Selamlar! Napıyorsunuz? Kitab yazmak bizlik değilmiş onu anladık beraber. Biz bu kitabı kuzenimle yazıyorduk. Ondan önce de sadece kitap okuyorduk. Sonra nereden estiyse sıkıntıdan kitap yazmak istedik. Bir hevesle başladık yazmaya. Yardımlaşa yazdık 4 bölümü ama yeniden kitap okumaya başladığımız için kitap yazma hevesimiz bitti. Yani neticede artık bölüm falan yok. Zaten öylesine yazılmış bişeydi. Biz kiiim kitap yazmak kim değilmi?
Yazsaydık eğer ilerleyen bölümlerde Sıla ile Özgür sevgili olacaktı. Umut ile Nazlı da sevgili olacaktı. Alev Ateşi artık gruptan görecekti. Ama Ateşin grupa gelmek için bir sebebi vardı. Bu sebepte Alevi öldürmek. Onu öldürmek için girdiyi tesiste ona aşık olacaktı. Bu yüzden onu öldüremeyecekti. Onların gittikleri bir görevde Ateş enkazda kalacaktı. Aleve git beni bırak sen kurtul diyecekti. Onlar enkazdan çıktığında Ateş kurtulamayacaktı. Ama bir yıl sonra Ateşin ölmediyi belli olacaktı. Alev Ateşten hesap sorduğunda Ateş tehdit edildiği için gitmeye mecbur kalacaktı. Onu tehdit edense Emrah olacaktı. Alevi tesise aldığı günden beri onu öldürme planları yapıyordu. O yüzden Ateşi tesise almıştı. Ateşin Alevi öldürmek sebebi onun babasını öldürmesiydi. Ama Ateş bu emri Emrah'ın verdiğini bilmiyordu. Onu öğrendiyinde ise Emrahı öldürecekti. İşte hikayenin sonu böyle olacaktı ama yazsaydık. Ehh buraya kadarmış napalım değilmi?
Sevgilerimle bay bayyy....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimizdeki Hain
Novela JuvenilTesiste operasyonlara giden 5 kişi. Aralarına yeni gelen bir üye ile nasıl düzenleri bozulur bilmiyorlar. Türlü türlü görevler ve yeni kişilikler. Belki bir aşk kim bilir.