Hellooooo bakıyorum bu aralar kitabımın okuyucusu artmış bu beni sevindiriyor. Yorumlarınızda aynı şekilde bana daha Çok yazma hissi veriyor hepinize teşekkür ederim sizleri seviyorum.😘
Haydi geçelim bölüme.
___________________Mete'den
1 ay geçmişti nerdeyse onlarla beraberdim.
Her gün aynı gibiydi, onların sözünden çıkmıyordum, onları dinliyor ve onların tabiriyle 'uslu' duruyordum.
Artık kaçmak istemiyordum. Ya da başka birşey, tabi bu 1 ay onların işleri daha fazla yoğunlaşmıştı.
Yani çok fazla birbirimizi görmüyorduk bu benim için daha iyiydi. Çünkü en azından düşüne bilirdim.
Onlarla olmak artık o kadar kötümü bunu bilmiyordum.
Ne severler veya ne istiyorlar, neyden hoşlanıyorlar.
Benim bir tek bildiğim bir birlerini çok sevdikleri ve bana demiş oldukları "seni seviyoruz' kelimeleriydi.
Ha bide hemen sinirlenmeleriydi.
Onlara göre herkes onların sözünden ve kurallarından çıkmamalıydı.Bu kurala bende mi uyuyordum?
Evet. Zorundaydım. Yani onları dinlemezsem ceza verirlerdi.Zaten son 1 ay öncesindeki cezadan sonra ceza almamak için uğraştım.
Tabi 1 ayda bana kızdıkları günler oldu ama çok fazla kızmadılar. En azından ceza alıcak kadar.
Ha bide Altan'a daha çok alışmıştım.
O Ateş'e göre daha sakin ve yumuşaktı. Yani ondan artık çok korkmuyordum.
Ama Ateş'e olan duygularım hala ilk günkü gibiydi. Korkuyordum ve yine korkuyordum.
Ateş'in o sert yüzü, sinirli haraketleri ve kuralcı yapısı değişmemişti.
Evet bana zarar vermemişti ama her yaptığım şeyde o bana kızıyordu. Ve bu durum beni ondan uzaklaştırıyordu.
Ama ikisininde bana olan sevgileri aynıydı. Çok düşündüm üçlü sevgi olur mu yada aşık olunabilir mi diye yani bunu yavaş yavaş anlamaya çalışıyorumdum.
1 ay boyunca bana kıyafetler alınmıştı sonra oda yapılmıştı. ama hala onlarla yatıyordum.
(Mete'ye yapılan oda)
Bide feminem olduğumu bildikleri için sevdiğim kıyafetler alınmıştı.
Bu durum hoşuma gitmişti.Ha bide onlardan utanmamam gerekiyormuş, yani 'bu evde istediğin gibi giyin' demek oluyordu.
Zaten bu durum onlar istemezse bile benim elimde olan şey değildi.
Seviyordum öyle giyinmeyi , zaten şık olursan nasıl giyindigin kimin umrunda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feminem BxBxb
Romance❗ ARA VERİLDİ ❗ Mete, büyük bl Wattpad yazarlarının hikâyelerinde yer aldığı başrol oyuncularının bulundu bir partiye gider Mete zaten tanınan büyük bir aktör olduğu için insanlar tarafından çok seviliyordu. Gittiği partide gözlerin onda olması fark...