Er du dum? Ja.

458 16 2
                                    

Luke's synsvinkel

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.

Jeg er så dum.

Hvorfor?

Hvorfor gjorde jeg det.

Jeg har mistet hende.

Til en person som fortjener hende mere end mig.

Jeg er så dum.

Mine tanker kan ikke stoppe med at tænke på hende. Suk. Her sidder jeg, med min guitar og en notesbog i en bus. Efter hun tilgav mig- eller os, har jeg ikke tænkt på andet end hende. Jeg savner alt ved hende. Hendes læber, øjne, det bløde hår. Alt.
Kender du den følelse, hvor du elsker en, som ikke elsker dig tilbage? Det er forfærdeligt, især når hun bruger sin tid på en anden dreng. Han er sød mod hende, piger elsker ham, kendt, ja alle elsker ham. Jeg er det modsatte. Eller, jeg prøver at være sød mod hende. Men for at være ærlig, så har jeg ikke rigtig forladt denne bus. Så det har været begrænset, hvor meget jeg har talt, med nogen som helst.

Alle er udenfor, de har det sjovt. Men her sidder jeg, helt alene i mørket. Jeg er snart færdig med sangen, om hende. Jeg har arbejdet på den, lige siden jeg så dem sammen. Men hun er jo ikke min. Ikke mere, og det er min skyld. Jeg er så dum.
Hvorfor slo jeg dog op med hende. Så dumt. Det var bare et billede, men det skete jo. To gange - STOP. Stopstopstop. Sket er sket, jeg kan ikke gøre noget ved det. Kom videre Luke, nyd livet, eller ihvertfald resten af turen. Suk.

Hvor lang tid har jeg været her? En uges tid.

Hvad har jeg lavet? Skrevet på sangen, og tænkt på hende om ham.

Er du dum? Ja.

Hvorfor har du været sådan? Fordi at Jeg elsker Josefine, men hun elsker Niall.

"Det vil altid være dig" hvisker jeg til mig selv.

••••••••••••

Hallooo

Synes i at sådan nogle kapitler er kedelige, please skriv hvad i synes!!

HOLY. SNART 2000 LÆSERE! WHAT! 1000 tak allesammen, wauw.

Vil i ikke skrive om i helst vil have:
Længere kapitler, men hvor jeg ikke opdatere så tit.
Eller
Ligesom nu, hvor jeg vil prøve at opdatere mere?

Hvis i ikke har lagt mærke til det, så var der et lille hint i dette kapitel;)

-Amalie<3

Wherever you are | 5sos & 1DWhere stories live. Discover now