Pomoc

524 24 4
                                    

Ti: Tak Liv a teď si te podám!

Když vešel Tom s Billem oba přišli na kameru.

B: Ahoj!
D: No tyvole me snad vomejou!
L: Čauky!
W: Čau.
Ti: Víš Bille moje úžasná kamarádka Liv je tvoje velká fanynka!
B: Fakt jo? No to je super!
L: Já tě střelim do hlavy fakt!
Ti: Hehe jak ty ke mne, tak já k tobě.
L: Okey okey bylo to zasloužené. Ale jako jo jsem fakt velká fanynka!
B: To rád slyším! A na co hraješ ty?
L: Já zpívám v naší kapele a občas hraju na klavír.
B: Tak to je super potkat dalšího zpěváka.

Bill si s Liv skvěle povídali a mezitím mi dal Tom ruku okolo pasu. Trochu se ke mne naklonil a zašeptal. "Tak už ti to nevadí jo?" Jen jsem se otočila k jeho hlavě a opírali jsme se čely. Usmála jsem se a trošičku jsem se červenala. Aniž bych se koukla do notebooku, jsem věděla ze William zuří žárlivostí. Dobře mu tak, já na něj taky žárlila, ale teď už je to za mnou. Mám se mnohem mnohem lépe!

D: Hele guys já už budu končit. Máme na zítra nějaký úkoly a musím je dodělat.
L: Ajoo ta chemie debilní! Taky budu končit.
Ti: Tak už to asi vypneme všichni ze?
D: Wait kde je Will?
L: Haha asi žárlil na Toma!
Ti: No nic tak se mějte krásně lidičky!

Ukončili jsme hovor.
Ti: Promiň Bille ze jsem tě s tou Liv tak napadla. Udělala mi to samé s Tomem a tak jsem ji to chtěla oplatit.
B: Hele úplně v klidu. Je i docela fajn! Ale já spíš preferuji setkání naživo.
Ti: Joo jasně to chápu. Liv je prostě jen fanynka které se líbíš a nedělá ji problém si najít někoho jiného. Přeci jenom už je ji sedmnáct.
B: Jj jasně no.
T: Co podnikneme zítra?
Ti: Netuším, nic me nenapadá.
B: Uvidíme podle počasí a kdyžtak bychom jeli na pláž.
Ti: To je super nápad!
T: Ok tak teda pláž.
B: Ale co teď? Je teprve půl sedmý a nechci být furt jenom doma.
T: Co takhle nějaký klub?

S Billem jsme oba souhlasili a šli jsme se všichni připravovat. Oblékla jsem si černé tílko s úzkými ramínky a minisukni. K tomu pak jen roztrhané silonky a vysoké boty.
Udělala jsem si lehký make-up a byla jsem připravená. Do malé kabelky jsem si pak jen dala mobil a peněženku.
Tom už čekal u dveří. Nechápu jak to stihl.
Když jsem šla ke dveřím tak si me Tom prohlédl očima a řekl. "Tyvole tobě to sekne holka!" Otočila jsem se a začala jsem hledat na koho to mluví. Samozřejmě, jako vtip.
Tom se zasmál a prohlásil své oblíbené "Ty jsi pako!"

Cestou do klubu řídil Bill a Tom tentokrát seděl vzadu se mnou. Celou cestu měl ruku na mem stehně a opakoval mi jak mi to sluší. Bylo to od něj moc hezké.
V klubu se na kluky svrhlo pár fanynek. Pár myslím asi dvacet. Ale na to jak byla velká ta party to fakt nebylo moc. I tak jsem ale trochu žárlila...

Sedla jsem si na bar a jelikož mi je teprve šestnáct, tak jsem pouze seděla. Čekala jsem než kluci dokončí svoji autogramiádu.
Přišel ke mne ale barman a řekl "Co si dáš?" Asi nepoznal ze ještě pít nemůžu. Samozřejmě jsem ale využila situace. "Prosím tři panáky vodky." Nevím totiž co kluci pijou, tak jsem zvolila zlatou střední cestu.
Najednou mi ale někdo položil ruce na ramena. "BAF!" Ozvalo se. Poskočila jsem na židli a prudce jsem se otočila. Jistě ze Tom. Bill stál za ním a smál se.
"Kde si vzala ty panáky?" Zeptal se Tom a dal mi ruku kolem ramen. "Ten chlap za barem přeci neví kolik mi je." "To máš recht." Řekl Tom a vypil jednoho panáka. Dala jsem si s ním a Tom vypil i za Billa protože nazpátek musí někdo řídit.

Trochu jsme pak ještě s Tomem pili a já už byla tak nějak v náladě. Tom řekl ze si odskočí na záchod a tak jsem šla počkat k baru. "Mužů si přisednout?" Řekl nějaký cizí muž. Vypadal asi na dvacet. "Jo klidně, ale za chvíli odcházím. S někým tu totiž jsem." Odpověděla jsem mu. "To je škoda. Jsi moc pěkná holka." Řekl a začal mi sahat na stehno. Bylo mi to velice nepříjemné a tak jsem rychle ucukla pryč. "Neboj se přeci, já ti neublížím. Neříkej ze si nechceš trochu užít." Bylo mi fakt blbě a nic jsem na to neodpovídala. Jen jsem se modlila ať už přijde Tom. Ten muž na me začal znovu sahat. Když jsem se snažila odejít chytl me za ruku a začal mi agresivně říkat do ucha. "Tak poslouchej ty malá děvko, teď se mnou půjdeš na záchody a uvidíme jestli se vrátíš živá!" "Nech me bejt! Pust me!" Snažila jsem se vyprostit z jeho rukou ale nešlo to. Držel me strašně pevně a každým pohybem to stále vic bolelo. Začal me odtahovat směrem k záchodům a já myslela ze je se mnou konec.

Otočila jsem se jen abych třeba náhodou nezahlédla nějakou pomoc. Pomoc jsem neviděla, ale naopak jsem viděla jak se Tom spokojeně baví s nějakou holkou. Okamžitě se mi vlily slzy do očí a zakřičela jsem naposledy "Pomoc!"

AHOJ!! JE TU NOVÁ ČÁST. DEJTE MI VĚDĚT JAK SE LÍBÍ A URČITĚ HLASUJTE!! TAHLE ČÁST JE TROCHU KRATŠÍ, ALE PŘÍŠTÍ BUDE JEDNA Z NEJDELŠÍCH. ZATÍM PAPAAA!

If you want it's me you seeKde žijí příběhy. Začni objevovat