Giv mig is

531 21 7
                                    

Josefines synsvinkel

Jeg vågnede af en banken på min dør. Jeg havde næsten ikke lukket et øje i nat, jeg kunne ikke komme mig over at Luke. Jeg kiggede mig hurtigt i spejlet før jeg gik over og åbnede døren. Mine øjne var helt røde, og jeg havde mascara overalt i ansigtet. Jeg var ligeglad, hvem vil overhovedet snakke med mig? Det var Sofie som stod på den anden side af døren. ''Hej jo-, wow hvad er der sket, er det Luke?'' Hun lød lidt usikker. Selvfølgelig var det Luke, bare hans navn fik mig til at bryde sammen. ''Såsåå, det skal nok gå sødeste'' Sofie havde altid været der for mig, igennem ild og vand. Vi havde sat os i sofaen, og så en trist kærligheds film, da det bankede på døren. Igen. Sofie åbnede, og ind kom tre drenge. ''Vi har is, og film med'' sagde Calum da han så Sofie. De tre drenge fik øje på mig, og sendte mig et 'er du okay' blik. Vi havde set film i nogle timer nu, og klokken var nu 20:55. Jeg havde ikke rigtig, fået rigtigt mad idag, kun is. Men det spiste jeg så også, alt for meget af! Jeg sad imellem Calum og Michael, imens vi så en film. Den var ikke særlig sjov. Jeg kunne mærke mine øjenlåg blive tunge, og jeg puttede mig på Calums bryst. Han lagde sin arm omkring mig, jeg følte mig tryg.

Jeg vågnede da jeg følte noget som bevægede sig. Jeg åbnede øjnene, og så at drengene var på vej ud af døren. ''Vent, vil i ikke blive her, jeg er så ensom'' jeg lavede hunde øjne. De kiggede på hinanden, men Ashton sagde så ''jo da, alt for dig min pige''. Jeg smilte til ham. ''Gå du bare i seng, vi sover på sofaen'' sagde Sofie, ''er i sikre?'' Spurgte jeg, mest til Sofie. Det mente jo at hun skulle sove sammen med, tre larmende dog dejlige drenge. De nikkede allesammen på samme tid, jeg fnes lidt over det.

Jeg gik direkte i seng. Min sidste tanke var, hvad Luke mon laver lige nu. Var han glad, for at have sluppet af med mig. Eller er han ligesom mig, græder, spiser is og ser ulykkelige kærligheds film. Han havde det nok helt okay, det var jo ham som slo op med mig. Det havde været underligt, at vi alle havde været sammen undtagen Luke. Jeg savnede ham, faktisk rigtig meget. Men jeg var også lidt sur og irriteret på ham, jeg sagde jo at kysset mellem mig og Niall ikke betød noget, han stolede ikke på mig. Jeg var så forvirret. Hvem kunne jeg bedst lide? Niall, eller Luke. Jeg ville ønske, at leve mit liv var nemmere. Det var også underligt at drengene, kom til mit hjem. De var bedste venner med Luke, de gjorde alt sammen. Men alligevel kom de først til mig, for at trøste mig.

Jeg kunne høre en spille guitar, det var nok Mikey. Han øvede sig nok til deres næste koncert. Jeg så på uret klokken var kun 22:47. Jeg faldte i søven, til

Den smukke lyd af guitaren.

**********************************************************

Nååå...

Hvem synes i passer bedst sammen med Josefine?

Luke

Niall

Eller en helt anden måske?

Skriv det gerne, vil gerne have jeres ideer med!

Love ya

-Amalie<3

Wherever you are | 5sos & 1DDonde viven las historias. Descúbrelo ahora