Šli jsme všichni tedy ke mne domů.
Po cestě jsme dělali trochu bordel a trvalo asi půl hodiny než jsme se dostali domů. Všichni jsme byli strašně šťastní!
Ještě když jsme byli v baru, tak mi psala mamka ať přijdu brzo, tak snad nebude naštvaná ze jsem doma skoro po hodině. Odpověděla jsem ji když jsme byli už na cestě, ze tak za deset minut budeme doma.Když jsme dorazili k baráku, bylo uvnitř zhasnuto. Přišlo mi to divné. Mamka přeci už nemůže spát ne?
U dveří jsme byli potichu, kdyby náhodou už spala a snažila jsem se v batohu najít klíče. Vůbec mi to nešlo. V té tmě jsem nic neviděla a ta kytara na zádech taky nebyla moc příjemná. Naštěstí mi pak William rozsvítil mobilem a ja je našla. Začala jsem odemykat a najednou se mi strašně zamotala hlava. Malém jsem spadla dozadu. Naštěstí me Liv podepřela a pomohla mi odemknout. Otevřeli jsme dveře a vešli jsme potichu dovnitř. Dave pomalu zavřel.
V tu chvíli se okamžitě rozsvítilo asi milion barevných světýlek a ozvalo se jednohlasně od hromady lidí "PŘEKVAPENÍ!!!!!"
Extrémně jsem se lekla a chvilku jsem to zpracovávala. Začala jsem rozpoznávat všechny ty lidi a jako první jsem si samozřejmě všimla mamky. Stála uprostřed a měla úsměv od ucha k uchu.
Okamžitě jsem se k ni rozběhla a objala jsem ji. Zbytek kapely me následovali a měli jsme další skupinové objetí. Když jsme se oddělili, rozhlížela jsem se po místnosti. Viděla jsem babičku, tetu, strejdu, všechny sestřenice a bratrance...no prostě celou moji famílii.
Všude byla hromada světýlek a konfet a všeho možného. Na stole ležel veliký dort a plno lahví s alkoholem ale i samozřejmě nealko. Hrála tu nahlas hudba a všichni nám začali chodit gratulovat. Bylo to úžasné. Mamka na chvíli někam zmizela. Byla jsem ale docela zaneprázdněná babičkou takže jsem ji pár minut neřešila. Nojono babička.Z ničeho nic začala hrát moje oblíbená písnička od Tokio Hotel a to přesně By your side(Ich bin da). Mamka pak přišla a já začala skákat radostí. Znovu jsem ji objala a začala jsem ji děkovat.
Mamka se zvláštně usmála a najednou řekla. "Není to jen moje zásluha zlato..."
Když to dořekla koukla směrem do kuchyně. Podívala jsem se tam také a jako kdyby osud jsem zrovna slyšela část písničky "if you want its me you seeee...." Nemohla jsem uvěřit svým očím. Z kuchyně pomalu vyšel Tom.
Měla jsem pusu dokořán a lehce ve stresu jsem se podívala na mamku. "Mami ze je tohle jen sen?" Zeptala jsem se.
"Není to sen ty moje pako!" Řekl Tom a štípnul me do ruky. Bylo to tu znova.
Do oči se mi okamžitě vlily slzy radosti a skočila jsem na Toma. Objala jsem ho nejpevněji co to šlo. Byla jsem na něj přichycená jako opičí mládě.
Trochu jsem se od něj rukama oddálila (stále ji ale držel) a chytla jsem ho za tváře. "Co tu děláš?! Zeptala jsem se a stále jsem tomu nemohla uvěřit! JUST HOWW!!!
Tom se pousmál a řekl. "To je historka na trochu dýl. Před tím než ti ji povím si zasloužím pusu prcku."
Zasmála jsem se a políbila jsem ho. Konečně jsem si znovu přišla šťastná. Byla jsem doslova jako v nebi! Věděla jsem ze na nás všichni koukají ale bylo mi to naprosto jedno.Tom me pak položil na zem a já jen viděla Liv, jak kouká s očima dokořán. Okamžitě ke mne doběhla a objala me. Začali jsme spolu skákat jako malý praštěný holky.
Najednou mi dal někdo ruce na ramena. "BAF!!" Zakřičel a já se rychle leknutím otočila. STÁL TAM BILL. Okamžitě jsem ho objala.
"CO SE TO TU PROBOHA DĚJE?!!" Zakřičela jsem. "No to by me taky zajímalo." Řekl William když přišli s Davem k nám.Všechny jsem je mezi sebou představila. Will vypadal docela naštvaně tak jsem čapla Toma za ruku a šli jsme si sednout na gauč. Měli jsme aspoň trochu soukromí a ostatní se skvěle bavili.
Liv se začala seznamovat s Billem, Dave měl stůl plný jídla a Will...ten nevím kde je. Ale určitě se taky skvěle baví.Když jsme si s Tomem sedli, chtěla jsem mu okamžitě vysvětlit co se stalo. "Tome já nevěděla co mám dělat, moc se omlouvám já..." nestačila jsem to dokončit a Tom me přerušil. "Tvoje mamka už mi všechno řekla. Moc me to mrzí Tie." Řekl a objal me. "To jsem moc ráda že se nezlobíš. Řekneš mi ale už konečně co tu děláš a jak si me našel?" Řekla jsem
"No vezmeme to od začátku........"Tom mi popsal úplně všechno. To, ze myslel ze jsem na něj zapomněla, to ze viděl naši soutěž, to s tím batohem a nakonec hovor s moji mamkou. Ta poslední část me trochu naštvala, přeci jenom, já u toho stála když začal mamce volat. Nakonec jsme se tomu oba zasmáli.
Měli jsme se skvěle. Celou dobu jsme seděli na gauči jen spolu. Objímali jsme se, líbali jsme se, Tom dával ruce kam na veřejnosti nemá.... No proste úžasná chvíle.Po nějaké době se mi začalo chtít na záchod. Řekla jsem Tomovi ze si odskočím a šla jsem do druhého patra. Nechtěla jsem aby mi tam někdo nechtíc vlezl.
Když jsem vycházela ven, někdo me chytl za ruku a zatáhl do jiného pokoje. Byl to William. "Co to děláš Wille?" Zeptala jsem se a viděla jsem ze vypadá divně. Neřekl ani slovo a šel ke mne blíž. Strčil do me a já spadla na postel. William se stále blížil. Snažila jsem se ho odstrčit, ale nešlo to. Začal na me sahat a bylo to hrozné. Naklonil se mi k uchu a řekl. "Chtěl jsem abys byla jen moje!"
Bylo mi z toho úplně blbě. Nevěděla jsem co to do nej vjelo. Snažila jsem se bránit, ale chytl mi ruce. Začal se hlavou blížit k mému krku a ja začala křičet.Najednou do pokoje vtrhl Tom. "Pomoc!" Zakřičela jsem. Tom chytl Willa za triko a hodil s nim o zem. Začal ho mlátit a William mu údery vracel. Docela dost se rvali a ja nevěděla co mám dělat. Křičela jsem na ně ať toho nechají, ale vůbec na to nereagovali.
Tom dal pak Williamovi pěstí a chytl ho pod krkem. "Co si kurva myslíš ze děláš ty zmrde?!!" Zařval Tom a znovu s ním praštil o zem.Do pokoje přiběhli Liv s Davem a Billem. "LIDI TOHLE MUSÍTE VIDĚT!" Řekla Liv a držela v ruce Williamův mobil. Pozastavila se nad tím co viděla po příchodu, ale její zpráva byla důležitější. Sedla si na postel a začala vysvětlovat. "Tohle je mobil Williama, to jste asi poznali. A pamatujete si všichni Chloe že? No tak koukni v čem jede." Liv mi podala telefon a já začala číst chat. Nemohla jsem tomu uvěřit.
Celou dobu to spolu táhnou a mají spolu nějaký obchod s drogami! William chtěl celou dobu peníze moji rodiny, takže za mnou furt dolézal.
To s jeho tátou si jen vymyslel aby zakryl svou závislost. Celou dobu nás jen využíval a chtěl me obrat o všechno.
Co se to dopíči děje?!Když se William probral, Liv po něm hodila mobil a začala na nej řvát ať vypadne a ať už se nikdy v životě nevrací. Tom a Bill stali hned za ní a ten kokot nakonec utekl.
Bill pak zavolal policii a všichni jsme se snažili uklidnit. Nechápu jak jsme mu to mohli všechno věřit. A hlavně nechápu proč s námi furt hrál...Zbytek večera jsme se snažili být v pohodě a poslali jsme všechny domů. Mamce to taky přišlo divné, ale říkala, ze ho nikdy moc nemusela.
Další den ráno jsem se probudila ve své posteli na Tomovo hrudi. Byl to úžasný pocit se znovu probudit u něj.
Chtěla jsem vstát ale malém jsem šlápla na Billa. Spal na matraci pode mnou.
Šla jsem do koupelny a tam jsem provedla všechno potřebné.
Když jsem se vrátila zpět, nikdo už v pokoji nebyl. Strašně jsem se lekla a vyletěla jsem z pokoje. Běžela jsem dolu a uviděla jsem je oba sedět u stolu. Oddychla jsem si a přidala se k nim.Kolem jedné hodiny chtěli kluci odjet. "Tie, musíme domů." Řekl Tom a já začala vrtět hlavou ze ne. Objala jsem ho a nechtěla se ho pustit. "Já taky nechci odejít, ale opravdu musíme. Neboj se, teď už vím kde bydlíš, takže sem budu jezdit každý týden. A ty budeš zase jezdit za mnou, platí?" Řekl Tom a dal mu pusu na čelo. "Slibuješ mi ze se ještě uvidíme?" Zeptala jsem se nešťastně. "Znovu už bych to nepřežil, kdybych tě takovou dobu neviděl." Řekl Tom a pousmál se. Úsměv jsem mu oplatila a šla jsem je doprovodit k autu.
S Tomem jsme se objímali asi pět minut. Políbili jsme se a já byla skleslá. On mi zvedl hlavu a řekl. "Hele hele, nebuď smutná! Za dva dny jsem tu znovu! Slibuji!"
Usmála jsem se na něj a znovu jsem ho políbila.
Ti: Miluju tě Tome.
T: Já tebe vic!
Ti: Já tebe nejvíc!A je to tady...mame tu konec. Doufám ze vás můj příběh bavil!
Strašně moc Dekuju za všechna přečtení, hlasy a za krásné komentáře. Strašně moc si toho vážím a taky me to ohromně motivovalo.
Moc vám Dekuju! Ily all!!!Pokud budete mít jakékoliv otázky, budu moc ráda když mi je napíšete.
Zatím PAPAAAA!!
ČTEŠ
If you want it's me you see
FanfictionŠestnácti letá Tina má svou malou kapelu inspirovanou Tokio Hotel. Je jejich obrovská fanynka a vidí v nich motivaci táhnout svou kapelu kupředu. Když jede na výměnný pobyt do Německa poštěsti se jí? Vyřeší svůj problém se strachem ze vztahů? Otevře...