Hello bitchızlar nasılsınız. Ben iyiyim sizleri daha fazla bekletmeden
Hemen bölüme geçeyim.
_______________Mete'den
Emre yanındaki Cengiz bey ile ayağa kalkıp
"Görüşmek üzere o zaman kendinize iyi bakın."
"Sizde Emre bey"
Emre bu seferde o ikiliye döndü ve elini uzattı."Tanıştığıma tekrardan memnun oldum." Dedi. Onlara bakarak
Ben ise nerdeyse masaya oturduğumuzdan beridir başımı kaldırmamıştım.
Ama kaldırır kaldırmaz yine ikisi ile göz göze gelmiştim.
Çok geriyorlardı.Hemen gözlerimi kaçırdım.
Altan söze atıldı."Bizde memnun olduk. Görüşmek üzere en kısa zamanda özelliklede Mete beyle tabi kendiside isterse"
Onlara dönüp ne diyeceğimi bilemedim. Elim ayağım birbirine dolanmıştı.
"Tabiki işlerim olmazsa neden olmasın."
Elimi uzatıp
"Görüşmek üzere" dedim.
Hemen elimi tuttu.Sonra elini bana uzatan Ateş'e baktım. Onun da elini tutup gülümsedim. Ama o hiç beklemediğim hamleyi yaptı.
Baş parmağı ile elimi okşuyordu.
Elimi hafifçe çektim.Kalbim hızlı atmaya başladı. Emre de son olarak vedalaşıp yanlarından ayrıldık.
Ama sırtımı delen bakışları baya bir hissediyordum. Bu benim yerimde kasılmama sebeb oluyordu.
Emre'ye dönüp
"Ben artık gideyim. Herşey için teşekkür ederim." Dedim."Peki canım görüşmek üzere"
"Baybay"Dedikten sonra çıkışa doğru gittim. Erkan'a haber verdim ve onu beklemeye başladım.
Arabamın önümde durmasıyla
Erkan arabadan inip kapımı açtı. Bende arabaya bindim.Yol boyunca kalbimdeki hızlı çarpıntıyı dinledim.
O ikili nedense aklımdan çıkmıyordu.
Neyse daha fazla düşünme'nin faydası yok, zaten bir daha nerde görüşecez ki
Uzun bir yolun sonunda araba evimin önünde durdu.
Eve girince yorulduğumu anladım. Zaten her dışarıdan eve geldiğimde bu yorgunluk üstümde olurdu.
Odama çıkıp üstlerimi değiştirdim.
Zaten yorulduğum için erkenden yattım.Aslında çok mutluydum bu dönemlerde. Aktör olduğum için bi aralar aşırı yoruluyordum. Ama şuan sadece tanınan biri olarak biliniyordum. Aktörlükte biraz sakin sulardaydım.
Daha fazla düşünmeden uykuya daldım.
______________Sabah erkenden uyanmıştım.
Güzel bir kahvaltı da yapıp şuan oturmuş kahve içiyordum.Biranda telefonum çaldı. Elime aldım arayan Emreydi. Hemen açtım.
"Alo"
"Alo Mete nasılsın"
"İyiyim teşekkür ederim sen"
"İyiyim bende ya sana bişey söyleyeceğim de yüz yüze konuşalım diyorum. Sana attığım konuma gelebilir misin?"
Sesi titriyordu. Onun görmediğini umursamadan kafamı salladım.
"Olur ben birazdan orda olurum. Görüşürüz.""Görüşürüz"
A-a sesi neden titriyordu ki bu kadar belki bir sorun yaşamıştır.
Ayağa kalkıp odama çıktım. Üstüme rahat birşeyler giydim. Ve aşağı indim.
Mutfaktan çıkan Erkan bana bakıp
"Bir yere mi gidiyorsunuz hemen arabayı hazırlıyayım efendim."Hemen kafamı salladım.
"Gerek yok ben kullanıcağım işine bak sen hadi bayy"Evde, ben Erkan ve bide sabahları gelen akşam giden bir temizlikçi vardı. Akşam yemekleri ve kahvaltıları hazırlardı. Erkan ise hem arkadaşım hem yardımcımdı.
Arabayı bagajdan alıp sürmeye başladım. Erkan'ın attığı konuma tıklayıp yolla çıktım.
Konum farklı ve ıssız bir yere girdiğinde içine bir korku girdi. A-a neresi ki buralar hiç gelmemiştim böyle yerlere.
Konum bir depoyu gösterdiğinde içimdeki ses git burdan diyordu.
Ama ya Emre'nin başına bir şey geldiyse arabadan inip depoya doğru yürüdüm. İçeri girdiğimde hava aydınlık olmasına rağmen zifiri karanlıktı
"Emre burda mısın?"
Ses yoktu. aklıma Emre beni neden böyle yerlere çağırsın ki geldi. Belki yanlış atmıştır.
Tam arkamı dönüp gidecekken bana bakan gözleri görmemle korkup çığlık attım. Ve o an deponun ışıkları yandı.
Altan... karşımda dün gece ki adamı görmemle şok oldum. Onun burda ne işi vardı.
"Hoşgeldin bizde seni bekliyorduk."
Dedi. Altan."Ama biraz geciktin."
Arkamda başka bir ses duymamla arkaya döndüm. Ateş."Şey Emre nerde beni buraya çağırdıda sizidemi davet etti."
Dedim."Yok hayır onu biz davet ettik."
Dedi Altan
"Peki nerede şimdi"
Onların Yanında daha fazla durmak istemiyordum.Havaya saldıkları kötü enerji insanı rahatsız ediyordu.
"Burda değil ki"
"Nasıl ama o beni çağırdı."
Ateş üstüme üstüme yürümeye başladı. Bende geri geri giderken bir şeye çarptım.Dönüp baktım Altandı yüzünde rahatsız edici bir gülümseme vardı.
Ateş bana biraz daha yaklaştı.
Korkutucu bir ses tonuyla konuştu"Hayır seni biz onun aracığıyla çağırtırdık."
Hızlı hızlı nefes almaya başlamıştım.
"Peki neden"
Bu sefer kulağımda bir nefes hissetim. Bu beni yerimde çivilendirmeye yetmişti.
"Seni istediğimiz için" dedi üçümüzün duyabileceği kısık bir sesle
Şok oldum. Ne diyordu bunlar hiç bişey anlamıyorum.
"Nasıl yani ne demek istiyorsunuz hem Emre nerde ben Emre'ye gitmek istiyorum." dedim aşırı korkuyordum.
"Hiç bir yere gidemezsin!"
Dedi. Ateş sert bir sesleDaha da yaklasıp
"Hem Emre ya artık cennete yada cehennemde"Demesiyle donup kalmıştım.
________________Bitttiiieeeğğğğ 😂
Eveeettt bombabomba.com bölümle karşınızdayım sizleri öpüyorum😘 yorum yapmayı unutmayın bayyysss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feminem BxBxb
Romance❗ ARA VERİLDİ ❗ Mete, büyük bl Wattpad yazarlarının hikâyelerinde yer aldığı başrol oyuncularının bulundu bir partiye gider Mete zaten tanınan büyük bir aktör olduğu için insanlar tarafından çok seviliyordu. Gittiği partide gözlerin onda olması fark...