Herkese merhabalar nasılsınız şimdi bazıları diyor ki ya geri zekalı neredesin sen ne zamandır yemin ederim asla fikir yürütemiyorum nasıl ilerlemesi hakkında aklıma gelmiyor hani o yüzden gecikiyor bu kadar yoksa bunu severek yazdığımı neredeyse hepiniz biliyorsunuz bölüm atayım 1. kitabı da bitireyim artık diyeceğim ama hiç yazasım yok hqhqhq hazır yeni kitabım da çıktı zaten ona da bir göz atmayı unutmayın ama ona daha yeni yeni bölümler atıyorum öyle yani neyse çok uzatmadan bölüme geçelim.
(Yeni kitabım)
____________________Mete'den
Ateş ile birlikte aşağı inmiş ve yan yana oturuyorduk. Bana bakarak konuşmaya başladı.
"Şimdi bebeğim bu telefonda Altan ve benim telefon numaram var, bizim haricimizde kimse yok olmayacakta" dedi.
Yani kendilerinden başka kimseyi istemediklerini belli ediyordu. Sakin bir şekilde kafa salladım onaylanarak.
"Sonra bu telefonda gereksiz uygulamalar istemiyorum onun haricinde diğer uygulamaları kullanabilirsin"
Bildiğin telefonun bütün amacını yok etmişti. Galiba sadece onları aramam için verilmişti.
Acaba aklımdaki uygulamayı söylesem istermiydi indirme mi?
"Şey..." Acaba söylesem mi yaa
"Söyle bebeğim ne noldu" diye sordu."Şey, acaba kitab uygulamasını indirebilirmiyim"
Yüzüme bir süre baktı sanki izin versem mi vermesem mi diye düsündü gibi ama pek anlayamadım.
"Olur"
(Yazar: Çok kısa bir şey söylemek istiyorum biliyorsunuz ki hikayenin genel konusu Wattpad işte Ateş ve Altan'nın orada ki hikayesi sonra kafanız karışmasın neden işte kitap okuma uygulamasına karışıyor veya izin vermiyor tarzı falan yanlış anlaşılma olmasın)
Ben telefona bakarken Ateş bir anda belimden tutup kucağına oturtturdu ve bana baktı hemen elimdeki telefonu alıp koltuğa indirdi.
"Haa telefonu verdik diye bizi boşlamak yok zaten çok zaman harcamana biz izin vermeyiz." Dedi.
Telefona bakıp sonra ona baktım o ise bana bakıyordu tam gözlerimin içine tabi ben bakamadım. Kafamı kucağımdaki ellerime çevirdim.
Bir elini çeneme attı ve kafamı kaldırdı ona bakacak bir şekilde
Yüzünü bana yaklaştırıp
Dudağını dudağıma değdirdi ama öpmüyordu sadece öyle duruyordu.Ben ise ne yapacağımı şaşırmış onun hamlesini bekliyordum.
Elini yavaşça belime götürüp tişörtümü kaldırıp elini içine soktu.Yavaş yavaş tenimi okşuyordu gözlerimi kapadım ve yapacağını bekledim.
"Seninle ilk tanıştığımız günü hatırlıyor musun? Seni ikimiz o kadar tutkuyla istemiştik ki seni hemen yanımıza almak istiyorduk."
Madem kartlar açıldı.
" O zaman üçlü bir ilişki sizi yormazmıydı yani birbirinizi sevmiyor musunuz?" Dedim bende tabiki de onların birbirini sevdiğini biliyordum ama tepkisini merak ediyorum.
"Hayır biz hala ilk günkü gibi bir birimizi çok seviyoruz ve eğer üçlü ilişki hakkında merak ediyorsan şunu söyleye bilirim eğer çok öğrenmek istiyorsan bunu sana gösterebiliriz."
Çok ucu açık bir şekilde cevap verdi. Sanki birşeylerin yeri ve zamanı varmış gibi, bende zaten çok üstüne düşmedim.
'gösterebiliriz' dediğinin altında yatan şeyi anladım ama anlamamış gibi yaptım.
"Şimdi beni öp" dedi ah işte bunu beklemiyordum gerçi adamlar bir şey yapmadığı kaldı neysee
Zaten yüzü dibimdeydi biraz eğilip dudağını öptüm ama o karşılık vermiyordu benim yapmamı istiyordu.
Yapacaktım mecbur yoksa zaten o beni tutup öperdi. Sakince dudaklarına öpücük konduruyordum. Alt dudağını ağzıma alıp emdim.
Öptükten sonra o da karşılık verdi. Bu sefer vahşi bir şekilde değil sakin öpüyordu.
Tabi eli de tenimi okşuyordu. Sonra diğer elini de bacağıma indirdi ve sıktı.
"Ihm!" Ağzımdan inleme çıktı tutamamıştım. Bu sefer dilini sokmak istiyordu.
Ağzımı açıp dilini kabul ettim. Dillerimiz değdiğinde benim dilimi ağzına alıp emdi.
Bu çok zevk veriyordu yani hissi farklıydı. Hala onların bana dokunmalarına pek alışamadım yani bu şekilde olanlara
2-3 dakika sonra dudağımdan ayrıldı ve nefesiz bir şekilde ona baktım şey sömürdü diyebilir miyiz biz buna
"O kadar güzel ki seni soluksuz öpebilirim" dedi buda kalbimi tekledi.
"Saat kaç bakalım..." Dedi ve telefonuna baktı.
"Birazdan Altan gelir bebeğim""Tamam" dedim.
"Şimdi telefonunla oyna bakalım ama çok değil tamam mı?"
"Tamam"Dedim ve yukarı çıktı. Bende elime telefonumu alıp Wattpad uygulamasını indirdim. Şimdi bir sürü kitab gelmişti.
Hızla yüklendi ve kendi önceki hesabıma girdim. Ooo nerdeyse bütün Kitaplar tamamlanmıştı.
Biraz orda oyalandıktan Sonra tam çıkıcaktım ki uygulamadaki ana yerdeki büyük habere baktım.
Büyük BL kitabı yazıyordu. Harhalde bu sıralar bu kitab popülerdi hemen açıklamasına baktım.
-
İki büyük mafya aşkı Alex ve Anten'ın aşkı onlar yaşadığı bütün zorluklarla ayakta durdular artık ya onlar için güzel şeyler olucaktı ya da herşey daha yeni başlayacaktı...
-Aa ilk defa böyle bir kitab görüyorum yani beni bir anda kendine çekti kitap acaba okusam mı bence okuyayım ya merak ettim 'Büyük Aşk' diyor merak ettim şimdi neyse ben bunu okurum.
Uygulamadan çıkıp biraz takılmaya başladım.
__________________Bitttiiieeeğğğğ 😂
Nasıl buldunuz güzelmiydi uzun bir aradan sonra neyse ben kaçaaaaarrr
Esmanız kaçar.🤣🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feminem BxBxb
Romance❗ ARA VERİLDİ ❗ Mete, büyük bl Wattpad yazarlarının hikâyelerinde yer aldığı başrol oyuncularının bulundu bir partiye gider Mete zaten tanınan büyük bir aktör olduğu için insanlar tarafından çok seviliyordu. Gittiği partide gözlerin onda olması fark...