Niall's synsvinkel
Turen er allerede halvvejs, hvor tiden dog går stærkt. Alting går perfekt med Josefine, jeg spurgte hende ud på en date igår, og til mit held svarede hun ja. Det er så det jeg er ved at gøre mig klar til, vores første date. Jeg har selvfølgelig tilbragt meget tid med hende, men det har Luke også. Han skal altid være tæt på hende, og jeg kan snart ikke klare det mere.
"Har du brug for noget hjælp?" lyder det uden fra døren.
"Bare kom ind" svarer jeg.
Ind kommer Louis gående.
Jeg har fortalt dem alle, at Jose og jeg skulle på date i aften. Jeg havde tænkt mig, at tage hende ud og spise. Du ved, en klassisk første date ting. Jeg er ikke den mest kreative fyr, så det måtte blive det, jeg glæder mig bare til at tilbringe min tid med hende.
"Hvad siger du til, et par sorte jeans og skjorte?"
"Jo, bare helt standart" svarer han.
"Er du spændt"
"Ja lidt er jeg da, men det er jo ikke noget jeg ikke har prøvet før" griner jeg lidt. Louis sendte mig et advarende blik, og gik derefter ud igen.
***********
Josefine's synsvinkel
Jeg gik ned ad trappen, i min hvide kjole som gik ned til lårene. Jeg så Luke og Michael sidde i Luke's sofa. Vi var alle hjemme hos Luke, da det var vores første dag i Australien på touren. Da de så mig komme ned ad trappen, kiggede de underligt på mig.
"Hvor skal du hen?" spurgte en forvirret Luke.
"Har jeg ikke fortalt jer det? Jeg skal på date med Niall, han kommer og henter mig her om 2 minutter"
Luke kiggede straks ned i bordet som stod foran ham, da jeg nævnte Niall's navn. Han synes nok bare at det var underligt, fordi det plejede at være os to, som gjorde ting som det.
Jeg har tilbragt meget af min tid sammen med Luke, vi kan vel bare ikke vænne os til, ikke at snakke ligeså meget sammen. Men jeg har også tilbragt meget af min tid sammen med Niall. Når mig og Luke er sammen er det fuldt ud bare som venner, men når Niall og jeg er sammen er det nok som lidt mere end venner.
Men ting ændres, og sådan skulle det bare være.
Jeg var lidt nervøs, jeg har ikke datet mange flere end Luke før i tiden. Men jeg ved at Niall er sød, og han vil behandle mig godt, ligesom en rigtig gentleman ville.
Jeg havde glædet mig meget til i aften, Niall havde ikke fortalt mig noget om hvad vi skulle lave, men jeg kunne forstille mig, at vi skulle ud og spise sammen.
Jeg hørte én banke på døren, det måtte være Niall, så jeg gik imod den.
Jeg rakte ud efter håndtaget.
"Vent, Jose!"
*******
HEEYAAAAA
Lang tid siden, men ja hvis nogen skulle være i tvivl, så fortsætter denne fanfic;))) yayay
btw så er Zayn altså stadig med i denne fanfic, bare lige så i er forberedte - ikke fordi han har den største rolle, men ja *græder*
- Amalie<3
YOU ARE READING
Wherever you are | 5sos & 1D
FanfictionJosefine er en kendt model. Hvad gør hun, når hun skal på et photo shoot sammen med One Direction? Hvad sker med hende og Luke, når hun møder Niall?