Whatwhatwhat

492 18 0
                                    

''Du aner ikke hvor lang tid, jeg havde ventet på at gøre det'' smilte Niall. Jeg smilte usikkert,

''hvor-hvorfor kyssede du mig?''.

''Årh, du kan ikke lide mig igen?'' hans ansigtsudtryk blev pludselig trist.

''Jojo selvfølgelig kan jeg det Niall, det var bare lidt uventet,''

''Wow, så du kan godt lide mig?''

Jeg tænkte lidt før jeg svarede ''ja''

hans smil blev plantet på hans mund, igen.

''I lige måde søde''

''Såå Jose , jeg tænkte på om du ville blive min kæreste'' han smilte genert.

whatwhatwhat, jeg gik i panik.

''Jeg skal lige tænke over det, er det okay Niall?''

''Selvfølgelig, tag den tid du skal bruge smukke''

Vi snakkede lidt videre, men besluttede os så for at tage hjem. Vi fik sagt vores farvel'er, han gav mig et kys på kinden, og gik derefter hver vores veje.

Måske kunne det være godt for mig at komme sammen med Niall, så ville jeg kunne glemme Luke. Men Luke var svær at glemme, han har fyldt så meget i mit hjerte. Det hele er spildt, alle vores gode minder, de er væk og det vil jeg ikke lave om på.

Jeg lå i min seng, og bare tænkte. Jeg tænkte på alle de gode ting Niall har gjordt, hvor sød han var.

Han var perfekt.

Jeg vidste ikke hvad jeg skulle svare Niall. Så jeg besluttede mig for at ringe til Ash, han var altid god til at snakke.

Han tog den efter lidt tid.

''Hej?''

''Ash, jeg har brug for din hjælp''

''Kom med det''

Jeg kunne høre en græde i baggrunden, græder han?

'' Hvem er det der græder, er det dig Ash?''

''Nejnej, det er- det er bare Luke''

Jeg frosnede, var det pågrund af mig han græd, det kan det ikke være, det var han der slo op med mig.

''Nåår.. Jeg ringer bare tilbage lidt senere''

''Nej vent Jose-'' han nåede ikke at sige mere, før jeg havde lagt på.

Fedt nu blev det endnu svære.

///

Kort kapitel, sorry

Wherever you are | 5sos & 1DWhere stories live. Discover now