Selaamm herkese uzun zaman oldu Kusura bakmayın geç geldi ama beni diğer kitaplarımdan beklediği için herkes geç geliyor buna ama artık atıcam yetişmeye çalışıcam hepsine neyse çok uzatmadan bomba bomba.com bölümüne geçelim.
_____________________Mete'den
Sabah erkenden kalkmıştım ve şuan aşağı iniyordum. Dün yaptığım şey aşırı utanmama sebeb olmuştu. Neyse bir dahakine daha dikkatli olurum.
Yemek masasına yaklaştım.
"Günaydın." Dedim ve sandalye'ye oturdum."Günaydın bebeğim." Dedi Ateş. Ama masada Altan yoktu.
"Şey Altan nerde." Dedim."Altan'ın işi var bugün gelecek ama bizde o gelene kadar seninle işimiz var bir yere gidiceğiz." Dedi.
Ben merakla ona baktım.
"Nereye." Diye sordum umarım kötü birşey değildir.
"Bana biraz yardımcı olucaksın diyebiliriz." Dedi.Bende pek kurcalamadan kafamı salladım. Ve tam kahvaltıma başlayacaktım ki Ateş tekrardan konuştu.
"Ama sakın kaçmayı deneme bile yoksa kaçarsan geçenki cezadan daha ağırı gelir ona göre tamam mı." Diye beni uyardı. Aslında bu çok güzel bir fırsat'ı ama artık kaçmak istemiyordum bide beni bulabileceklerini en iyi ben biliyordum.
"Tamam." Dedim ve kahvaltıma başladım...
Ben kahvaltımı bitirmiştim ve telefonda oyalanıyordum.
Ben telefonla oynarken Ateş giyili bir şekilde aşağı iniyordu.Ben ise ona bakıyordum yine çok şıktı. Yani o her zaman ki gibi yakışıklı bunu kabul ediyordum.
"Ne oldu pek beğendin galiba bebeğim." Dedi. Ben hemen kendime geldim. Ve hafifçe gülümsedim.
"Sende Hazırsan çıkalım mı?" Kafamı salladım. Ben yürümeye başlarken beni belimden tuttu ve kendine çekti.
"Çıkmadan önce seni öpeyim değil mi." Dedi ve dudaklarıma yapıştı. Karşılık vermiştim ve bu hoşuna gitmiş olmalı ki ağzıma dilimi soktu.
"Mmh!" Ağzına boğuk bir inleme bıraktım. Biraz daha bunu devam ettirdikten sonra dudağımdan yavaça ayrıldı.
Ben utanmış bir şekilde kafamı aşağı indirdim. O ise çenemden tutarak tekrar dudağımı öpüp geri çekildi.
"Utanmana bayılıyorum neyse akşam bunu devam ettiririz." Dedi ve elimi tutup birlikte dışarı
Çıktık.Bazen bahçe'ye çıkıyordum ama ilk defa dışarı çıkıyordum ve bu beni çok mutlu etmişti. Bakışlarım korumalara kaydı çoklardı ve Ateş'ten korktukları için başları eğikti. Beni lüks aracına bindirip kendiside yanıma oturdu ve aracı sürmeye başladı.
Bir saat sonra AVM gibi şık bir yere geldik. Arabadan indikten sonra benimde kapımı açıp arabadan indim. Elimi tutup benimle birlikte AVM'ye girdi.
"Nereye gidiceğiz." Dedim ona Bakarak o da bakışlarını bana çevirdi.
"Bana Özel dikilmiş bir takıma bakacağız sonra senin istediğin birşey varsa onu alacağız." Dedi ve beni baya şık bir mağazaya soktu."Hoşgeldiniz Ateş bey ve Mert bey." Dedi. Bizi hızla karşılayan çalışan.
"Hoşbulduk çok zaman kaybı olmasın." Dedi sert sesiyle bana karşı böyle değildi sesi, bu hoşuma gitti."Tabi efendim buyrun ben size eşlik edeyim." Dedi çalışan Ateş'e bakarak. Ateş bana dönüp kulağıma yaklaştı.
"Sakın burdan bir yere ayrılma ve sadece burayı gezebilirsin." Dedi ve gitti. Zaten bir yere gitmezdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feminem BxBxb
Romance❗ ARA VERİLDİ ❗ Mete, büyük bl Wattpad yazarlarının hikâyelerinde yer aldığı başrol oyuncularının bulundu bir partiye gider Mete zaten tanınan büyük bir aktör olduğu için insanlar tarafından çok seviliyordu. Gittiği partide gözlerin onda olması fark...