Film aften

587 22 0
                                    

Jeg vågnede da jeg fik en SMS. Den var fra Lukey<3 "godmorgen solstråle, kommer du over idag?". Jeg svarede ham hurtigt "godmorgen, ja selvfølgelig"'.

Jeg fik mig endelig taget sammen til at stå op, og gik i bad. Jeg tog en hvid sommer kjole med blålige blomster på, mine brune sandaler. Jeg krøllede spidserne af mit hår, og lagde en naturlig Make Up. Min morgen mad var bare skyr med en masse frisk frugt ovenpå. Jeg fik børstet mine tænder, gik ud til min bil og kørte. Da jeg ankom, var de andres biler der også.

*******

Jeg fortalte dem om mit kommende foto shoot med One Direction, som er i morgen. Jeg kunne forestille mig at vi skulle være udenfor, da det er sommer og meget varmt. Det var ved at blive aften klokken var 20:30, så vi besluttede os for at se en film. "TITANIC" råbte Calum, ''nej, Cal ikke en trist film" grinte Ash. "THE HUNGER GAMES" råbte Sofie og jeg i munden på hinanden. Ashton grinte hans fantastiske grin, og det fik os andre til at grine. Vi var kommet til os selv da Luke sagde ''i vil jo kun se den fordi at der er lækre drenge i den!'', ''hvilket jeg ikke forstår, altså vi er her'' sagde han imens han svingende sit usynlige lange hår. ''Ja, se lige fars muskler her!'' sagde Michael, ''hvor jeg kan ikke se nogle?'' jokede Sofie. ''Luk'' Michael satte hans hånd foran hendes ansigt. Vi endte med at se Grease, da det var den eneste film vi alle ville se. Det var blevet sent, de andre var taget hjem. Jeg lå i sofaen sammen med Luke, med hans arme snoet omkring mig. Jeg kiggede op på ham, han havde de smukkeste blå øjne. Jeg kyssede ham på kinden, han kiggede på mig med et stort smil. Han lænte sit hoved lidt ned, så hans læber mødtes med mine. Det er altid dejligt at kysse med ham. ''Jeg må nok også se at komme hjem, jeg skal tidligt op i morgen'' han sukkede, og tog hans arme væk fra mig, så jeg kunne komme fri. Jeg kyssede ham en sidste gang, før jeg tog hjem. Jeg boede heldigvis ikke så langt væk fra Luke, kun 10 minutter. Jeg gik i seng med det samme, jeg glædede mig til imorgen. Det er ikke hver dag, man møder verdens største band!

Wherever you are | 5sos & 1DWhere stories live. Discover now