İrem Derici - Delil
İyi okumalar.
•
Mavi Sweatlim: hayırdır, uzun zamandır yazmıyorsun?
0543*****: yaa sen beni mi özledin?
Mavi Sweatlim: yooğ ne alakası var ya?
0543*****:: hm hm.
Mavi Sweatlim: :)
Mavi Sweatlim yazıyor, Mavi Sweatlim çevrimiçi, Mavi Sweatlim yazıyor
Mavi Sweatlim: ee nasılsın?
0543*****: iyiyim sen?
Mavi Sweatlim: iyiyim.
Mavi Sweatlim: biliyor musun?
0543*****: ?
Mavi Sweatlim: yarın cuma.
0543*****: yani?
Mavi Sweatlim: yarın sizin bedeniniz var ya canım.
0543*****: canın mıyım gerçekten?
Mavi Sweatlim yazıyor, Mavi
Sweatlim çevrimiçi0543*****: heyecandan ne yazacağını şaşırdın.
Mavi Sweatlim: yoo.
0543*****: he he
0543*****: neyse ben gidiyorum.
Mavi Sweatlim: nereye?
0543*****: kıskanıyoruz bakıyorumda.
Mavi Sweatlim: konuyu her zaman oraya nasıl çekiyorsun aklım almıyor?
0543*****: bu da Alev farkı.
Mavi Sweatlim: Alev?
0543*****: Evet, bu benim kullandığım bir lakap gibi bir şey.
0543*****: kıvırt yavrum kıvırt.
(Bu mesaj silindi)Mavi Sweatlim: şüpheli.
Mavi Sweatlim: neyse senin işin vardı en son sen işine git bende derse gireceğim zaten.
0543*****: Gidiyorum bak.
(Görüldü)0543*****: şimdi bi beddua ederdim de neyse
(Görüldü)0543*****: HasbinAllah.
(Görüldü)•
Telefonu bıraktım ve kendimi uykuya bıraktım.
...
Alarmın sesiyle zar zor uyandım. Yarım saatlik hazırlanmadan sonra okula doğru yol aldım.
Okula geldiğimde sırtımda bir el hissettim. Refleksle kafamı hemen sağa çevirdiğimde Sarp'ı gördüm. Nefes nefeseydi. "Ne kadar da hızlısın lan!"
"Sarp?"
"Ne?" dedi agresifce.
"Sen.... Ne ara geldin?"
"Şimdi" dedi. Sözleriyle güldüm. Hâlâ derin soluklar alıyordu. Okuldan içeri girdiğimde siyah koltuklarda oturan sweatlimi gördüm. Biz içeri geçtiğimizde bize kısa bir bakış attı. Ben hemen gözlerimi kaçırdım tabi.
Sarp'la sınıfa geçtik, bizimkiler çoktan gelmişti. Sarp abartılı bir giriş yaptı. Elini omzumdan çekerek havaya kaldırdı ve ağzını yamultarak, "Herkese günaydın!" diye bağırdı. Bu yaptığı sınıfın gülmesine neden oldu.Sırama oturdum ve kafamı sıraya gömdüm. Planım aslında uyumak değildi ama kafamı koyar koymaz uyku bedenimi esir aldı.
...
"Alev." dedi edebiyat hocam.
"efendim hocam?"
"git 11/D'nin sınıf derfterini getir. De ki Salih hoca istiyor."
"Tamam hocam." diyerek başımı salladım ve hızla 11/D'nin yolunu tuttum. Sınıfın kapısına gelince kapıyı tıklatıp içeri girdim. Ama içeride hoca yoktu.
"Kime bakmıştınız?" Duyduğum sesle başımı çevirdim ve masada oturmuş şişe çevirmece oynayan Sweatlim ve arkadaşlarını gördüm, gülümsedim. "Sınıf defterini alacaktım, Salih hoca istiyor."
Sweatlimin arkadaşı Enes, eliyle öğretmen masasını gösterdi. "Bak orada, git al." dedi.
Ulan onun orda olduğunu bende biliyorum.
Yapmacık bir şekilde gülümsedim ve masaya doğru yürümeye başladım. Sweatlimin sesleri geliyordu.
"Evet, doğruluk mu cesaretlik mi Buğra?"
"Cesaret."
"Şu yeni gelen kızla git beş dakika flört et sonra neyse sevgilim beni bekler de git."
"Saçmalama Fatih!" dedi Buğra hemen karşı çıkarak.
"Cesaret seçmeseydin. Git."
Masaya geldim ve defteri aldım. Arkamı döndüğümde Buğra bir kızla konuşuyorlardı.
Demek benden söz etmemişler.
Çıkarken Enes arkamdan "Kapıyı kapatır mısın?" diye bağırdı.
Hızla sınıftan çıktım ve duvara yaslandım. Kalbim maraton koşusuna çıkmış gibi çok hızlı atıyordu. Onu görmüştüm.
Bir dakika, hoca beni sınıfta bekliyor!
Hızla merdivenleri indim ve sınıfa girdim. Hocaya sınıf defterini verdim ve yerime geçtim. Salih hoca sınıf defterini doldurduktan sonra hoca beni geri çağırdı.
"Kızım Alev, niye oturdun gel defteri geri götür."
"Boşluğuma geldi hocam." defteri aldım ve on birlere doğru yürümeye başladım yine.
11/D'nin önüne geldiğimde derin bir nefes aldım ve kapıyı açtım. Hâlâ hoca yoktu sınıfta. Gittim masaya defteri koydum ve kapıya yöneldim. Sweatlimle kısa bir zaman göz göze geldik.
Dışarıdan bakıldığında çok rahattım ama kalbim hiç öyle demiyordu.
Sınıftan çıktım, o sırada öğle zili çaldı, bende hızla sınıfa gittim...
•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Sweatli -Texting- [Ara Verildi]
Teen Fiction0543******: Selamünaleyküm mü'min kardeşim 0543******: Nasılsınız? 0543******: umarım iyisinizdir 0543******: siz kötü olursanız ben daha beter olurum 0543******: Şimdi diyeceksiniz kimsin sen Mavi Sweatlim: Aleykümselam Mavi Sweatlim: kimsin sen? ...