm: Değilim, hiç de iyi olmayacağım

Siz: Sen toparlarsın merak etme, ben sana güveniyorum.

Siz: Üzülme sakın olurmu, kıyamam ki sana

Zeytin Gözlüm: Ahu

Siz: Efendim

Zeytin Gözlüm: Seni istiyorum..

Zeytin Gözlüm: Birinin yanımda olmasına çok ihtiyacım var.

Siz: Dağhan biliyorum çok kötüsün, ama zamanı değil ki

Zeytin Gözlüm: Seni görmem gözlerimi bağlarım

Zeytin Gözlüm: Nefessiz kalırım kokunu bile almam

Zeytin Gözlüm: Yeterki gel

Siz: Geliyorum, geldiğimde mesaj atarım gözlerini bağlarsın

Telefonumu kapatıp yatağa attım. Doğru karar vermiş miydim bilmiyorum ama, doğru olsun istiyordum. Şu anda Dağhanın bana ihtiyacı var ve yanında olmalıyım.

Hemen şık bir şeyler çıkardım. Tangamı ve sutyensiz büstiyer giydim. Altımda da mini bir etek giydim ve ince topuklu ayakkabımı da giydim. Hafif bir makyaj yaptım, saçlarımı at kuyruğu yaptım ve en sevdiğim parfümümü sıktım.

Çantama gerekli eşyaları koyup hızla otoparktan arabamı aldım ve şirkete sürdüm. Zaten 20 dakika kadar bir mesafeydi, hemen geldiğimde Dağhanın odasına çıkmak için 19.katı tuşladım. Asansörde geldiğimi belirten bir mesaj attım ve bir kaç dakika kadar oyalanıp kapıyı çalıp odasına girdim.

Odaya ilk girdiğimde boş gibi dursa da arkaya bakınca kanepede yayılmış gözleri kıravat ile bağlı Dağhanı gördüm.

Kapıyı ardımdan kapattım ve onu izledim. Beyaz gömleğinin üç düğmesi açık, kolları direklerine kadar sıyrılmış, bacaklarını açmış ve elinde içkisi ile öylece duruyordu.

"Orda öylece bekleyecek misin"

Sert ve seksi sesi ile kendime geldim, boğazımı temizleyip kapıyı kitledim ve çantamı kenara attım. Hızla gidip kucağına oturdum ve sıkıca sarıldım.

Bunu beklemiyor olacak ki kucağına oturmam ile hatta sarılmam ile gerildi. İki eli ile de beni sarıp saçlarımı ve sevdi ve derin derin nefesler aldı.

"Çok güzel kokuyorsun"

Sesimi çıkartmadan sadece güldüm. Ensesine tırnaklarımı sürtüp bende onun boynundan derince bir nefes aldım.

Dağhan geri çekilip beni belimden tutarak tam erkekliğinin üzerine oturttu. Dişlerini sıkarak kafasını geriye attığında adem elması göz önüne çıktı

Kendimi tutamayıp yalayarak ıssırdığımda Dağhan'a daha çok gerildi ve bu kez de ellerini Kalçalarıma bastırıp erkekliğini sürttü.

"Ben seni bunun için çağırmadım, zorlama kendini. Sadece yanımda ol, bu güzel kokun burnuma dolsun yeter"

Hafifçe gülümseyip boynuna daha çok sokuldum ve öptüm, öptüğün yerleri yaladım. Dudaklarına uzandığımda hafif dudaklarımı sürttüm.

Benim için aralanan dudaklarına yavaşca sızdım. Alt dudağını iştahla emerken o da üst dudağımı emiyordu, bir eli kalçamda diğer eli ensemde iken kalçamda olan eli ile erkekliğine sürtüyordu, ona yardımcı olup kendimi sürtmeye başladığımda eteğimi biraz daha yukarı sıyırıp sert bir şaplak attı.

"Aahhh"

Ağzımdan kaçan çığlık ile güldü. Birden boynuma yönelip boynumu öpmeye başlaması ve ıssırması bir oldu. Kendimi çok zor tutuyordum, altımda ki erkekliği kocaman olmuştu bunu hissedebiliyordum.

Hızla gömleğinin düğmelerini açtım ve hemen ardından pantolonun kemerini açtım. Şaşırsada bu duruma ben zorlayınca birazdaha pantolonunu çıkarmama yardım etti. Artık boxer ile kaldığında tekrar kucağına oturdum.

Elleri göğüslerime gidince önce durdu daha sonra sanki gözlerime bakabiliyormuş gibi kafasını kaldırıp yüzüme baktı.

"Sütyen giymemişsin, siktir"

Onun duyacağı şekilde güldüğümde, büstiyerimi çıkardı ve gögüslerime dokundu tekrar. Sağ eli ile sağ göğsümü sıkarken sol eli ile de sol göğüs ucumu sıkıyordu.

"Mmmhh, ahhhh!"

Artık erkekliğini o kadar çok rahat hissediyordum ki, patlayacak kadar çok şişmişti.

Birden sağ göğsümü ağzına alıp beni belimden eğerek arkaya doğru eğilmemi sağladı.

Annesini emen bebekler gibi hunharca göğsümü vakumluyordu, hem o kadar zevkli hemde o kadar acı doluydu.

Beni doğrulttuğuna eli gözündeki kıravata gitti, onu durduğumda sinirle elini tekrar indirdi.

Önünde diz çöküp boxer ı da çıkardığımda karnına kadar uzanan erkekliği ile karşılaştım. Önce derince yutkundum ve sonrasında ise gözlerini görebilecekmişim gibi yüzüne baktım.

Aletini elime aldığımda Dağhan boğazından erkeksi bir ses çıkardı. Yukardan aşağı sıvazlarken ellerini deri koltuğa sabitledi ve hıncını deri koltuktan çıkarmak ister gibi tüm gücü ile sıktı.

"Daha fazla işgence etmeyi kes Ahu! Dayanamıyorum"

Komutu ile gülümseyip aletini ağzıma aldığımda yüzüne baktım bu kez dişlerini sıkarak inledi.
Hepsini ağzıma alamazken yarısını ise elimle sıvazlıyordum. Aletinin başında dilimle daireler çizdim, Dağhan bu kez saçlarımı eline topladı ve aletinin hepsini ağzıma kökledi.

İlk başta biraz canım yansa da gözlerimden ard arda yaşlar gelse de sonrasında geçmişti. Zevke dönüşmüştü, o saçlarımla bana yardımcı olurken diğer elim ile testislerini oynuyordum. Bununla daha çok hoşuna gitmiş olacak ki hırlaması daha çok şiddetlendi.

Aletini ağzımdan çıkarıp bu kez testislerini ağzıma aldım, ama aletini de sıvazlamayı bırakmadım.

"Siktir! Geliyorum Ahu"

Tekrardan aletini ağzıma aldığımda bu kez ondan yardım almadan hepsini kendim ağzıma aldım. Dilimle sarmalayıp ona işgence ederken Dağhan titreyerek ağzıma geldi. Başımı itmeye çalışırken kolunu ittim.

Ondan tiksinmiyordum, menilerinin hepsini ağzıma aldığımda hiç düşünmeden yuttum ve dudağımın kenarını da baş parmağım ile sildim.

Ayağa kalkıp üzerimi düzelttim ve Dağhanı da o halde kesmeyi ihmal etmedim. O kadar güzel duruyordu ki şu an, yorgunluktan başını koltuğun sırt kısmına yaslamış derin nefesler alıyordu.

Üzerimi tamamen düzelttikten sonra bacaklarının arasına sağ bacağımı soktum ve eğilerek kulağına yaklaştım.

"Senden tiksinmedim, aksine çok güzeldi"

Sessiz söylemiştim ama içimden de dua ediyordum tanımaması için.

Hızla tekrar doğruldum ve çantamı da attığım bir yerden alarak odadan çıktım. Asansöre bindiğimde kalbim ağzımda atıyordu, çok çok güzeldi kalbim o kadar hızlı atıyordu ki bir an duracağını düşündüm.

Şirketten çıktığımda arabama binip eve sürdüm hızlıca, eve ulaştığım da hemen kendimi duşa attım. Ardından ise güzel bir kaç fotoğraf çekip gelen bildirimlere baktım.

En son gördüğüm bildirim ile kendimi odada yatağımda otururken buldum. Dağhan'dan gelmişti.

Zeytin Gözlüm: Çok güzeldi

Zeytin Gözlüm: Hiç beklemediğim bir şey yaptın, zorunda değildin ama yaptın. Teşekkürler o güzel anlar için

Siz: Benim için en güzel en tutkulu andı, izin verdiğin için asıl ben teşekkür ederim.

Son...

AHULUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin