Josefines synsvinkel
*Bib..Bib* Jeg blev vækket af min alarm. Jeg gik ind på tolittet, tændte for vandet og gik i bad. Vandet blev slukket, og jeg gik ud af badet. Jeg tog mit tøj på, et par sorte shorts med en lyse grå løs t-shirt til. Ikke noget specielt, da jeg jo skulle have noget andet på til photo shootet. Jeg så at jeg havde fået en sms, den var fra Niall... Jeg åbnede den, "Hejsa Jos, er du klar til idag?x" jeg smilte for mig selv. Jeg svarede ham "Hej Nialler, ja selvfølgelig. Hvad med jer?" han svarede ikke tilbage, så jeg tænkte at han nok allerede var på vej til stedet Photo Shootet var.
Det var ´You and I´ parfumen, vi skulle have taget billeder til. Jeg spiste hurtigt min morgen mad, og gik derefter ud til min bil. Da jeg kørte begyndte de at spille Diana i radioen, jeg smilte for mig selv. Jeg havde søgt lidt på dem på Youtube, for at finde ud af hvad musik de lavede. De er faktisk rigtige gode, bedre end jeg havde regnet med.
Jeg ankom, og parkerede bilen ved siden af den samme store sorte bil, som var til mødet. Jeg tror at det er drengenes, men er ikke helt sikker. Jeg gik ind i huset, som vi skulle mødes inde i. Det var stort, og havde udsigt til stranden. Jeg stod og så ud over havet, da der var en som rømmede sig. Jeg fik et kæmpe chok, og vendte mig rundt. Det var bare Liam, "kommer du med?" spurgte han, "J-ja" sagde jeg, stadig forskrækket. Vi gik ned ad en lille gang, og så ind i et rum.Alle de andre var kommet, alle var klar til at begynde. Jeg hilste på alle de andre, og resten af drengene. Erik kom ogsagde at vi skulle til Make Up, og skifte vores tøj. Jeg fik lagt en meget naturlig Make Up, med lyserøde læber. Mit tøj var en ALT for stor t-shirt, med sorte små nat natshorts som man ikke kunne se, mit hår var sat iop i en rodet knold. Vi var alle i nattøj, fotosne blev taget inde i et soveværelse. Vi skulle alle have en pude kamp, så det skulle nok blive sjovt.
Der var fjer over det hele, vi havde fået mange billeder. Vi skulle nu klde om til bade tøj, vi skulle ned til stranden og tage nogle flere billeder. Jeg havde fået en vildt flot, baby blå bikini på. Drengene havde forskellige farvede bade bukser på, det var virkelig svært at lade være med at kigge på deres maver. Hvorfor skulle de også være så pæne? "Vi skal have taget nogle enkelt billeder med Jose og én af jer drenge, er der nogle der vælger sig frivilligt?" Harry skulle til at sige noget da Niall afbrudte ham, "jeg kan da godt, hvis det er okay for Jose?" sagde Niall usikkert. "Okay så gør vi det, er det fint med dig Jose" sagde Erik, jeg nikkede bare som et svar. Drengene fik først taget billeder uden mig, det var jo deres parfume. De plaskede med vand på hinanden, Louis gled også på et tidspunkt og faldt under vandet. Det så virkelig komisk ud, så jeg kunne ikke lade vær med at grine, med det kunne drengene heller ikke. Han skyndte sig at rejse sig op, han gav os alle dræberblikket. Det var nu Niall og mins tur. Vi stilte os først ret akavet i vandet. "Jose hvis du kan lægge en hånd på Nialls bryst, og Niall en hånd på Joses liv" var der en dame som sagde. Vi gjorde som der blev sagt, og en masse billeder blev taget. "Det kunne blive rigtig godt hvis i kunne kysse hinanden, hvis i selvfølgelig vil?" sagde damen igen. "For parfumen?" spurgte Niall mig om, Jeg bed mig i læben. Han har lige sagt at han godt vil kysse mig, hvad skal jeg sige? Jeg gik i panik! "For parfumen" sagde jeg så uden at tænkte mig om. Han lænte sig langsomt ind, det samme gjorde jeg. Hans læber mødte mine, de var silke bløde. Hvad ville Luke lige sige til de her billeder? "I behøver ikke at kysse mere, turdelduer" sagde Louis medet grin. VI skilte os hurtig fra hinanden. Det var akavet. Vi fik taget et par billeder mere, og så var vi færdige.
Jeg var nu hjemme, det første jeg gjorde var at spise. Jeg havde ikke spist i alt for lang tid. Jeg tog min mobi frem og så jeg havde seks nye beskeder. "Tak for idag Jos:) x" den var fra Niall. Jeg havde fire beskeder som mindede om det samme "HAHA Jose jeg har fået dit nummer:) du må ikke vide hvem det er :P x" det var fra resten af One Direction drengene, kunne jeg regne ud. Den sidste besked var fra Luke, jeg fik dårlig samvittighed når jeg tænkte på ham. Han skrev "Hey babe, gik det godt med billederne? Husk at jeg elsker dig<3 Xx" Jeg svarede dem alle. Jeg valgte at gå tidligt i seng også idag. Mine tanker gik hele tiden fra Luke til Niall, jeg kunne ikke tænke på andet.
************************************************************
1000 tak, til dem der læser med<3
I må meget gerne skrive hvad i synes om den her bog ind til videre:)
-Amalie
VOCÊ ESTÁ LENDO
Wherever you are | 5sos & 1D
FanficJosefine er en kendt model. Hvad gør hun, når hun skal på et photo shoot sammen med One Direction? Hvad sker med hende og Luke, når hun møder Niall?