Çıkarın içimden

3.2K 77 14
                                    

Selaaammm bebeklerim biraz gecikti ama dün bölüm atayım dedim ama diğer kitabıma bölüm yazarken telefon elimde uyuya kalmışım ahhqqh😂 ama şimdi bölüm atmaya geldim.
Hayde geçelim.
___________________

Mete'den

Şuan duş alıyordum. Yıkanıp aşağı inicektim. Öyle söylemişlerdi.

'yıkan sonrada aşağı gel bebeğim' demişlerdi.

Peki dün yaşananlar ne olucaktı. Bana ne olucaktı, bunu sindirebilecekmiydim.

Kaçırıldım, zorlandım ama kaçamadım.

Yalan söyleyemem beni seviyorlardı. Ama yaptıkları ve korkunç tarafları beni ikisinden uzaklaştırıyordu.

Duştan çıkıp, kıyafetlerimi giydim. Zaten içimdeki de beni huzursuz hissettiriyordu.

Ve aşağı yöneldim. Yemek odasına Gittim, içeri girer girmez ikisinin gözleri beni buldu.

Ben onları takmayarak sandalyeme oturdum.

"Günaydın bebeğim." dedi. Altan

Hiç ona bakmıyordum bile, elime çatalı alarak kahvaltımı yapmaya başladım. ama bakmamam Ateş'i sinirlendirmiş olacak ki yüksek sesle konuşmaya başladı.

"Sen istesen de istemesen de bizimlesin bunu aklına sok!"

Bunlara gerçekten sinirim bozuk diye gülmüştüm.

Dalga geçer gibi ona bakıp konuştum.

"Hı! Olur olur aklıma sokarım emredersiniz!" Dedim. Alayla, ama bu onun hoşuna gitmedi.

Sinirle bana bakıp cebindeki telefonu çıkardı. Ben ona bakarken o birşeyler yapıyordu.

Ne yapıcak ki, ben ne yapacak diye düşünürken içimdeki şey haraket etmeye başladı.

Ah! Ne oluyor!

Git gide bu titreme içimde artıyordu.

"Bir süre içindeki ile kal da aklın başına gelsin!" Dedi Ateş sırıtarak

Ben ise tuttuğum inlememi salmıştım. Ah! Ama bu çok tarifi zor bir hissti.

"Ahh! Ateş lütfen durdur şunu!"

Ellerim sandalye'nin yanına gitti ve sandalyeyi sıktım.

"Mmh!"

"Bir süre içinde kalıcak ki uslu dur." Bu sefer Altan konuştu.

"Lü-lütfen durdurun!"

Ama ateş keyifle kahvesini içiyordu. Ben kalkayım derken geri hızla sandalyeye oturdum.

Ah! Ama bu beni yerimden oynatmıyordu beni kıvrandırıyordu.

Ateş Altan'a bakıp kaş göz yapmıştı beni göstererek Altan yerinden kalkıp yanıma geldi.

Beni tutup kucağına aldı. Bende ne kadar istemesem de içimdeki buna izin vermiyordu.

Kafamı boynuna koydum. İçimdeki artık zevk veriyordu nedense gözlerimden yaşlar geliyordu.

"Mmh! Hah!"

Altan koltuğa oturdu ve benide kucağında oturttu.

"Sakin ol bebeğim birazdan geçicek "

Dudağımdan öpüp kafamı boynuna soktu.

"Ah! Ama A-Altan bu çok farklı hissettiriyor durdurun."

Dedim gözlerimden yavaş yavaş akan yaş ile, Altan ise boynuma bir öpücük kondurdu.

Feminem BxBxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin