12/03/2023
Görevden geldikden hemen sonra her kes odalarına çekildi. Her kes çok yorulmuşdu. Çok zorlu bir görevdi. Odama girdiğim gibi soğuk bir duş aldım ve kendimi yatağa attım. Uyandığımda saat 7 olmuştu bile. Üzerine rahat bir eşofman altı ve sweetshirt geçirip odadan çıktım. Tesiste hepimizin birer odası vardı ve yan yana dizilmişti. Odadan çıktığım an Umut'la karşılaştım. O, da odasından yeni çıkmıştı."Selam" dedi Umut.
"Ah merhaba Umut. Bu günkü görev çok zordu nasıl gidiyo?"
"Ehh idare ediyoruz. Sen nasılsın?Yorgun görünüyorsun" dedi.
"Yani o kadar da iyi olduğum söylenemez. Diğerlerini gördünmü?"
"Bilmiyorum." dedi. "İstersen bir yemekhaneye falan bakalım belki ordadırlar."
"Olur" diye yanıtladım.
Birlikte yemekhaneye indik, bizimkiler ordaydı. Hemen yanlarına gidip selam verdik.
"Nasılsınız gençler" dedi Umut
"Biraz yorgunuz uzun ve yorucu bir gün oldu" diye yanıtladı Nazlı. Geçip yanlarına oturduk."Bence yorulduğumuza deydi o herifi pataklamak bana terapi gibi geldi" dedi Özgür ve sonra devam etdi."Sıla o tekme şovun harikaydı adamın burnunu kırdın resmen. Başka bir zaman banada öyretirsin belki"
"Öğretirim hatta üstüne bir de döverim" dedi Sıla
"Sıla hayal aleminden çık orası güvenli değil senmi beni dövüceksin bebeğim baksana şu kaslara" diye kendini gösterdi Özgür.Sıla güldü. "Varmısın iddasına! Kazanırsam senden güçlü olduğumu kabul ediceksin." Dedi.
Özgür gür bir kahkaha atdı. "Tamam" dedi. "Eğer, ben kazanırsam ne istersem onu yapacaksın."
Sıla da " Tamam!" diye yanıtladı. " Ne istersen yaparım, ama bir şartla."
Özgür"Nedir?" diye sordu.
Sıla " Tüm tesisin önünde Sıla benden daha güçlü diyeceksin!" dedi sert bir sesle.
Özgür bir an afalladı ama hemen toparlanıp, " Tamam!" diye yanıtladı hiç düşünmeden.
" Aahh yeter artık sizin kavgalarınızı dinlemek zorunda değiliz, buna sonra devam edersiniz!" dedi Nazlı sinirli bir ses tonuyla. Hemen ona katılıp " Nazlı doğru söylüyor. Kavganın sırası değil. Yemeğimizi yedikten sonra-" cümlemi bile tamamlayamadan Emrah abi sözümü kesip " Yemeğinizi yedikten sonra toplantı yapmamız gerek" dedi tekdüze bir sesle.
"Ne?" diye bildim sadece."Bu da nereden çıktı?"
Emrah abi " Size uzun zamandır söylemek istediğim bir şey vardı. Şimdiye kısmetmiş." dedi. "Anladım." dedim. Diğerleri de onayladıktan sonra Emrah abi yanımızdan uzaklaştı.
Umut " Alev, bundan haberin varmıydı?" diye sordu. " Hayır ben de şimdi öğrendim." dedim. Umut tamam anlamında başını salladı. Ardından kısa bir süre sonra yemeğimizi bitirdik ve toplantı salonuna doğru ilerledik. Yerlerimize geçtikten 5 dakika sonra içeri Emrah abi yanında uzun boylu bir adamla girdi. Hiç birimiz ne olduğunu anlamadık. "Emrah abi neler oluyor bu adam da kim?" diye sordum. Nazlı"Emrah abi bir açıklama yapacakmısın?" dedi. Emrah abi kısa bir an soluklanıp anlatmaya başladı. "Tanıştırayım çocuklar bu Ateş. Ekibimizin yeni üyesi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimizdeki Hain
Dla nastolatkówTesiste operasyonlara giden 5 kişi. Aralarına yeni gelen bir üye ile nasıl düzenleri bozulur bilmiyorlar. Türlü türlü görevler ve yeni kişilikler. Belki bir aşk kim bilir.