Josefines synsvinkel
Erik havde sent mig alle, de gode billeder fra igår. Jeg havde aftalt med drengene og Sofie, at vi skulle se dem sammen i aften. Jeg var meget spændte på deres reaktioner, jeg synes personligt selv at det gik ret godt. Et af de bedste photo shoot, jeg har været med til i lang tid. En af de bedste ting var selvfølgelig at jeg havde mødt One Direction drengene, især Niall.. Mine tanker blev stoppet af en som bankede på døren. Det var Sofie som var kommet. Hun havde den smukkeste lyse blå kjole, som gik til midt på lårene. Hendes sorte Converse, og hendes lyse hår var krøllet. Jeg havde bare en blomstret hvid crop top, med masser af farver på, og mine slidte lyse shorts. Mit hår var naturligt, og jeg havde bare nogle sorte Vans på.
Inden længe kom drengene.
''Hvad med pizza, jeg kan spise en stor elefant lige nu!'' Halv råbte Mikey. ''Okay så, det er bare klamt Mikey'' sagde jeg.
Vi sad i sofaen, og spiste den over lækre pizza. Jeg sad imellem Luke og Calum, som fyldte alt. Jeg havde to mellem sofaer, og en lille som man normalt kun kunne side mindst to i. Men Calum og Luke synes ikke at jeg skulle sidde alene. Tak. ''JEG KAN IKKE FÅ VEJRET'' råbte jeg. Calum begyndte at kramme mig, ''der er altid plads til to andre''. ''Hey du, hun er min'' sagde Luke truende mod Calum, men man kunne se at han prøvede at lade vær med at grine.
''Nååå, skulle vi så se de smukke billeder?'' Spurgte Luke, ''jaaa, hvis i vil'' sagde jeg på samme måde som ham. ''Selvfølgelig vil vi det skat'' Luke kyssede mig på munden. Ashton hostede ordrerne 'få et rum' til os, vi grinte bare af det.
Jeg satte min Mac til, så vi kunne se billederne på tv'et.
Vi startede med at se fra vores pudekamp. ''Jos, du er sku ikke en grim en'' sagde Calum imens han grinte, jeg svarede ham med et smil. ''rettelse. Hun er den smukkeste pige på jorden og i universet'' sagde Luke, jeg rødmede, ''stop, og se billederne'' sagde jeg, men kunne ikke lade vær med at smile. ''HAHHAHAHA, omg krøltops ansigt på det der billede!'' grinte Ashton, det var et billede af Harry som fik en pude lige i hovedet. Ups. ''Hvad hedder ham der'' sagde Sofie, og pegede på skærmen. '' Det der, det er Louis'' svarede jeg. Calum kiggede lidt ned i jorden, da ham og Sofie havde noget sammen som de ikke selv ville indrømme. '' Han er en hottie'' sagde hun, og savlede over Louis. ''Sof er nød til at skuffe dig, han har en kæreste. Hun er model, og er gude smuk'' mine ord fik hendes ansigt til at falme lidt, men Calums lyste igen. '' Øvv'' kom der frem fra hendes mund.
Det var nu strand billederne, mine yndlings.
Drengene begyndte at pifte, selvom at de havde set mig i bikini før. Drenge.
Billedet som jeg havde glemt alt om kom nu på mig tv, imens mine bedste venner og kæreste så det. Niall og mit kys. ''WHAT!? K-YSSEDE DU EN AF DEM!?'' sagde Luke som nu havde rejst sig op. Fml. '' Det betød jo ikke noget søde'' sagde jeg med et håb i mine øjne. ''Ik kald mig det, hvorfor har du ikke sagt det til mig?'', ''d-det ved jeg ikke''. '' Jeg troede at vi fortalte hinanden ALT! Josefine jeg tror vi har brug for en pause fra hinanden, det er det bedste'' sagde Luke, jeg kunne ikke tro det, det var bare et kys. '' Slår du op med mig?!'' spurgte jeg overrasket, ''ja, men vi kan vel stadig være venner'' sagde han og rakte hans hånd ud. Jeg tog imod den, jeg prøvede at holde vreden inde. ''Okay guys, vi må hellere hjem'' sagde Michael, nok lidt overrasket over lige at have set os slå op foran dem. ''Kan du bruge et lift'' spurgte Calum til Sofie, hun nikkede og sente et 'er det ok med dig?' Blik, jeg nikkede til hende.
Jeg lå nu i min seng spiste is, og så alt som var på Netflix. Den aften grad, jeg mig i søvne. Jeg havde mistet min kærlighed..
Lukes synsvinkel
Jeg sad i min seng, og bare tænkte. Tænkte på alt som skete for tiden. Var det nu det bedste at slå op med Jose, jeg ville altid elske hende. Men hun havde jo den verdens kendte lyshårede dreng. Overreagerede jeg bare? Det er forsent nu, jeg kan ikke bare komme krablende tilbage efter en time. Vi må se hvad der sker imellem os, vi er jo stadig venner. Håber jeg..
----------------------------------------------
Lige et nyt kapitel! Det et min fødselsdag idag, så jeg tænkte hvorfor ikke skrive et kapitel:))
-undskyld jeg har ikke reageret det, Sorry.
-Amalie<3
STAI LEGGENDO
Wherever you are | 5sos & 1D
FanfictionJosefine er en kendt model. Hvad gør hun, når hun skal på et photo shoot sammen med One Direction? Hvad sker med hende og Luke, når hun møder Niall?