Selam gençlik nasılsınız hikaye geçmeden önce burayı okuyun ❗OKUYUN❗ geçmeyin buraları
Şimdi şöyle bir şey söylemek istiyorum bu saatten sonra kitapta zorla alıkoyma var sonra temaslar var işte bilmem yorumlara işte tecavüz ediyorlar bilmem bu nasıl kitap diyorsanız çıkın gidin bütün Wattpad okuyucularının illa bir kere işte bilmem zorla alıkoyma işte bilmem başka şeyler okuduğunu düşünüyorum. Wattpad şimdi dijital bir yer bunun dışında kitap yazanların en ünlü yazarların kitaplarında bile böyle şeyler var ve günlük hayatımızda okuyoruz bana göre kitabım veya kitaplar kurgusal olduğu için içinde her şey geçebilir bu konuda yargılanmak asla istemiyorum. Ha sen istemiyorsan da defol.
Neyse geri kalan benim hikayelerimi severek okuyan minnoşlarıma teşekkür ediyorum. Hepinizi öptüm.😘
Hayyde geçelim.
_____________Mete'den
Demesiyle donup kalmıştım.
"N-ne diyorsun s-sen" sesim titriyordu, titriyordum.
"Diyorum ki gitti artık Emre yok bizi öğrendikten sonra onu Salacak değildik değil mi"
Hayır hayır olamaz, çok korkuyorum...
Nerden gelmiştim buraya , gözümden yaş gelmeye başladı.
"Ben gitmek istiyorum"
Tam aralarından çıkıp gidicektim ki Altan kolumdan tutup
"Nereye bebeğim ama seni boşuna mı çağırtırdık.""Bırak beni gidicem ben"
Bu sefer Ateş yanıma gelip oda diğer kolumu tuttu.
"Bırakın beni gerçekten ben kimseye söylemem sizi gördüğümü"
Altan yüzüme gülerek baktı. Aşırı kokutucuydu.
"Sence seni neden çağırmış olabiliriz"
Hızla kafamı iki yana salladım.
"B-bilmiyorum"Kulağıma yaklaşıp
"Çünkü ikimizde seni istiyoruz"Ne!
"Bırakın beni pislikler! İstemiyorum bırak dedim."
Ateş yüzüme o kadar sinirli bakıyorduki
"Artık biç bir yere gidemezsin anldın mı beni! Sen artık bizimsin"
Yüzüme bağırdığında ağlamam daha da şiddetlendi.
İstemiyorum ve korkuyorum.
"Altan hadi canım gidiyoruz"
Altana bakarak beni gösterdi.
Altan ise bana dönüp
"Hadi bebeğim gidiyoruz."Elimi beni tuttuğu koluna atıp ittirmeye çalıştım olmadı.
Ama yinede pes etmedim ve yerimde itekledim onu"Bırak dedim bırak bıraaakk"
Diye bağırdım.O ise bana tekrardan baktı. Ve
"Eğer o çeneni kapamazsan olucaklardan biz sorumlu değiliz. Anladın mı" dedi.Ve bende susup sesiz bir şekilde ağlamaya devam ettim.
Ben şimdi neye ağlayayım diye düşünüyordum. Hiç bir suçu olmadan sebepsiz yere öldürülen Emre'ye mi yoksa bundan sonra başıma geleceklerden mi
Galiba ikisi içinde.Beni sürükleye sürükleye araba'nın yanına getirdi.
Ateş ise bir adamla konuşuyordu."Bin hadi"
Dedi. Altan"İstemiyorum" dedim.
Bana yaklaşarak
"Bak ben biraz sabırlı olabilirim ama Ateş asla o yüzden benimde daha fazla sabrımı taşırmadan bin arabaya" dedi.Arabanın kapısını açtı ve içeri bindim. O da yanıma geçti.
Bir iki dakika sonra Ateş'te arabaya yaklaştı.
Ve benim diğer tarafımda olan kapıyı açtı.
"Yana kay" dedi.
Bende ondan aşırı korktuğum için hemen yana kaydım. O biner binmez ikisinin arasında sıkışıp kalmıştım.
Ağlamam biraz hafiflediğinde başıma ağrı girdi. Her ağladığımda böyle oluyordu.
•••
Yol boyunca nerdeyse ikisinin bakışları beni delecekti.
Ama benim gücüm hiç kalmamıştı.
"Ağlama artık yeter"
Arabanın içinde Ateş'in sesi yankılandı."Az kaldı zaten" dedi bu sefer Altan
Bir 20 dakikadan sonra kocaman bir evin önünde durmuştu araba baya büyük bir evdi.
(Ev bu)
"Hadi bebeğim geldik in bakalım"Altan'ı dinleyip arabadan indim.
Ateş'te ikimizin yanına gelip belimi kavradı."Hadi bakalım ufaklık"
Ne yapacaktım ben şimdi. Gitmek istiyorum burdan başıma daha nelerin geleceğinden habersizdim.
Evin dış kapısının açık olduğunu ve kapıyı açan birisini gördüm.
Galiba çalışandı."Hoşgeldiniz Ateş ve Altan bey"
"Hoşbulduk salim" dedi Altan
Ateş ise bana bakıyordu.
Altan'a dönüp
"Mete'yi yukarı odaya çıkar ve kapısını kilitle kaçmasın bebeğim sonra konuşuruz onunla"Ne! Ne kilitlemesinden bahsediyordu.
Altan ise kafa sallayıp beni tutmuştu. Merdivenlerden yukarı çıkarttı. Bir kapıyı açıp beni içine attı.
Ve kapıyı kapattı.Hızla kapıya gidip üst üste kapıya vurdum.
"Hayır hayır Altan lütfen çıkart, çıkart beni burdan istemiyorum" diye bağırdım ama ne duyan ne de kapıyı açan vardı.
Ayaklarım artık beni taşımıyordu. Hızla yere çakıldım. Ve ağlamaya başladım.
Kaç saat ağladım bilmiyorum ama gözümde kapandığı için kendini uykuya teslim ettim başım çok kötü ağrıyordu.
Halim kalmamıştı...
________________Bitttiiieeeğğğğ 😂
Mete'yi neler bekliyecek acaba ama sonu onun için iyi biticek. Yorumlarınızı eksik etmeyin bay bay aşklarım.🫣🥰❤️🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feminem BxBxb
Romance❗ ARA VERİLDİ ❗ Mete, büyük bl Wattpad yazarlarının hikâyelerinde yer aldığı başrol oyuncularının bulundu bir partiye gider Mete zaten tanınan büyük bir aktör olduğu için insanlar tarafından çok seviliyordu. Gittiği partide gözlerin onda olması fark...