Uzun bir süreden sonra hepinize mer-ha-ba-laaaaaar
Özlediniz mi beniiiiiii geç gelmesinin sebebini söyleyeyim hani bölümün geç gelmesinin bu aralar yaoi okuyorum yeni başladım bayağı ilgimi çekti yalan yok ve ben eğer bir şey keşfetmişsem ve ben onu beğenmişsem iş çoktan geçmiştir hani o yüzden gecikti bölüm çünkü ben her şeyden çok çabuk sıkılırım. Wattpad'e giremiyordum hani girmek istemiyordum çünkü yaoi okuduğum için ama arada tabii ki de bölüm yazma perileri geldiği için bugün de o periler evime misafir oldular bugün yazıyorum ahhahaha neyse çok uzatmadan hemen bölüme geçelim.
_________________Yazar'dan
"Sen kimsin de benim işime çomak sokuyorsun!"
Ateş çok sinirliydi. Yaptığı büyük iş anlaşmasını bozan adamı dövmekten beter etmişti.
Ateş hafif gülerek
"Ama sen böyle cevap vermezsen olmaz ki, hımm bir düşünelim bakalım sana ne yapsak acaba"Ateş adamın etrafın dönüp durdu, en son önünde durup adama yaklaştı.
"Benim konuştuklarımı gidip yetişirdin değilmi!"
Adama iyice yaklaşıp çenesinden tuttu.
"Ama olmadı böyle her konuştuğumuzu yetiştirirsen senin sonun için pek iyi olmayabilir."Ateş yanında duran adamına elini uzattı ve
"Ver bakalım bizim küçüğü"Adam Ateş'i ikiletmeyip elindeki bıçağı Ateş'e verdi.
Ateş önündeki adamın gözlerinin içine bakarak bıçağı açtı. Adamın gözü ise bıçaktaydı.
Adamın gözleri büyüdü korkuyla, bıçak baya bir keskindi.
"Y-yapmayın lütfen özür d-dilerim a-acıyın bana!"
"Aaa ama bende sıkıldım artık yaptıktan sonra özür dileyenlerden"
Ateş bianda bağırarak"YAPMASAYDIN O ZAMAN!"
Elindeki bıçağı hızlı bir şekilde adamın boğazından geçirdi.
Kanlar Ateş'in gömleğine ve yüzüne sıçramıştı.Ateş yanındaki diğer adama dönerek
"Bak hala ölmedi, biraz daha eğlenelim değil mi?"Adam kafasını hafif sallayarak
"Tabi efendim siz nasıl isterseniz!"Ateş tam adama yaklaşacakken
"Ateş bey telefonunuz çalıyor"Ateş adamın elindeki telefonu alarak telefona yanıt verdi.
"Alo Ateş!"
Sesi endişeliydi Altan'ın
"Ne oldu bebeğim iyimisin"
"İyi değilim Mete kaçtı! Ne olur bul onu birşey olursa ya!"
Ateş adamın siniriyle dahada sinirlenmişti.
"Tamam sakin ol hayatım ben şimdi yanına geliyorum"
"Tamam bekliyorum."
Diyerek hızla diyerlerine dönüp
"Benim acil işim çıktı bunu siz halledin." Dedi."Tamam. Ateş bey"
Ateş hızla depodan çıkıp arabasına yöneldi.
Binip eve hızla sürmeye başladı.
Bir saat sonra eve varmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feminem BxBxb
Romance❗ ARA VERİLDİ ❗ Mete, büyük bl Wattpad yazarlarının hikâyelerinde yer aldığı başrol oyuncularının bulundu bir partiye gider Mete zaten tanınan büyük bir aktör olduğu için insanlar tarafından çok seviliyordu. Gittiği partide gözlerin onda olması fark...