James ve Aoto

32 2 0
                                    

James çok kibar, yakışıklı ve zengin bir iş adamıydı. Tüm kadınlar onu elde etmek için adeta birbiriyle yarışırdı.

Aoto ise yüzü adeta bir melek kadar güzeldi. Ama geçim sıkıntısı yaşıyordu. Bu yüzden büyük miktarda maaş veren, zengin adamların gittiği barda çalışmaya başlamıştı. Güzel yüzü sayesinde direkt seçildi.

İnsanların siparişlerini hazırlayıp götüriyordu , bazen beraber çalıştığı arkadaşları gelen müşterilerle arka odaya giriyorlardi, ama herşey çok iyi gidiyordu. Ama akşam olduğunda bir grup garip adam içeri girdi ve onu izlemeye başladılar. Aoto siparişlerini almaya gittiğinde adamlardan biri kolundan çekti ve
kucağına oturttu.

Aoto: E-efendim, ben sadece siparişinizi alacaktım..

Adam: Bu tarz bir barda çalışıp sadece garsonluk mu yapacaksın? Maaşı neden bu kadar yüksek sanıyorsun?

Aoto adamı iterek kalkmaya çalışır ama adam bırakmaz. Adam Aoto'nun gömleğinden içeri elini sokar ve meme uçlarıyla oynar.

Aoto: Agh, efendim yapmayın, ben sadece ngh-

James Aoto'nun kolundan tutup kenara çeker ve tek başına adamların icabına bakar.

Aoto James'e baktığında tam olarak kendi tipi olduğunu görür. Beyaz gömleğinden belli olan kol ve sırt kasları, geniş omuzları ve siyah saçlarıyla aşırı iyi gözüküyordur

James: Sen iyi misin? Fazla inceledin vücudumu, daha yakından görmek ister misin?

Aoto: Ş-şey evet, olur-

James: Arka odaya geçelim.

James Aoto'nun elinden tutarak odaya geçerler.

*James gömleğini çıkartır: dokunmak istiyorsan yapabilirsin.

Aoto james'in göğüsleri, karın kasları ve omuzlarına hafifçe ve yavaşça dokunur.

*james yutkunur.

James: Sen de göstersene, ben de senin vücudunu merak ettim.

Aoto: aslında benim sizinki gibi vücudum yok, spor yapmıyorum da..

James: sorun değil, sadece görmek istiyorum.

Aoto t-sörtünü çıkartır, sabahtan beri çalıştığı için terlemiştir.

James: spor yapmana gerek yok, zaten göğüslerin çok güzel gözüküyor.

Aoto kızararak: teşekkür ederim, durumumu topladıktan sonra gym'e gitmek istiyorum.

James: Ne durumu?

Aoto: ee şey, eşcinsel olduğum için beni evden kovdular, kendi evime çiktim ama durumum çok da iyi değil, kirayı ödeyemiyorum bu yüzden buranın maaşını görünce burada çalısmaya başladım.

James: demek öyle, benim evimde yatılı çalışmak ister misin? Sana burada çalıştığının 5 katını veririm.

Aoto: Gerçekten çok iyi kalplisiniz <3 teklifinizi kabul ediyorum

James: Peki, şimdi benimle gel. Eve girdiğimiz andan itibaren işe başlayacaksın.

Aoto ve James arabaya biner ve beraber büyük ve gösterişli bir evin önüne gelirler ve içeri girerler.

Aoto: Eviniz çok güzelmiş.

James: Artık ikimizin evi sayılır, beraber yaşayacağımız için..

Aoto: Ben sadece bir çalışanım ama. Bu arada ne iş yapacağım? Yemek yapabilirim, temizlik yapabili-

James Aoto'yu belinden kendisine çeker ve dudağına bir öpücük kondurur.

Aoto: B-bir saniye ne yapıyorsunuz?!

James: Eğer karşı çıkmazsan sana 5 katı para vereceğimi söyledim ya..

Aoto: Peki.. ne yapacaksınız?

James Aoto'yu kapısı kilitli bir odaya götürür ve içeri girerler. İçeride bir sürü dild0 ve fantezi kıyafeti vardır.

James elinde iki parçalık bir giysiyle gelir.

Aoto: hayır bunu giymek istemiyorum gerçekten herşeyi yaparım ama bunu giyemem

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Aoto: hayır bunu giymek istemiyorum gerçekten herşeyi yaparım ama bunu giyemem..

James: herşeyi yaparsın öyle mi? Tam da senlik birşeyim vardı zaten.

James: herşeyi yaparsın öyle mi? Tam da senlik birşeyim vardı zaten

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bunları giyeceksin. Bu sefer itiraz edersen seni o bara geri görürürüm.

Aoto: tamam tamam bunu yapacağım.. peki nasıl takacağım bunu?

Aoto kuyruğu pantolonu ile iç çamaşırı arasına sıkıştırır.

James : ah tabiki öyle değil.. şimdi sana nasıl takılacağını öğreteceğim, soyun.

Aoto: tamam peki..

Aoto tamamen soyunur ve yatağa oturan james'in karşısına geçer.

James: kuyruğu takmadan önce seni hazırlamamız lazım. Yüzüstü yat ve kalçanı biraz kaldır.

Aoto bunu yapar ve birden deliğinde bir ıslaklık hisseder.

Aoto: AAH efendim ne yapıyorsunuz mmh

James Aoto'nun deliğini iyice ıslatır. Daha sonra kuyruğun girişinin yarısını Aoto'nun deliğine sokar.

Aoto: E-efendim acıyor!

James: Birazdan acısı geçecek, sadece biraz dayanman gerekecek.

James kuyruğun dildo kısmını tamamen sokar. ATO henüz buna alışamadığı için James'in bacağından sıkı sıkı tutuyordur

Aoto: E-efendim.. çıkaralım lütfen gerçekten acıyor garip hissediyorum

James: Bir şartla çıkartırım.

Aoto: Peki efendim her şeyi yapabilirim..

James: Hahah. Sandığın kadar kolay değil o iş. Beni o kuyruğu kenara fırlatıp küçük deliğini aniden sikimle dolduracak kadar baştan çıkarman gerekiyor.

Aoto tam pes edecekken aklına mükemmel fikirler yetişir.

Aoto: Bunu siz istediniz efendim. Belki sizi bu kadar azdırmak kendi zararıma olabilir ama bu kuyruğu atmak isteyen bendim.

Ohaaa James ve Aoto nun ikinci bölümünü mükemmel yapacağım.







Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

One shots-smut book Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin