kaçma planı

2.1K 84 5
                                    

Hellooooo bebeklerim. Nasılsınız.
Yorum yapmayı unutmayın
Hadi geçelim.
_________________

Mete'den

Burdan kaçmanın planlarını yapıyordum.

Sabah erkenden kalkıp kahvaltı yapmıştım onlarla şimdi ise oturma odasında oturuyordum.

Ama gözüm ikide bir bahçeye kayıyordu aslında tek kaçış yolum bahçe olabilirdi.

Merdivenlerden yukarı tarafa baktım. O ikisi şuan çalışma odasındalardı ve benide burda bırakmışlardı.

Ne telefonum var nede başka uğraşacak birşeyim canım o kadar sıkılıyordu ki aklım ister istemez üç dört gün önce özel yaşantım geliyordu.

Ah ah! Ben bilseydim gidermiydim o lanet partiye
Of

Ayağa kalkıp bahçeye yöneldim.
Bahçeye girdiğimde her yerine baktım. Kocaman bir bahçeydi Hemde baya kocamandı.

Etrafa baktığımda çiçekler farklı
Farklı ağaçlar baya büyüktü. Bide çok güzel bir havası vardı. Yüzüme gülümseme geldi.

Etrafa bakarken çıkış kapısı gördüm. Bu evde galiba iki adet çıkış kapısı vardı.

Çünkü diğer gördüğüm değildi bu bunu daha yeni görüyordum.

Kapının etrafını incelerken kimsenin olmadığını gördüm.

Neden kimse yoktu ki ilk kapıda bile bilmem kaç tane koruma vardı.

Belkide bu kullanılmıyordu ondan basında kimse yoktu.

Zaten buda benim işime gelirdi.
Ama burayı sonradan inceleyecektim.
Çünkü eğer fark edilirsem bir daha asla burdan çıkamazdım.

Bahçede biraz daha oyalanmaya başladım. Çiçeklerin yanına gittim. Çiçekleri incelerken gözüme mavi güller takıldı.
Hemen yanlarına gittim.

Mavi güller benim en sevdigimdi. Normalde öyle çok çiçek veya bir bitki sevmem ama mavi gülleri o kadar çok severim ki, gülün çevresindeki o muazzam rengi beni mest ediyordu.

Parmağımı gülün çevresinde gezdirdim. Aslında onları koparmayı her seferinde düşünüyordum ama sonradan o canlı mavileri soluyordu.

Mavi rengini pek sevmem özelliklede gözde, gözde benim en sevdiğim renk yeşildi ah! Bayılıyordum ve birazda zaafım vardı.

Ve nedense aklıma Ateş ve Altan geldi ikisinin gözleride yeşildi.
Ve yenik düşerim diye onlara bakmak istemiyordum. Bide korkuyordum bunuda atlamayalım.

Ben çiçeklerle uğraşırken bir anda Ateşin sesini duydum.
"Mete ne yapıyorsun orada içeri gir." Dedi.

Çalışma odasının balkonundan ona döndüm ikiside balkondan bana bakıyordu.

Bu biraz utanmama sebeb olmuştu. Ah tabi ya ben esirdim nasıl unuturum Hah!

Hızla bahçeden çıkıp oturma odasına girdim. Koltuğa geçip oturdum.

Sonradan o ikisi merdivenlerden indi. Ve karşıma oturdular.

Bende kafamı ellerime çevirdim, ellerimle oynuyordum ikisinin bakışlarını hissetim üzerimde
Dün telefonumu da kırmıştı.
Ne yapacaktım ben şimdi.

Burda durmak istemiyordum. Ayağa kalkıp gidicekken Ateş bağırarak konuştu ve yerimde kalakaldım.

"Nereye gidiyorsun!"

Ona baktım sonra Altan'a baktım.
"Yanımıza gel"
Dedi Ateş.

Hayır ya of!
Yavaş adımlarla yanlarına gittim. Ve onlar oturduğu için yukarıdan bakıyordum.

Ateş hiç beklemediğim bir hamle yapıp kolumu tutup kendilerine çekti.

Aniden kucağında oturmamla gözlerim kocaman olmuştu.
Ateş bir bacağımı tutup Altan'ın bacağının arasına koydu.

Elinden kurtulmaya çalıyordum.
Ama daha sıkı tutuyordu.

İkisinin bacağında oturuyordum şuan, Altan'ın elimle kolunu tutup
"Bırak! inmek istiyorum lütfen"

"Bırakmıyorum" dedi.

"Bebeğim daha anlamadın mı seni çok sevdiğimizi ve bırakmak istemediğimizi"

Gözlerim dolmaya başladı. Sevmek böyle değildi yada ben mi yanlış biliyordum. Hiç sevilmediğim için birşey bilmiyordum.

Ama bana zorla sevmek olmaz demişlerdi.

"Ama sevmek böyle değil ki zorluyorsunuz beni"

Gözümden bir yaş aktı. Ateş parmağını kaldırıp gözyaşımı sildi. İçim bir anda titredi.

Altan ise dudağını yanağıma koyup öptü.

"Biz seni seviyoruz sadece bizden kaçma diye seni sıkıyoruz merak etme sende bize alışacaksın ama uslu durduğun sürece" dedi Altan

"Evet eğer uslu bir bebek olursan benim o diğer tarafımı görmemiş olursun" dedi bu sefer Ateş.

Banane istemiyorum işte kaçacam ve tek yaşantıma geri dönücem.

Bişey demedim, kafamı aşağı indirdim. Onlara bakmak istemiyorum.

Yarın kaçmak için uğraşıcağım.
Kaçtım, kaçtım kaçmadım. Hep burda kalırım ve bunu asla istemiyordum.
__________________

Bitttiiieeeğğğğ 😂

Hadi spoi vereyim belki geçmişi falan yazabilirim. Hadi bir diğer bölümde görüşmek üzere bebeklerim bayyy.🤭😁

Feminem BxBxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin